Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted/Uncharted 2 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polanik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted-peliapu

En tiedä mikä tuon nimi on jos xbm on englanniksi mutta suomeksihan nuo ovat roikkuja ja kranaattiroikkuja (jonka pitäisi kai jo kertoa jotain) itse nimittäin ainakin tein nuo roikkumalla kallion kiellekkeessä ja amuin ja/tai heitin kranaatteja siinä roikkuessa (suojassahan tuossa ei vaikeustasosta rippuen :) ) paljon ole mutta pää osumallahan vihut tipahtavat nopsaan.


Aivan, enpä ole tajunnutkaan. Mutta aika hämäävä tuo suomenkielinen teksti- "Tapa 10 vihollista tähtäämällä suojasta" Ja sama kranateilla.
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Vihdoinkin tuli pelattua peli läpi crushing-vaikeustasolla. Muutamia pirun kovia paikkoja, mutta noin yleisesti ei mikään mahdoton. Erityisesti kun kymmenennen kuoleman jälkeen alkaa miettimään vaikeissa paikoissa vaihtoehtoisia toimintatapoja, yleensä pakittelua ja muuta nössöilyä.
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Erityisesti kun kymmenennen kuoleman jälkeen alkaa miettimään vaikeissa paikoissa vaihtoehtoisia toimintatapoja, yleensä pakittelua ja muuta nössöilyä.

Mulla meni toi siten, että lopetin ajattelun ja annoin mennä vaan, miten typerimmillä, uhkarohkeilla ja varmalla kuolemalla. Yleensä toimi paljon paremmin, kun tiukkaan suunnitellut kuviot.
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Olen Uncharted 2:ssa lumisella kielekkeellä Hombren nostamana. Hyppy ei oikein tahdo onnistua, joten miten etenen?
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Moi
Onks unharted 2 loppupahikseen mitää kikkoja.
Eli kun se hemo hörppää sitä mahlaa ja siitä tulee taysin kuolematon !!! Ku jonku neljän plasmaräjäytyksen jälkee se alkaa nakkelemaa niitä kranaatteja ihan sikana. Tollaset ölyttömät loppupahikset pilaa hyvät pelin mun mielest. Mut jos jossai joku kikka kolmone ni olisin kiitollinen siitä
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Moi
Onks unharted 2 loppupahikseen mitää kikkoja.
Eli kun se hemo hörppää sitä mahlaa ja siitä tulee taysin kuolematon !!! Ku jonku neljän plasmaräjäytyksen jälkee se alkaa nakkelemaa niitä kranaatteja ihan sikana. Tollaset ölyttömät loppupahikset pilaa hyvät pelin mun mielest. Mut jos jossai joku kikka kolmone ni olisin kiitollinen siitä
Tälläinen löytyi Youtuben ihmeellisestä maailmasta:
http://www.youtube.com/watch?v=wWzkgDAqbXY

Jos et halua huijata, Youtubesta löytyy kyllä ihan normaalilla menetelmälläkin läpipelattuja.
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

KIITOSSS !!! Olin jo luovuttanut kokonaan ja olisi ollut kurjaa lähes lopuun pelaamisen jälkeen jättää peli kesken. KAverilla videolla on aivan samat ajatukset pelin loppupahiksesta kuin minullakin. Kiitos vielä !
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Mulla oli enemmän vaikeuksia sen junapomon kanssa kuin loppubossin. Mutta juu, melko turhauttavia tuollaiset väkinäiset bossit joka tapauksessa.

Tavallisesti itselläni toimii se, että jos ei joku vaikea paikka kymmenistä yrityksistä huolimatta mene läpi niin pidän hieman taukoa koko pelistä. Sitten kun on jo suunnilleen unohtanut pelin kontrollit ja mitä edes oli tekemässä, niin kohtaus menee tavallisesti ensimmäisellä yrittämällä läpi. En tiedä mistä tuo johtuu, ehkä silloin ei liikaa mieti sitä "oikeaa" tapaa hoitaa tilannetta, jos vaikka se ratkaisuksi luulemansa juttu onkin täysin väärä.
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Osaako joku antaa vinkkejä ykköseen siihen osuuteen missä ammuskellaan vihuja sellaisessa polvemkorkuisessa vedessä jossain katakombissa (kuvaa paikasta http://guidesmedia.ign.com/guides/812550/images/590/67.jpg). Crushingilla pelaan ja hermot menee kun ei millään tahdo saada kohtaa menemään kunnolla vaikka millasta taktiikkaa kokeilisi :(

Tuossa kohtaa pelissä on glitchi jota voi hyödyntää jos ei muuten pääse.

