Vastaus: Unreal Tournament 3 [PS3 Hype]
Vähän tiukkaan saumaan tuli tämä nyt, kun on muuten kiireitä toisaalla. Joten ei ehtinyt kovin syventäviä pelejä vielä vetäistä. Sopivien asetuksien hakemista ja rentoa pelaamista.
Pelistä löytyy säätövaraa ohjaukselle, jopa niin että uskon vasenkätistenkin löytävän padille omansa (neljä eri vaihtoehtoa tikuille ja kolme napeille). Hiiren herkkyydelle löytyy säätönsä arvoista 0-20, itselle sopiva oli taso 17, jolloin lähes kaikkien liikkeiden pitäisi onnistua hiirtä nostamatta. Myös invertointi on huomioitu on/off. Sekä pad, että hiiri+näppis -yhdistelmät antoivat todella maittavan kokemuksen. Kummassakin tuntuma on juuri niin hyvä kuin sen toivoisi olevan, ounaaminen ei jää enään ohjauksesta kiinni. Liiketunnistus on defaulttina pois päältä ja tärinät löytyy.
Pelissä on oma kaverilistansa, joka pitää siis koota tyhjältä pöydältä sekä sisäinen viestijärjestelmä ja uutispalvelu. Lisäsisällölle on myös omat juttunsa, ehkä tämä on varattu modikulttuurin ystäville. Leaderboardit myös mukana statsihoratsuille. Koko hoidon (tai lähes kaiken) voi asentaa kovalevylle latausaikoja lyhentämään.
Hostaajalle tarjotaan ihan ok työkalut. Voi valita pelimuodon, aloituskartan (pelaajat voivat äänestää seuraavat), max. pelaajamäärän 2-16 pelaajan väliltä, antaa se dedikoituna muiden käyttöön tai pelata itse messissä, sallitaanko hiirellä pelehtijät, servunimen ja tervetuliaisviestin voi itse määritellä sekä
salasanan, uuh. Lisäksi vielä minimimäärä pelaajia jolla lähdetään liikkeelle, myös botit saa halutessaan mukaan ja niille voi määritellä taitotason. Erälle piste- ja aikarajansa (DM: säädöt 5-60 tappoa tai 5-60 minsaa).
Niin, itse peli. Se on sitä aitoa Unreal Tournamenttia sisä- ja ulkotiloissa! Vain muutamia kenttiä ehti nyt kokeilemaan, mutta siihenkin joukkoon mahtui jo päivitettyjä versioita vanhoista. Hyvin tehtyjä ja tunnelmaan pääsi alun arastelun jälkeen kyllä sisään. Ensin harjoittelua botteja vastaan ja siitä rohkaistuneena maailmalle henkselit paukkuen.
Kone ei yskähdellyt, vaikka ruudulla vihreät plasmapallot ja sirpalekranut tahdittivat hippasilla oloa. Pingit heilui siinä 120-300 välillä (peli julkaistu vain Pohjois-Amerikassa). Fragfest, refleksiräiskintää ihan miten vain, nopeatempoista sinkohippaa ja juuri sellaisena ilman mitään pohdintoja
Kyllä, tauntit on mukana. Joukosta puuttuu kuitenkin se paras:
die bitch