Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

Naughty Dog on mennyt tekemään todella raivostuttavan muutoksen yksinpeliin, tähtäys on nopeimmillaankin naurettavan hidas ja kulmikas. Aim-assistiakin tuntuu olevan aikaisempia osia enemmän. Ampuminen aiheuttaa lähinnä itkunsekaista naurua ja sarjan edellisistä osista tuttu sulava taistelu on mennyttä aikaa. Sinänsä omituista, koska en muista vastaavaa open betasta. Moninpeliä en ole kokeillut.

N. tunnin pelaamisen jälkeen voi kuitenkin sanoa pelin olevan tuttua Unchartedia hyvillä muutoksilla jotka toivottavasti kantavat pelin mallikkaasti loppuun saakka.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

Nyt iski vähän stressiä päälle, itse kun on todella tarkka levyjensä kunnosta niin nyt tuli mieleen, että mitenkähän tuon special editionin/ explorer editionin peli levyn kunto mahtaa säilyä jos tuo levy pitää tosiaan aina kiskoa ja sulloa tuollaisen pahvin sisälle :eek:
Oma Explorer Edition saapui juuri, ja levy tosiaan on vain siellä pahvin sisällä ilman mitään napsautuksia. Sen verran tiukasti oli kiinni, että siihen jäi heti ikävä sormenjälki kun otin sen sieltä. Muuten todella hieno kotelo ja hieno oli myös koko pakkaus. Nyt pelaamaan.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

Oma Explorer Edition saapui juuri, ja levy tosiaan on vain siellä pahvin sisällä ilman mitään napsautuksia. Sen verran tiukasti oli kiinni, että siihen jäi heti ikävä sormenjälki kun otin sen sieltä. Muuten todella hieno kotelo ja hieno oli myös koko pakkaus. Nyt pelaamaan.

MITÄ?!?! Miten sulle tuli jo se peli? Ite ennakkotilasin lauantain eikä vieläkää oo tullu :(
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

MITÄ?!?! Miten sulle tuli jo se peli? Ite ennakkotilasin lauantain eikä vieläkää oo tullu :(

Luuletko, että posti kulkee viikonloppusin? Varmaan maanantaina käsitelly sun paketin tai lähettänyt jopa tai sitten tänään lähettänyt sen, joten joudut odottaa huomiseen tai myöhempään.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

Mikäs siellä postilaatikossa lojuikaan tänään? Discshopista Sunnuntaina tilattu Uncharted 3 tietenkin.

Voisihan tota vaikka nopeasti testata ;)
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Aiaiai, kun ei tullut tänään vaikka Verkkokaupasta tilattiinkin jo aikoja sitten. Eilen tosin postitettiin, joten kyllähän tuota odottelee. :) Ei se niin kamalaa ole.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

Mikäs siellä postilaatikossa lojuikaan tänään? Discshopista Sunnuntaina tilattu Uncharted 3 tietenkin.

Itse tilasin samasta paikasta, eikä tullut vielä tänäänkään, vaikka tein tilaukseni jo maaliskuussa ja paketti oli postitettu perjantaina:rolleyes: Toivottavasti nyt huomenna kuitenkin tulee. Nyt kun Uncharted 3:sta on avattu Keskustelua Pelistä -ketju, niin tänne varmaan uskaltanee näitä hankitamouhotuksia laittaa...
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Lauantaina tuli vpd:ltä viestiä että peli on lähetetty, joten eiköhän se huomenna löydy postilaatikosta. :)
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

Itse tilasin samasta paikasta, eikä tullut vielä tänäänkään, vaikka tein tilaukseni jo maaliskuussa ja paketti oli postitettu perjantaina:rolleyes: Toivottavasti nyt huomenna kuitenkin tulee. Nyt kun Uncharted 3:sta on avattu Keskustelua Pelistä -ketju, niin tänne varmaan uskaltanee näitä hankitamouhotuksia laittaa...

