Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2 -moninpelibetakoodivonkausketju

No voihan vitsi. Hieman yllättyneenä huomasin s-postissa amazonin viestin "Your Uncharted 2 Beta Access Code" :) vaikka tilasin pelin 28 päivä.. mutta nähtävästi briteille saapui peli hieman myöhemmin kuin tänne (tahi joku sähläsi vahingossa koodin) mutta en viitsi valittaa (:

Tyhmä kysymys (etenkin kun luulen tietäväni 96% varmuudella vastauksen) mutta jos aktivoin koodin, niin voinko enää luovuttaa jollekkin toiselle käyttäjälle kyseistä beta avainta? Ihan sen takia mietin, koska UC2:n moninpeli ei kauheasti jaksa innostaa, etenkin kun tuli tilattua LBP ja Infamous muutama päivä sitten.

No voihan vitsi. Hieman yllättyneenä huomasin s-postissa amazonin viestin "Your Uncharted 2 Beta Access Code" :) vaikka tilasin pelin 28 päivä.. mutta nähtävästi briteille saapui peli hieman myöhemmin kuin tänne (tahi joku sähläsi vahingossa koodin) mutta en viitsi valittaa (:

Tyhmä kysymys (etenkin kun luulen tietäväni 96% varmuudella vastauksen) mutta jos aktivoin koodin, niin voinko enää luovuttaa jollekkin toiselle käyttäjälle kyseistä beta avainta? Ihan sen takia mietin, koska UC2:n moninpeli ei kauheasti jaksa innostaa, etenkin kun tuli tilattua LBP ja Infamous muutama päivä sitten.

jos käytät koodin, niin muut eivät saa ladattua, vaikka koodin annatkin, nehän ovat kertakäyttö kamaa :p

onko kukaan saanut koodia tuolta pelaajalehden twitter virityksen kautta ?? nooo...ei voe mittää jos ei koodia tuu :)

Vielähän noihin Pelaajan kilpailuihin on huominen aikaa liittyä. Enpä tosin tiedä miten meinaavat tuolta twitteristä koodeja lähetellä kun ei tuolla näytä mitään yksityisviesti mahdollisuutta olevan.

Ensimmäinen joka laittaa mulle yksityisviestiä saa vastauksena betakoodin. Ilmoitappa vaikka täällä foorumilla, kun olet laittanut viestiä, ettei postilaatikkoni täysin ylitsevuoda. :) Hieman hankalaksi menee, mutta menkööt.

Pelaajan Twitteristä tuli tosiaan koodi sen kummempia kyselemättä ja valitettavasti en oikeaa konsolia omista.

Minä laitoin sulle Stammy viestiä.
Sinne tosiaan läks koodi. Muille ketkä koodia halajavat, niin Pelaajan Twitteristä tosiaan pistivät mulle ihan randomina tuon koodin tulemaan. Sinne vaan "seuraajaksi", niin koodi saattaa tulla.

Tännekkin vosi antaa koodin :D. uutena PS 3 käyttäjänä haluaisin tuon. Pistäkää privaa plz.

Sinne tosiaan läks koodi. Muille ketkä koodia halajavat, niin Pelaajan Twitteristä tosiaan pistivät mulle ihan randomina tuon koodin tulemaan. Sinne vaan "seuraajaksi", niin koodi saattaa tulla.

no hyvä tietää että niitä on sentään joku saanut sieltä...itte aloin jo epäilemään koko viritystä :)

Stammy miten se koodi tuli? onko sie joku yksityisviesti kohta?
Toi direct messages? Ei tainnu tulla mulle :(:(

Stammy miten se koodi tuli? onko sie joku yksityisviesti kohta?

onhan siellä kun loggaat sisään ja painat "home", sieltä löytyy "direct messages" joka toimii sisäisenä viestimenä yksityisten turinoiden osalta twitterissä

Nyt on 2 onnekkaalla mahdollisuus päästä betaan mukaan! Kävi meinaan niin huono tuuri, että sain sekä Qoresta sekä Pelaajasta koodin, mutta kesätöitä varten tekemän väliaikaismuuton takia en laajakaistaa pysty käyttämään, joten tämä beta jäi nyt haaveeksi.
Mutta asiaan. Jos haluat saada koodin sinulla pitää olla myös jenkki tunnus!
Kolmanneksi (3) ja viidenneksi (5) nopeimmiten yksityisviestin lähettänyt saa minulta koodin. Ilmoitan sitten kumpaan storeen koodi tulee käyttää.

KILPAILU PÄÄTTYNYT!!
Oshiohirolle ja Newbielle tulivat tänään osumat, onnittelut voittajille!

Viimeksi muokannut moderaattori:

saleelle todella isoooot kiitokset! Kyllä minuakin näköjään joskus onnistaa. :D

Jaa vai nämä on näin kovaa valuuttaa. Laittakaa viestiä jos haluatte näitä koodeja, mulla on huomenna varmaan parille ekalle niitä.

Jaa vai nämä on näin kovaa valuuttaa. Laittakaa viestiä jos haluatte näitä koodeja, mulla on huomenna varmaan parille ekalle niitä.

Juu kyllä Jekkis kelpaisi minulle Uncharted 2:n beta. Mistään en sitä ole saanut vaikka kaikkeni olen yrittänyt.

tottakai tahtoisin itsekkin kernaasti koodin jos joku ystävällinen pystyisi lahjoittamaan yhden.

Ylös Bottom