Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ja useimmiten tuollaiset trophyt toimivat tarkoitetulla tavalla kun pelaajia on ns. liikaa ja kokemattomia. Kun pelaajapooli normalisoituu, trophyt muuttuvat erittäin vaikeiksi tai mahdottomiksi.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Game of the year edition tulee Pohjois-Amerikassa myyntiin 12.10.2010. Sisältää seuraavat sälät:
* PlayStation Heroes Skin Pack
* UNCHARTED: Drake’s Fortune Multiplayer Pack
* UNCHARTED 2 Siege Expansion Pack
* Currency Multiplier which grants Double XP up to level 10 in Multiplayer
* Golden Guns option for the AK-47 and the 92FS – 9mm pistol for use in Multiplayer
* Early access to “Revenge” Booster – you still have to purchase it with in-game cash!
* UNCHARTED: Eye of Indra - Motion Comic Bundle (which includes Episodes 1-4)
* UNCHARTED: Eye of Indra - Rika Raja and Daniel Pinkerton Character Skins
* UNCHARTED 2: Among Thieves - Avatar Pack 1
* UNCHARTED 2: Among Thieves - Avatar Pack 2
* UNCHARTED Avatar Pack 3
* UNCHARTED Avatar Pack 4
* Pinball Heroes – UNCHARTED for the PSP

Lähde: Naughty Dog

Euroopan julkaisupäivää en huomannut mainittavan.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

minä ostin playstation netti kortin ahvenanmaalta joka sisälsi 20 e ja nytten kun menin ostamaan stroresta uncharted 2 DLC paketin se maksoi 6 e, mä latasin ja asensin sen eikä ne ukot ja toiset areenat mitkä tuli siinä paketissa ei toimi, tietääkö kukaan miksi se ei toimi olen yrittänyt jo kaks päivää ihmetellä vikaa mutta en tiedä mikä on vika.:mad:, jos joku tietäis syyn please kertokaa mulle
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

jos joku tietäis syyn please kertokaa mulle
Syy löytynee Store-FAQista, tarkemmin sanottuna näistä kohdista.

Q: Ostin pelin X kanadalaisesta/aasialaisesta (weppi)kaupasta, miksi Euroopan Storesta ostamani lisäsisältö ei toimi siinä?
A: Kuten edellisessä vastauksessa sanottiin, pitää pelin ja ladattavan lisäsisällön olla samalta alueelta. Eri alueiden peli ja DLC eivät sovi keskenään yhteen. Pelin versio voi tarkistaa pelilevyllä (ja pelikotelon sivussa) olevasta tuotekoodista.

Q: Miten tulkitset tuotekoodia?
A: Ensimmäinen kirjain kertoo levyn formaatin: B = Blu-ray. Toinen kirjain kertoo julkaisijan: C= Sonyn oma julkaisu, L = 3rd party -julkaisu. Kolmas kirjain kertoo alueen: E = Eurooppa, U = P-Amerikka, J = Japani, A = Aasia. Neljäs kirjain kertoo, onko kyseessä demo vai myyntiversio: S = retail release, D = demo.

Q: Minulla on Euroopasta ostettu peli ja hankin siihen lisäsisältöä suomalaisella PSN-tunnuksellani PlayStation Storesta, mutta pelissä lisäsisältöä ei siltikään näy. Mistä tämä johtuu?
A: Pelillä voi olla useita eri tuotekoodeja maasta riippuen. Esimerkiksi Heavy Rain -peliä myydään Euroopassa ainakin tuotekoodeilla BCES-00802 ja BCES-00458. Ladattavaa lisäsisältöä hankkiessaan on katsottava tarkkaan, että tuotekoodi vastaa PlayStation Storen tuotekuvauksessa mainittua tuotekoodia. Muussa tapauksessa lisäsisältö ei toimi pelin kanssa.

Jos PlayStation Storen tuotekuvauksessa ei ole mainittu tuotekoodia erikseen, on Euroopasta ostettu peli yhteensopiva suomalaisella PSN-tunnuksella ostetun lisäsisällön kanssa. Muussa tapauksessa esimerkiksi UK:sta ostettuun peliin joutuu hankkimaan lisäsisällön PSN-tunnuksella, jonka kotimaaksi on merkitty UK.
Tarkista siis pelilevysi tuotekoodi ja katso, mitä Storen tuotekuvauksessa lukee tuotekoodivaatimuksena.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

*facepalm* Hei, ei ne trophyt tietääkseni ole laitettu sinne niiden helppouden takia (toki niitäkin löytyy) vaan pelaamalla ne pitää saada, oli sitten kuinka ärsyttäviä tahansa tahi vaikeita. Vähän sama juttu kuin pyytäisit jonkun huonomman maaliin jääkiekossa kun nykyinen osaa torjua laukauksesi koko ajan.
Sitä paitsi noi trophy tiedot muuttuu hyödyttömiksi sillä sekunnilla kun niitä aletaan "buustaamaan" tällä tavalla, ei ole ketään kehen verrata oikeita saavutuksiaan jos kaikki niin tekisi.

