Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi F-Zero!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outlaw
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusi F-Zero!!!!

Jebs, nyt on peli avattu tältä viikolta.

Sattuipas ensimmäinen rata mikä ei ole oikein omaan makuun. Ensimmäinen kierros kävi ainakin opetteluvaiheessa vähän tylsäksi, mutta buustien tullessa kuvioihin tilanne onneksi tasottuu..

Jess! Toinen lemppariratani... En kyllä kerennyt ajaa kuin viisi kertaa, joten pitää vielä yrittää. Munasin myös pahasti viimeisellä kierroksella, joten luulen, että pystyn parantamaan vähintään 5 sekkaa vielä.

(ei kuulu tähän kilpailuun)
Tein muuten tähän kenttään eilen uuden Suomen ennätyksen.. =)
Quick star-G4:llä: 2`24"xxx Paransin edellistä ennätystä kuudella sekunnilla. Yay

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onnistuin pääsemään uusille sekuntiluvuille, mutta edelleen pari sekuntia jäljessä. Viimeiselle kierrokselle mahtui muutama selvä virhe - silti on vaikea kuvitella Staff Ghostin rikkomista. Huhhuh, jos tosta ammut vielä 5 sekuntia paremmaksi..

Ajoit aika hyvän ajan joten piti vielä parantaa omaani. :) Ei ihan viidellä sekunnilla, mutta ihan kohtalainen aika tuli... ;)
Vielä voisin saada pari sekkaa pois, jos ajaisin tarkasti mutkat, mutta katotaan tarvitseeko parantaa enää. :rolleyes:

Nnngh. Ei kyl pysty tajuumaan =:o

Pitäsköhän sittenkin taipuu ja kattoo jotain mallivideoita.

Nyt jos viel Telpe innostuis ottamaan Sorsasta mittaa?

:)

Justin Bailey sanoi:
Nnngh. Ei kyl pysty tajuumaan =:o

Pitäsköhän sittenkin taipuu ja kattoo jotain mallivideoita.

Nyt jos viel Telpe innostuis ottamaan Sorsasta mittaa?

Videoitten katsominen auttaa kyllä strategioitten keksimisessä huomattavasti. :)
Mutta harjoitus tekee mestarin :p

Ja ois kyllä mukava, jos telpekin tulisi mukaan kisaan...

Uuden reittistrategian ansiosta homma vaikuttaa taas jo ihan mahdolliselta. Ensimmäisen kierroksen aika on nyt 01'02"167. Toisella ja kolmannella onkin sit vielä tekemistä. En päässyt kertaakaan maaliin asti, mutta toivottavasti ehdin vielä huomenna hiomaan buustausta :)

Ehdinpä parannella vielä, eka kierros mukavasti, mutta buusti-kierrokset joutu vielä ottaa varman päälle ja pari hidastavaa seinäkosketusta tarttui matkaan. Pääsinpä jo suht lähituntumaan :) Nyt ei enää ehdi, joten noi ajat jää voimaan..

Nyt on kyllä muistaakseni niin mukava rata, että sääntöjen laatijan oikeudella pidennän osallistumisaikaa viikolla ;P enköhän siinä ajassa ehdi jo tarttua ohjaimeen itsekin :o Sorsalle aplodit nopeasta osallistumisesta :)

Onko tietoa, olisiko Cubelle tulossa vielä uutta F-Zeroa, sillä pelattava alkaa loppua, kun jäljellä on enää vain Story moden viimeinen kenttä?
Staff Ghostien ja AX:n kenttien avaaminen osoittautui yllättävän helpoksi, kun sain tehtyä itselleni parhaiten istuvan custom-aluksen. Kaikesta huolimatta peliä on pakko edelleen vääntää vähintään viikottain, edes pitääkseen taitoa yllä.

Zanis Dust sanoi:
Onko tietoa, olisiko Cubelle tulossa vielä uutta F-Zeroa, sillä pelattava alkaa loppua, kun jäljellä on enää vain Story moden viimeinen kenttä?
Staff Ghostien ja AX:n kenttien avaaminen osoittautui yllättävän helpoksi, kun sain tehtyä itselleni parhaiten istuvan custom-aluksen. Kaikesta huolimatta peliä on pakko edelleen vääntää vähintään viikottain, edes pitääkseen taitoa yllä.

