Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted: Drake's Fortune

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Ei jumankauuuuta oikeesti miltä tuo Uncharted näyttää... Voi olla vielä uskomattomamman näköinen ihan liikkeessä.
Naughty Dog on vaan niin kuningas.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Pibe sanoi:
Ei jumankauuuuta oikeesti miltä tuo Uncharted näyttää... Voi olla vielä uskomattomamman näköinen ihan liikkeessä.
Naughty Dog on vaan niin kuningas.
Täytyypä myöntää, että itse en juurikaan Naughty Dogin takia, odota peliltä paljoa mitään. 'Kivalta näyttää toki, mutta toivottavasti on enemmän, kuin Tomb Raider-klooni. TR on omasta mielestäni erittäin syvältä perseestä.
Noh, positiivista yllätystä odotellen...
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

pziuz sanoi:
Täytyypä myöntää, että itse en juurikaan Naughty Dogin takia, odota peliltä paljoa mitään.
Et siis odota mitään PS:n erinomaisten Crash Bandicoottien ja PS2:n vieläkin parempien Jak & Daxter -pelien tekijöiltä? Hullua.

'Kivalta näyttää toki, mutta toivottavasti on enemmän, kuin Tomb Raider-klooni.
Vaikka suurin piirtein samaan genreen kuuluukin (seikkailu-toiminta-hiiviskely-hybridi) kuin TR:n tyyliset seikkailupelit, on niitä erojakin toisaalta jonkin verran (eikä pelkästään kehittäjien taidoissa).

TR on omasta mielestäni erittäin syvältä perseestä.
Noh, positiivista yllätystä odotellen...
Ja vain koska Eidos ei osaa tehdä seikkailupeliä, ei Naughty Dogkaan osaa, vai? Sinänsä kyllä olen samaa mieltä, että vanhat TR:t ovat melko persiistä (lähinnä kankeiden kontrollien ja surkean kameran takia), mutta Tomb Raider Legends on jo melko huomattava parannus. Siksi odotankin ensimmäisen TR:n remakea innolla. Legendsin sulavammat kontrollit ja ykkösosan tunnelma = win-win situation.


Ja tuosson suora linkki zoukalle siihen giffiin. Jos nyt kuitenkin banneista huolimatta toimisi:

http://www.slibe.com/save/ee7b901b-nd5.gif
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kyllä eka ja alkuperäinen Tomb Raideri oli sillon melko hieno peli. Ei niitä tuon tapaisia seikkailupelejä kovine paljoa ollut.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

FamaZ sanoi:
Et siis odota mitään PS:n erinomaisten Crash Bandicoottien ja PS2:n vieläkin parempien Jak & Daxter -pelien tekijöiltä? Hullua.
Tämä pelihän onkin ihan samanlainen, kuin nuo mainitsemasi? Hypi ja pompi, kerää kolikoita, liiku hassulla eläimellä, sopii lapsille...?
Parista ekasta Crashista pidin, sitten alkoi olemaan liikaa samaa huttua. Team Racingista nyt ei viitsi edes puhua. Jak ja Dax eivät ole ikinä iskeneet. Daxteria tekisi tosin mieli PSP:llä kokeilla.
Se, että osataan tehdä hyviä/laadukkaita hypipompi-pelejä ei vakuuta minua siitä, että sama lafka onnistuu tässä pelissä. Genreä en vielä tiedä, mutta perusseikkailulta näyttää(?).
Sama homma tässä, kuin Alan Wakessakin. Alan Wakelta voin odottaa loistavaa teknistä esilletuontia, mutta juoni ja muut jutut sitten epäilyttävätkin jo kovasti. Eli suhtaudun varauksella Drake´siin ja Alan Wakeen kumpaankin.


