Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted/Uncharted 2 -peliapu

Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

Sorry nyt kun tänne kirjoittelen, mutta kun luulen että täälä käy nykyään enemmän lukioita kun unc 2 palstalla. Voisko joku mukava ihminen kertoa mitä pitää tehä unc 2 online trophy, juokse sinä minä ammun? Mulla 0/10? Voitte siistiä viestini pois, kunhan saan vastauksen. Kiitos:)
 
Vastaus: Uncharted 3: Drake's Deception [PS3 Hype]

Voisko joku mukava ihminen kertoa mitä pitää tehä unc 2 online trophy, juokse sinä minä ammun?

Ryöstötehtävässä tapat 5 vihollista yhden erän aikana, jotka on tulittamassa oman tiimisi aarteenkantajaa. Ei ole väliä kuoleeko kantaja vai ei, mutta vihu pitää niittaa sillä hetkellä kun aarteenkantaja ottaa osumaa.

Olen itsekin pitemmän aikaa tuskaillut kyseisen medaljonkin kanssa, saldo näyttää 7/10.
 
Vastaus: Uncharted/Uncharted 2 -peliapu

Kuinka himputissa tuossa Uncharted 2:ssa pääsee pelaamaan co-up -nettipeliä satunnaisen kaverin kanssa? Match making heittää aina johonkin deathmatchiin! Tuo viimeinen trophy pitäisi pelistä saada, mutta kun ei nyt tajua... Kiitos!
 
Vastaus: Uncharted/Uncharted 2 -peliapu

Kuinka himputissa tuossa Uncharted 2:ssa pääsee pelaamaan co-up -nettipeliä satunnaisen kaverin kanssa? Match making heittää aina johonkin deathmatchiin! Tuo viimeinen trophy pitäisi pelistä saada, mutta kun ei nyt tajua... Kiitos!

Pitkä aika kun viimeksi tuli onlinessa pelattua, mutta muistaakseni pelimuodon pystyt valitsemaan online aulassa sieltä kautta pitäisi löytyä yhteistyö pelimuoto tjsp.
 
Vastaus: Uncharted/Uncharted 2 -peliapu

Pitkä aika kun viimeksi tuli onlinessa pelattua, mutta muistaakseni pelimuodon pystyt valitsemaan online aulassa sieltä kautta pitäisi löytyä yhteistyö pelimuoto tjsp.

Joo, löytyihän se siitä - oli jotenkin tuo pelimuodon valinta mennyt ohi, kiitoksia! Noh, nyt on platina, niin voi aloittaa Uncharted 3 odottelun! :)
 
Ylös Bottom