Kun olet ensin selvittänyt sen pihamaan ja tunnelin, ennen tuota kohtaa, nouse ylös kohtaan jossa tiputtaudutaan tuolle "aukealle", mutta ÄLÄ pudottaudu sinne, vaan
palaa takaisin pihamaalle ja palaa sitten takaisin.
Jos kaikki on mennyt oikein, sillä hetkellä kun nouset tunnelin päästä ylös, pitäisi kaksi vihua juosta ohitsesi ja tiputtautua alas "aukealle".

Tämän jälkeen pysyttelet vain siellä ylhäällä ja tiputtelet vihut sieltä. (jos käytät suojaa oikein, et saa yhtäkään osumaa)

Jotenkin tuo "ylimääräinen" kävely lenkki laukaisee triggerin ennen aikojaan tuolla "aukealla"

(sekavasti selitetty, mutta toivottavasti ymmärrät)
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Mä en kyllä ymmärrä miksi aina pitää kusettaa (itseään) jos mahdollista.

Tuo kohta on Crushingilla aikamoista myrkkyä, mutta voi pojat kun sen pääsee ihan oikeasti läpi. Tuossa kohdassa pitää vaan saada headshotit osumaan kohdilleen kovalla prosentilla. Aluksi tipautellaan ne kaverit jotka tulevat suoraan edestä ja ne pari kaveri niillä platformeilla. Sitten sieltä tulee ne kolme kaveria vasemmalta ja jälleen headshottia, tämän jälkeen äkkiä sinne vasemmalle ennen kuin osuu selkään, kun sieltä takaa olevalta korokkeelta tulee haulikkopojat.

Headshot, headshot ja headshot on siis vinkit tuohon kohtaan. Se kirjasto on sitten se toinen verisuonia katkova kohta crushingilla.
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Kiitos vaan ohjeista :) Tuli hakattua tota kohtaa nyt jonkin aikaa putkeen ja kun erehdyin sanomaan naiseläjälle että on tähän helpompikin keino niin käsky tuli käyttää sitä että ohjaimen heittely ja kiroilu loppuu. Tuskin maltan odottaa kirjasto kohtaa...pitää kysellä lisää jeesiä siinä vaiheessa jos ei ala onnistumaan :)
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Kirjasto saavutettu ja hermot alkaa olla kuin pianolangat... onko tähän jotain kikkaa vai pitääkö nää tosiaan yrittää tappaa ilman mitään lisäjeesiä (tämä vaatii nimittäin paremman puoliskon olemista muualla jonkin aikaa että saa huutaa ja mäiskää rauhassa veeetuksen saavuttua jättimäisenä kokoajan) :confused:
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

Kirjasto saavutettu ja hermot alkaa olla kuin pianolangat... onko tähän jotain kikkaa vai pitääkö nää tosiaan yrittää tappaa ilman mitään lisäjeesiä (tämä vaatii nimittäin paremman puoliskon olemista muualla jonkin aikaa että saa huutaa ja mäiskää rauhassa veeetuksen saavuttua jättimäisenä kokoajan) :confused:
Siinä ei saa kusetettua mitenkään, joten se pitää ihan pelata. Suojasta headshotteja ja kannattaa käyttää niitä tehokkaampia aseita mitä siellä pyörii.
 
Uncharted-peliapu

:confused: voisko joku jeesaa. oon kohas 22. siin ovi on lukos ja se pitäis kiertää mut en tiiä minne ptää mennä oon kokeillu kaikkee:confused:
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

22. pitäisi kiertää lukitut temppelin ovet mutta en pääse mistään voisko joku jeesaa:)
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

22. pitäisi kirtää temppelin lukittu portti mutten keksi mistä mennä voiisko oku jeesaa
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

APUA!!! millä ihmeellä uncharted 2:ssa saa listittyä siellä junassa sen kypäräpäisen ukon?? eli tunnel vision kohdassa... prkl... oon muuten yrittäny kauan..:mad:
 
Vastaus: Uncharted-peliapu

APUA!!! millä ihmeellä uncharted 2:ssa saa listittyä siellä junassa sen kypäräpäisen ukon?? eli tunnel vision kohdassa... prkl... oon muuten yrittäny kauan..:mad:

Uit lliveihin ja vedät sitä kuokkaan. Luodit ja naatit eivät siihen tehoa.
 
Ylös Bottom