Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune
No jaa. Itse tuli pelattua peli läpi toissapäivänä ja kyllähän niitä risuja ja ruusuja löytyy.
Kyllä tuo peli upealta näyttää, mutta välillä mukavan seikkailutunnelman pilaa liika räiskintä, jota en tältä peliltä niin paljon odottanut.
Pelaan kyllä aika paljon räiskintäpelejä, mutta kun tämän pelin luulin olevan enemmän sitä adventure-meininkiä ynnä muuta aarteiden keruuta, niin lähinnä maku meni joissakin kohdissa.
Puzzle-tehtävätkin olivat liian helppoja.
En ollenkaan ole pettynyt peliin, TAI ehkä hieman, mutta silti jotenkin vain päädyin aloittamaan pelin uudestaan alusta ja vaikka tavoitteena keräämään kaikki aarteet. Eli en nyt sanoisi, että peli olisi järkevä hajoittaa, jos nyt joku tuollaista mainitseva tarkoitti tosissaan.
Mutta suoraan sanottuna: Liika räiskintä pilasi tämän kauniilta näyttävän pelin.. Odotetaan sitten parempaa kakkososalta.
Vielä tähän lisään sen, että vaikka nyt itsekkin olen ilmaissut kritiikkä tätä peliä kohtaan, niin se ei silti estä minua pelaamasta sitä. Mukava peli tosiaan, jonka varmaan pelaan tokankin kerran läpi.