Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täytyypä myöntää, että itse en juurikaan Naughty Dogin takia, odota peliltä paljoa mitään. 'Kivalta näyttää toki, mutta toivottavasti on enemmän, kuin Tomb Raider-klooni. TR on omasta mielestäni erittäin syvältä perseestä.Pibe sanoi:Ei jumankauuuuta oikeesti miltä tuo Uncharted näyttää... Voi olla vielä uskomattomamman näköinen ihan liikkeessä.
Naughty Dog on vaan niin kuningas.
Et siis odota mitään PS:n erinomaisten Crash Bandicoottien ja PS2:n vieläkin parempien Jak & Daxter -pelien tekijöiltä? Hullua.pziuz sanoi:Täytyypä myöntää, että itse en juurikaan Naughty Dogin takia, odota peliltä paljoa mitään.
Vaikka suurin piirtein samaan genreen kuuluukin (seikkailu-toiminta-hiiviskely-hybridi) kuin TR:n tyyliset seikkailupelit, on niitä erojakin toisaalta jonkin verran (eikä pelkästään kehittäjien taidoissa).'Kivalta näyttää toki, mutta toivottavasti on enemmän, kuin Tomb Raider-klooni.
Ja vain koska Eidos ei osaa tehdä seikkailupeliä, ei Naughty Dogkaan osaa, vai? Sinänsä kyllä olen samaa mieltä, että vanhat TR:t ovat melko persiistä (lähinnä kankeiden kontrollien ja surkean kameran takia), mutta Tomb Raider Legends on jo melko huomattava parannus. Siksi odotankin ensimmäisen TR:n remakea innolla. Legendsin sulavammat kontrollit ja ykkösosan tunnelma = win-win situation.TR on omasta mielestäni erittäin syvältä perseestä.
Noh, positiivista yllätystä odotellen...
Tämä pelihän onkin ihan samanlainen, kuin nuo mainitsemasi? Hypi ja pompi, kerää kolikoita, liiku hassulla eläimellä, sopii lapsille...?FamaZ sanoi:Et siis odota mitään PS:n erinomaisten Crash Bandicoottien ja PS2:n vieläkin parempien Jak & Daxter -pelien tekijöiltä? Hullua.
Jaaha, mitäs eroja noissa peleissä on? Enpäs ole kuullut. Jos tarkoitat jotain juonellisia eroja, niin älä vaivaudu, muuten kuuntelen mielelläni.FamaZ sanoi:Vaikka suurin piirtein samaan genreen kuuluukin (seikkailu-toiminta-hiiviskely-hybridi) kuin TR:n tyyliset seikkailupelit, on niitä erojakin toisaalta jonkin verran (eikä pelkästään kehittäjien taidoissa).
Ja vain koska Eidos ei osaa tehdä seikkailupeliä, ei Naughty Dogkaan osaa, vai? Sinänsä kyllä olen samaa mieltä, että vanhat TR:t ovat melko persiistä (lähinnä kankeiden kontrollien ja surkean kameran takia), mutta Tomb Raider Legends on jo melko huomattava parannus. Siksi odotankin ensimmäisen TR:n remakea innolla. Legendsin sulavammat kontrollit ja ykkösosan tunnelma = win-win situation.
Snigge sanoi:Mutta tosiaan, peli ei ole lähellekkään (?) valmis, ja näyttää jo nyt niinkin messevältä.. Pikku bugeja näkyi gameplayssa, mutta melko varmasti fixaavat kaikenlaista vielä
Toisaalta demo olisi kuulemma täyttänyt (melkein) kokonaisen DVD:n... että niih, saas nähdä kuinka halukas Sony on julkaisemaan 5 gigan demoa.Snigge sanoi:Puheista päätellen pelistä oli demo paikanpäällä, eli saattaa tulla herkkua Storeenkin