FamaZ sanoi:
Vaikka suurin piirtein samaan genreen kuuluukin (seikkailu-toiminta-hiiviskely-hybridi) kuin TR:n tyyliset seikkailupelit, on niitä erojakin toisaalta jonkin verran (eikä pelkästään kehittäjien taidoissa).
Ja vain koska Eidos ei osaa tehdä seikkailupeliä, ei Naughty Dogkaan osaa, vai? Sinänsä kyllä olen samaa mieltä, että vanhat TR:t ovat melko persiistä (lähinnä kankeiden kontrollien ja surkean kameran takia), mutta Tomb Raider Legends on jo melko huomattava parannus. Siksi odotankin ensimmäisen TR:n remakea innolla. Legendsin sulavammat kontrollit ja ykkösosan tunnelma = win-win situation.
Jaaha, mitäs eroja noissa peleissä on? Enpäs ole kuullut. Jos tarkoitat jotain juonellisia eroja, niin älä vaivaudu, muuten kuuntelen mielelläni.

En toki tarkoita, että Naughty ja Eidos olisivat verrattavissa. En ollenkaan. Peli vain uhkaavasti näyttää Hautaryöstäjän kopiolta. Sorry. En ole yhdestäkään TR:stä pitänyt. Joten, jos tuo näyttää minusta samankaltaiselta, niin eikö minulla ole oikeus siihen varauksella suhtautua? Helvetti, jengi hehkuttelee uusia Zeldoja, minkä ehtii ja mun mielestä Windwaker on yksi tylsimmistä ja tyhjimmistä peleistä, joita olen pelannut konsoleilla. Sorry, näin asiat koen.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

UUS SCAn: Uncharted Dreakes Fortune

toivottavasti pelivideoitakin alkais kohta tuleen.. en malta odottaan enään tuota ..se on toiseksi odotetuin peli heti DMC4:n jälkeen "mulle siis" :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Ei voi muuta sanoa kuin: :eek: :eek: :cool: :cool:

Ja samat Heavenly Swordiin ja Ratchettiin niin ei tarvi spammia.:p Eipä tarvi puolta sekuntia miettiä, meneekö kaikki täydellä hinnalla ostoskoriin.

Ennakkoa IGN:ltä, neogafilainen koonnut joitain otteita, niin laitan suoraan siihen linkin:

Click

Jep, kuningaspeli tulossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

On kyllä näpäkän näköistä menoa. Täytyy varmaan sen PS3 ostaa jahka hintaa vaan putoaa.

Oli muuten huvittavia nuo pelin esittelijän kommentit, varmaan suoraan markkinointijohtajan kynästä.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Kannattaa katsoa myös se traileri. Ihan mieletön seikkailu tulossa.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Itseäni huvitti hieman, että puhujan kehuessa animaatiota ja sen reagoimista ympäristön kanssa Drake kävelee useaan otteeseen ilmassa, eikä animaatio jatkuvasti häikäissyt. Eihän tuo tietty valmis ole, mutta...
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Puheista päätellen pelistä oli demo paikanpäällä, eli saattaa tulla herkkua Storeenkin :)

Mutta tosiaan, peli ei ole lähellekkään (?) valmis, ja näyttää jo nyt niinkin messevältä.. Pikku bugeja näkyi gameplayssa, mutta melko varmasti fixaavat kaikenlaista vielä
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Snigge sanoi:
Mutta tosiaan, peli ei ole lähellekkään (?) valmis, ja näyttää jo nyt niinkin messevältä.. Pikku bugeja näkyi gameplayssa, mutta melko varmasti fixaavat kaikenlaista vielä

Juu, puolisen vuotta vielä aikaa hioa.

Joka tapauksessa tätä odotan kyllä enemmän kuin mitään muuta peliä.:)
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Tämäkin odotuslistalle ja korkealle. PSN pelejä tulossa paljon mitä haluaa pelailla ja syksyllä/talvella pelattavaa riittää enemmän kuin laki sallii. Tulee tätä suvantovaihetta myöhemmin vielä ikävä... :) GTA, UT, Uncharted, Littlebigplanet....hyvästit elämälle.
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Snigge sanoi:
Puheista päätellen pelistä oli demo paikanpäällä, eli saattaa tulla herkkua Storeenkin :)
Toisaalta demo olisi kuulemma täyttänyt (melkein) kokonaisen DVD:n... että niih, saas nähdä kuinka halukas Sony on julkaisemaan 5 gigan demoa. :p
 
Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune [Hype]

Loistavalta vaikuttaa, itse huomasin tuota demoa katsoessani kun Drake kipitti vedessä ei vesi liikkunut hänen ympärillään juurikaan. Hiontaa hiontaa ;)
 
Ylös Bottom