Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uudet "palkitsevat" Plussapisteet

Vastaus: Uudet "palkitsevat" Plussapisteet

Slaisser sanoi:
...Riippuu varmaan siitä miten suhtautuu työhönsä, asiakkaisiinsa, alaisiinsa ja muihin sidoskumppaneihin.

Hitusen aiheen vierestä: itse tykkään enemmän sellaisesta kauppiaasta, joka tervehtii kun tulen kauppaan/kassahihnalla kuin sellaisesta, joka kerää yhteystietoni ja kulutustottumukseni voidakseen tarjota minulle sellaisia tuotteita, joille minulla on tarvetta. IMO tiedän kuitenkin itse, mitä haluan ostaa ja voin tarvittaessa sanoa jonkun tarvikkeen puutteesta kauppiaalle vaikka ihan suoraan (tai ketjun käytännöstä riippuen palautelaatikon tms. kautta).

Kauppiaat ovat pohjimmiltaan palveluammatissa ja aina kun olen arkista maksalaatikkopakettia merkitsevämmillä ostoksilla, maksan mielelläni hyvästä palvelusta vaikka vähän ekstraakin verrattuna halvan hehtaariautohallimarketin hintaan.
 
Uudet vielä "palkitsevammat" Plussapisteet

Noniin, on sitten Plussapistesysteemiä taas muutettu. Ja entistäkin huonompaan suuntaan.

Enää ei saa esim. Anttiloista mitään "palkintopisteitä". Pelkkiä peruspisteitä siis. Plussakortin hyödyt ovat vajonneet siis entisestään.

Kylläpä kanta-asiakkaita palkitaan taas ruhtinaallisesti! Hyvä Kesko!!! Todella surkea esitys!
 
Vastaus: Uudet "palkitsevat" Plussapisteet

"Palkitsevammat bonukset" tarkoittaa lyhyesti sitä, että tuotteiden hinnat jatkavat euron jälkeistä, tasaista kasvuaan. Tämä tarkoittaa luonnollisesti myös enemmän bonusta, vaikka niiden todellinen arvo ei ole sidottukaan markkinahintoihin. Itse siirryin Plussista S-Etuihin jo vuosia sitten, mutta en suinkaan "rikastumisen" toivossa.

Kukaan ei anna mitään ilmaiseksi pois. Tämä kannattaisi muistaa... ;)

PS. Ja joku uskoo vielä, että ruksin laittaminen "Tietojani ei saa käyttää suoramarkkinointiin" -kohtaan 1000e -arvonnassa estäisi oman datan leviämisen. Asiakasrekisterit ovat kultaakin kalliimpaa valuuttaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom