Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Laittelin nyt koodeja viidelle ensimmäiselle, olisin kiitollinen jos vaivaudutte vastaamaan että varmasti pelitti niin vedän nuo listasta yli ja varmistuu etten oo typottanu niitä...lähettelen vielä lisää sitten kun oon hieman lepuuttanut, ei tästä silmät ristissä tuu mitään ku meinaa mennä koodit sekasin. :(
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Laittelin nyt koodeja viidelle ensimmäiselle, olisin kiitollinen jos vaivaudutte vastaamaan että varmasti pelitti niin vedän nuo listasta yli ja varmistuu etten oo typottanu niitä...lähettelen vielä lisää sitten kun oon hieman lepuuttanut, ei tästä silmät ristissä tuu mitään ku meinaa mennä koodit sekasin. :(

Damn en sit vissiin kerenny ekojen joukkoon, kun ei yv:tä näy. No minkäs teet. Enköhän mä sit jaksa odottaa.
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Laittelin nyt koodeja viidelle ensimmäiselle, olisin kiitollinen jos vaivaudutte vastaamaan että varmasti pelitti niin vedän nuo listasta yli ja varmistuu etten oo typottanu niitä...lähettelen vielä lisää sitten kun oon hieman lepuuttanut, ei tästä silmät ristissä tuu mitään ku meinaa mennä koodit sekasin. :(

Mullekkin saa lähettää koodin, jos niitä vielä on:)

E: Tuhannet kiitokset jekkis!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Jos jollain olisi ylimääräinen koodi ja antaisi sen mulle nii olisin tooodella kiitollinen! :D
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Laittelin nyt koodeja viidelle ensimmäiselle, olisin kiitollinen jos vaivaudutte vastaamaan että varmasti pelitti niin vedän nuo listasta yli ja varmistuu etten oo typottanu niitä...lähettelen vielä lisää sitten kun oon hieman lepuuttanut, ei tästä silmät ristissä tuu mitään ku meinaa mennä koodit sekasin. :(

No hitto, olisit nyt ottanut sen mun idean, sekotuksen käyttöön, ois vähän saatu jakoa ja tasavertaisuutta peliin :D
No propseja nyt kuitenkin kun moista kauneutta teit, vaikken ikävä kyllä iloon päässytkään mukaan.

Prrrrrkele täytyy saada tuo koodi jostain

.. Hmm, ihan hyvä et nyt on kesä ja aikaa vaikka muille jakaa :D Nimittäin tosiaan oon koko päivän yrittänyt saada tuota koodia.. =D
Ja rupee käämit palaan : (
Kai sitä pitää rauhottua hetken FF 7:n parissa.. Kohta. Yritän vielä hetken =D
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Jos löytyy ylimääräistä koodia niin voi laittaa minulle, kiitos:)
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Jekkis, you saved the day! :D

Eli eiköhän tuosta voi lukea ihan hyvin tyytyväisyys/kiitollisuus asteen.

E: Hyvin toimi ja sain vielä illaksi toisenkin koodin. Meni tosin jo eli ei kannata nakella mua viestillä.
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Gortheurin sanoin, "you saved the day!"
Eli beta latingissa, kokopäiväinen jahti on vihdoin päättynyt :D
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Jos jollain vielä mahollisesti sattuis olemaan sellaista ihanaa betakoodia nii tulis syvät rispektit ja tuhannet kiitokset jos sellaisen saisin.. :D
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Joo siis ei mulla käyny mielessäkään tollanen arvonta, aattelin vaan että first come first serve...mutta voin vaikka nuo loput koodit arpoa, tasapuolistahan tämä nyt ei sinänsä kenellekään ole mutta harvoin se tuppaa olemaan kun kysyntä ylittää tarjonnan.

Ja ne jotka ovat jostain muualta ehtineet saada jo koodinsa, niin arvostaisin jos lähetätte nuo meikäläiseltä saadut vaikka sitten etiäppäin jakoon ettei jää käyttämättä. Parempihan ne on jakoon laittaa, se nyt ei muusta ole kiinni kuin siitä että jaksaa sen jollekin toiselle naputella. :)
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Joo siis ei mulla käyny mielessäkään tollanen arvonta, aattelin vaan että first come first serve...mutta voin vaikka nuo loput koodit arpoa, tasapuolistahan tämä nyt ei sinänsä kenellekään ole mutta harvoin se tuppaa olemaan kun kysyntä ylittää tarjonnan.

Ja ne jotka ovat jostain muualta ehtineet saada jo koodinsa, niin arvostaisin jos lähetätte nuo meikäläiseltä saadut vaikka sitten etiäppäin jakoon ettei jää käyttämättä. Parempihan ne on jakoon laittaa, se nyt ei muusta ole kiinni kuin siitä että jaksaa sen jollekin toiselle naputella. :)

Itte olen kaikkeni yrittänyt saada tuota betaa, osallistunut pelaajan arvontoihin, ennakkotilannut infamouksen (loistopeli muuten), kyselly puolenkuun peleiltä ja maahantuojalta jopa;) Mutta ei ole meikäpoikaa onnistanut.
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Joo siis ei mulla käyny mielessäkään tollanen arvonta, aattelin vaan että first come first serve...mutta voin vaikka nuo loput koodit arpoa, tasapuolistahan tämä nyt ei sinänsä kenellekään ole mutta harvoin se tuppaa olemaan kun kysyntä ylittää tarjonnan.

Ja ne jotka ovat jostain muualta ehtineet saada jo koodinsa, niin arvostaisin jos lähetätte nuo meikäläiseltä saadut vaikka sitten etiäppäin jakoon ettei jää käyttämättä. Parempihan ne on jakoon laittaa, se nyt ei muusta ole kiinni kuin siitä että jaksaa sen jollekin toiselle naputella. :)

no voeeee hele : D tietenki olisin ollu just tyyliin kuudes joka olis saanu mutta nyt sit rupesit arpoo lmao
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Jos joltakulta löytyy, niin tännepäinkin saa laittaa tulemaan :)

Lähetän vaikkapas jouluna kortin ja jussina kossupullon siitä hyvästä :D
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

No laitanpa itsekkin loton vetämään vaikka ei olekkaan lauantai.
Eli jos jollain on jostain syystä ylimääräistä koodia niin saa lähettää privaan :)
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Kai se pitää itsekkin heittää polvilleen tänne; Sama loru kuin muilla, koodia jakoon jos löytyy :p
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Tännekkin kelpaisi tuo koodi. Olisin todella iloinen, jos näin tapahtuisi ;)
 
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

Löytyiskö keltään yhtään ylimääräistä koodia? Tässä nyt elelin tynnyrin alla ja yhtäkkiä muistinkin sen betan... Olisin todella kiitollinen jos löytyis
 
Ylös Bottom