Siis en tarkoittanut noita kaikkia Trophyjä. >_> Lähinnä muutamaa, jotka ovat lähes mahdottomia saada. Esimerkiksi tuo Tripled-mitaleista saatava Trophy on käytännössä mahdoton, kun siinä pitäisi saada 7 Tripled-mitalia. Mitenkäs saat tuon kun kaikki hajaantuvat jokaisen pelin alkaessa ympäri mappia ja hyppelehtivät/juoksentelevat sitten lopun peliä missä sattuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Siis en tarkoittanut noita kaikkia Trophyjä. >_> Lähinnä muutamaa, jotka ovat lähes mahdottomia saada. Esimerkiksi tuo Tripled-mitaleista saatava Trophy on käytännössä mahdoton, kun siinä pitäisi saada 7 Tripled-mitalia. Mitenkäs saat tuon kun kaikki hajaantuvat jokaisen pelin alkaessa ympäri mappia ja hyppelehtivät/juoksentelevat sitten lopun peliä missä sattuu.

Pyh. Bullshit! Mahdoton? Pelaa vain tarpeeksi niin kyllä se tulee. Ei siinä mitään hankalaa ole. Ja jos tuota metsestät kannattaa valita silloin oikeat buusterit. Esim. isompi lipas ym. Ja muuten noissa Sniper/pistol peleissä saa paljon helpommin kuin normaalissa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

elikkä pitääkö mun ostaa uus peli vai se network kortti (ja se kortti pitää olla suomesta vai)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

elikkä pitääkö mun ostaa uus peli vai se network kortti (ja se kortti pitää olla suomesta vai)
Halvemmaksi tulee ostaa lisärit jostain muusta Storesta.

PS. Mikä se pelisi tuotekoodi loppujen lopuksi on?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Heppux007;1156567 begin_of_the_skype_highlighting**************1156567******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Pyh. Bullshit! Mahdoton? Pelaa vain tarpeeksi niin kyllä se tulee. Ei siinä mitään hankalaa ole. Ja jos tuota metsestät kannattaa valita silloin oikeat buusterit. Esim. isompi lipas ym. Ja muuten noissa Sniper/pistol peleissä saa paljon helpommin kuin normaalissa.

Se onkin sitten eri asia haluaako käyttää 6 kuukautta yhden Trophyn saamiseen, jos sen voi boostamalla saada muutamassa minuutissa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

mulla on uncharted 2 ja siinä kuoressa ja levyssä tuotekoodi on BCES-00727 ja playstation storessa kun ostan uncharted 2 DLC paketin niin sen tuotekoodi on BCES-00757, eikä se toimi mulla elikkä johtuuko se siitä että niissä on eri tuotekoodit.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

mulla on uncharted 2 ja siinä kuoressa ja levyssä tuotekoodi on BCES-00727 ja playstation storessa kun ostan uncharted 2 DLC paketin niin sen tuotekoodi on BCES-00757, eikä se toimi mulla elikkä johtuuko se siitä että niissä on eri tuotekoodit.
Kyllä, juuri tuosta se johtuu. Tuo BCES-00727 on UK-versio, eli siihen pitää ostaa lisäsisältö UK:n PlayStation Storesta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

elikkä pitääkö mun ostaa uus peli vai se network kortti (ja se kortti pitää olla suomesta vai)
Pelin pitää olla samalta alueelta ostettu kuin siihen ladattava lisäsisältökin. Alue tässä yhteydessä joko maa tai maanosa, riippuen vähän miten tiukkaa lukkoa DLC:lle on asetettu mutta ilmeisesti Uncharted 2 on sitä tiukempaa sorttia ja BCES-00727:n (UK-versio) DLC pitäisi täten ostella UK-tililtä.

Edit: Hiace :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
mitkä ne lisäosat on mitä voi ostaa

miten ne voi ostaa UK:n storesta jos voit kertoa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

onko BCES-00757 uncharted 2 pelissä suomen tunnuskoodi
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Onkos tuosta GOTY -version julkaisemisesta Eurooppaan ollut mitään puhetta? Juuri bongasin tämän hienouden YouTubesta ja pakkohan se on hommata.

Itse ostin julkaisussa tämän pelin ja olihan se mahtavaa menoa, mutta tuli myytyä pois jokunen aika sitten. Nyt saisi vielä nuo DLC:t multiplayeriin samassa paketissa, niin paketti sopisi paremmin kuin hyvin tänne suuntaan. Ehdottomasti tämäkin tekele on PS3:n parhautta.

Mutta pitääkin pidellä silmät auki ja jos ei meinaa inffoja herua, niin kai se sitten täytyy laittaa Ameriikoista tilaukseen. Ehdottomasti saatava uusiksi kokoelmiin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Onkos tuosta GOTY -version julkaisemisesta Eurooppaan ollut mitään puhetta?
Taitaa olla virallista ilmoitusta vaille vain, eli käytännössä varmasti tulee myös tänne.
 
Ylös Bottom