Sama juttu. Discshopista tilattu pari kuukautta sitten ja lähtenyt Perjantaina. Viime peli tuli kuitenkin kyseisestä lafkasta päivässä.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Tilasin NetAnttilasta pelin, enkä uskonut sen saapuvan vielä aikoihin, mut tänään oli kolahtanut laatikosta kun duunista kotiin tulin. n. 49€ ja osamaksukin onnistuu :) 5 tuntia peliä takana ja harvoin jumitun mihinkään peliin yhtä pitkäksi aikaan putkeen. Loisto teos.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Discshopilta tilanneet toimiiko teillä ennakkotilaajan "etuna" saadut bonukset. http://www.discshop.fi/img/filmer_foton/ds_77329.jpg

Pelin muovien päälle oli teipattu koodilappunen joka ilmeisesti aktivoisi käyttöön edellämainitut härpäkkeet, mutta itse en onnistunut aktivoimaan koko koodia.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Kyllä niin paljon pisti harmittamaan tuo tieto että ihmiset pelaa tätä peliä jo!!! :(

Itse aion hakea paikallisesta gigantista huomenna, mulla meinaan varaus kyseiselle pelille.

Ja huomenna lukiossa päättyy päivä vasta puoli neljä!!! Voi tätä tuskaa :D
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Kyllä niin paljon pisti harmittamaan tuo tieto että ihmiset pelaa tätä peliä jo!!! :(

Itse aion hakea paikallisesta gigantista huomenna, mulla meinaan varaus kyseiselle pelille.

Ja huomenna lukiossa päättyy päivä vasta puoli neljä!!! Voi tätä tuskaa :D

Mullakin loppuu huomen neljältä tai vähä aikasemmi ja lähen siit sitten suoraan gamestoppiin hakemaan peliä, vein sinne tosin vaihdossa pari peliä, niin sai sitten maksaa vähemmän ja oli viel 10e lahjakorttikin GS. :) Huomenna sit hakkaa tätä paljon!
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Jos tai kun peli on hyvä, jaksaa sitä pelata varmasti pari vuotta. Pitää pistää perspektiiviin asia ettei saa peliä ennen Euroopan julkkaria. Ei ole niin kiire.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Äsken tuli viestiä verkkokaupalta, että voin tulla noutamaan explorer editionin :D Mutta haen sen vasta perjantaina töiden jälkeen & lauantaina oman synttäreiden jälkeen alan pelamaan, vaimon kanssa.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Ja pah, en ala mitään CDONia odottelemaan. Tänään Giganttiin koulun jälkeen ja maksan vaikka sen 54.95e, jos kerta on pakko. Haluan vain päästä käsiksi tähän mestarillisen pelisarjan kolmanteen osaan. Olin jo suunnitellut koulun jälkeen bussilla meneväni tuonne 10 kilsan päähän Gaigänttiin, mutta isä tarjoutuikin auliisti menemään itse, bussikortinkin kun omaa ja on huomiseen asti sairaslomalla. Peli odottaa siis jo heti koulusta päästyäni. :) Ja mikä olikaan kivempi uutinen kuulla tänä aamuna koulussa kuin että huomenna ei ole iltapäivän tunteja, joten koulu loppuu omalta osalta jo 9:40. Täydellisesti aikaa pelata tätä omassa rauhassa.
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]


Oma Explorer Edition saapui juuri, ja levy tosiaan on vain siellä pahvin sisällä ilman mitään napsautuksia. Sen verran tiukasti oli kiinni, että siihen jäi heti ikävä sormenjälki kun otin sen sieltä. Muuten todella hieno kotelo ja hieno oli myös koko pakkaus. Nyt pelaamaan.

No voihan peeveli :eek:
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Onko kukaan saanut verkkokaupalta ennakkotiluksesta kuusi ladattavaa moninpelietua ?
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype ja joku-varmaan-tekee-oikean-peliketjunkin]

Tuleeko tossa EU versiossa starhawk betaa mukana?
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception - keskustelua pelistä

Peli tuli tänään postissa ja kirjaimellisesti vain peli :D kansien sisältä ei löytynyt ohjekirjaa eikä online pass koodia joka vaaditaan nettipeliin. Ei sinänsä haittaa koska tänään aion vain singleplayeria vetää marathonina mutta olishan se kiva päästä pelaamaan nettipeliäkin aikanaan. Onko muille käynyt yhtä hassusti?
 
Ylös Bottom