Vastaus: Uncharted: Drake's Fortune
nothing sanoi:
Mielestäni en trollaillut ja provoillut. Yritin vain kysyä, että mitä sillä kommentilla tarkoitetaan. Korjatkaa nyt sitten ihmeessä, mutta kyllä Everlast on vieläkin pleikkarifani?
Anteeksi nyt, mutta kommenttisi ovat välillä aika tylyjä muita kohtaan.
nothing sanoi:
Kuinka moni pelaajan arvostelua kritisoiva on edes lukenut arvostelun. Tässä pätkä mistä täällä nyt on meuhkattu vaikka kuinka. (Modet poistakoon jos tarpeelliseksi näkevät.)
Mielestäni muutenkin arvostelu on hyvin kirjoitettu ja itselle ainakin välittyi siitä kuva, että peli on hyvä ja todella ostamisen arvoinen.
En minä täällä lämpimikseni lueskele pleikkapelien ketjuja vaan lähinnä seuraan niitä, jotka ovat omasta mielestä mielenkiintoisia (Lairia ei lasketa tähän).
Ja vielä pelaajan asteikosta.
9: Elämää suurempaa. Arki ja tunnit katoavat
10: Täydellinen. Näiden pelien pelien takia konsoleja ostetaan
Noh, edelleen ihmettelen Pelaajan numeroita. Olen lukenut kyllä arvostelut ja se tässä kismittääkin. Pelaaja on ollut hyvä lehti, mutta nyt siitä puuttuu se jokin... Ei vaan... Arvosteluiden omaperäisyys ja laatu on heikentynyt kovasti. Tämä alkoi jo ennen kuin PS3:sta oli markkinoillakaan. Edelleen jaksan ihmetellä muutamia numeroita (varsinkin sitä COD4:sta).
Tänään, jos vaimo on Unchartedin käynyt hakemassa pääsen koko peliä testailemaan. Näkee sitten mikä on hyvää ja mikä ei. Pelkästään demon perusteella kummaksun kuitenkin arvosanaa, jonka peli Pelaajalta sai. Itseäni ei kismitä, että peli sai kasin, ei lainkaan. Minua ei kismittäisi, vaikka se olisi saanut vitosen. Suhteutuksessa sen sijaan on menty Pelaajassa päin mäntyä.
Edelleen numerot ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä, joten arvostetaan sitä, mutta aika luottavaisin mielin väitän, että PS3 joutuu tällä hetkellä todistelemaan huomattavasti enemmän, kuin muut alustat. On tämä sitten arvostelijoilta tietoista tai ei. Se on mielestäni väärin. Arvostelijoiden tulisi kuitenkin pyrkiä objektiivisuuteen. Eikö?
Täytyy kai sitten äänestää kukkarolla ja alkaa pikkuhiljaa perumaan lehtitilauksia.
Eikä tämä nyt sitä, että muilla koneilla olisi jotenkin parempia/huonompia pelejä. Arvosteltavien koneiden tasapaino, ei ole kohdallaan arvostelijoiden silmissä.