Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]
FamaZ sanoi:
Et siis odota mitään PS:n erinomaisten Crash Bandicoottien ja PS2:n vieläkin parempien Jak & Daxter -pelien tekijöiltä? Hullua.
Tämä pelihän onkin ihan samanlainen, kuin nuo mainitsemasi? Hypi ja pompi, kerää kolikoita, liiku hassulla eläimellä, sopii lapsille...?
Parista ekasta Crashista pidin, sitten alkoi olemaan liikaa samaa huttua. Team Racingista nyt ei viitsi edes puhua. Jak ja Dax eivät ole ikinä iskeneet. Daxteria tekisi tosin mieli PSP:llä kokeilla.
Se, että osataan tehdä hyviä/laadukkaita hypipompi-pelejä ei vakuuta minua siitä, että sama lafka onnistuu tässä pelissä. Genreä en vielä tiedä, mutta perusseikkailulta näyttää(?).
Sama homma tässä, kuin Alan Wakessakin. Alan Wakelta voin odottaa loistavaa teknistä esilletuontia, mutta juoni ja muut jutut sitten epäilyttävätkin jo kovasti. Eli suhtaudun varauksella Drake´siin ja Alan Wakeen kumpaankin.
FamaZ sanoi:
Vaikka suurin piirtein samaan genreen kuuluukin (seikkailu-toiminta-hiiviskely-hybridi) kuin TR:n tyyliset seikkailupelit, on niitä erojakin toisaalta jonkin verran (eikä pelkästään kehittäjien taidoissa).
Ja vain koska Eidos ei osaa tehdä seikkailupeliä, ei Naughty Dogkaan osaa, vai? Sinänsä kyllä olen samaa mieltä, että vanhat TR:t ovat melko persiistä (lähinnä kankeiden kontrollien ja surkean kameran takia), mutta Tomb Raider Legends on jo melko huomattava parannus. Siksi odotankin ensimmäisen TR:n remakea innolla. Legendsin sulavammat kontrollit ja ykkösosan tunnelma = win-win situation.
Jaaha, mitäs eroja noissa peleissä on? Enpäs ole kuullut. Jos tarkoitat jotain juonellisia eroja, niin älä vaivaudu, muuten kuuntelen mielelläni.
En toki tarkoita, että Naughty ja Eidos olisivat verrattavissa. En ollenkaan. Peli vain uhkaavasti näyttää Hautaryöstäjän kopiolta. Sorry. En ole yhdestäkään TR:stä pitänyt. Joten, jos tuo näyttää minusta samankaltaiselta, niin eikö minulla ole oikeus siihen varauksella suhtautua? Helvetti, jengi hehkuttelee uusia Zeldoja, minkä ehtii ja mun mielestä Windwaker on yksi tylsimmistä ja tyhjimmistä peleistä, joita olen pelannut konsoleilla. Sorry, näin asiat koen.