Heh, itse olen pelannut peliä jo yli kaksi vuotta, lähes päivittäin, enkä ole kyllästynyt vieläkään.
Oletko myös voittanut kaikki staff ghostit?
Useimmat pelaajat eivät edes tajua, että time attack on f-zerojen SE oikea pelimoodi ja sen takia peliä pelataan. Itse olen voittanut melkein kaikki staff ghostit 10-30 sekunilla ilman mitään huijauksia. Peliä pitää pelata satoja tunteja, ennen kuin alkaa tajuta kunnolla, että miten tätä oikein pelataan. ;) Senpä takia F-zerot ovat parhaita pelejä mitä tiedän. :)
Nämä eivät ole sellaisia pelejä joita pelaatan pari viikkoa ja myydään pois, joten sen vuoksi f-zeroja ei julkaista kuin kerran jokaiselle koneelle.

Aika hienoa että olet pelannut peliä jo yli 2 vuotta kun se julkaistiin reilu vuosi sitten...

Ja GBA:llehan on jo 2 F-Zeroa (Max Velocity ja GP Legend), ja kolmas (ClimaX) on tulossa.

TelpeFion sanoi:
Aika hienoa että olet pelannut peliä jo yli 2 vuotta kun se julkaistiin reilu vuosi sitten...

Ja GBA:llehan on jo 2 F-Zeroa (Max Velocity ja GP Legend), ja kolmas (ClimaX) on tulossa.

SNES:llä on kaksi ja.

TelpeFion sanoi:

Onko siitä vasta niin "vähän" aikaa? No minun mokani, Sori. :eek: :(
No joka tapauksessa siitä asti, kun se julkaistiin... :rolleyes:

Jep, olen tietoinen noista gba peleistä, mutta tarkoitan lähinnä kotikonsoleille ilmestyviä versioita, sillä niitä ei todellakaan tule kovin usein.

FatDiamond,

hyvältä kuulostaa. Eli pääkohteena nykyinen rata, mutta muitakin parannuksia voi tästä lähtien kirjata. Prkl, kun pääs vähän venähtämään SOLS:n kanssa. Pari kertaa ehdin hakea tuntumaa, mutta se siitä. Tänään vois olla mahdollisuus. Sorsan aika tähtäimenä.

Sorsa jermu sanoi:
Heh, itse olen pelannut peliä jo yli kaksi vuotta, lähes päivittäin, enkä ole kyllästynyt vieläkään.
Oletko myös voittanut kaikki staff ghostit?
Useimmat pelaajat eivät edes tajua, että time attack on f-zerojen SE oikea pelimoodi ja sen takia peliä pelataan. Itse olen voittanut melkein kaikki staff ghostit 10-30 sekunilla ilman mitään huijauksia. Peliä pitää pelata satoja tunteja, ennen kuin alkaa tajuta kunnolla, että miten tätä oikein pelataan. ;) Senpä takia F-zerot ovat parhaita pelejä mitä tiedän. :)
Nämä eivät ole sellaisia pelejä joita pelaatan pari viikkoa ja myydään pois, joten sen vuoksi f-zeroja ei julkaista kuin kerran jokaiselle koneelle.

Itse ostin F-Zeron sen ilmestyessä ja siitä lähtien aktiivisesti sitä pelannut - nykyäänkin ihan viikottain pyrin pitämään taitoa yllä. Staff Ghostit olen avannut jo aikoja sitten ja jonkin verran aikoja on aina toisinaan tullut paranneltua. Huijannut en ole koskaan, sillä eihän se ole pelaamista. Kaipaan vain kovasti jo uusia ratoja, sillä olen sitä varmasti jo useamman sadan tunnin edestä pelannut, eikä mikään muu kilpa-ajo-peli ole jaksanut näin kovasti koukuttaa.
Ostin pelin kuitenkin Reptailille synttärilahjaksi, että hän voisi harjoitella ja tarjota sen myötä uutta haastetta. Tänään onkin taas peli-ilta viinin parissa ja edessä Reptailin taitojen testaaminen :)

Zanis ja kaveri, ottakaahan tänään vielä lisähaastetta tuosta meneillään olevasta TimeTrial -turnauksesta :)

Justin Bailey sanoi:
Zanis ja kaveri, ottakaahan tänään vielä lisähaastetta tuosta meneillään olevasta TimeTrial -turnauksesta :)

Joo, täytynee se tehdä. Harmi, ettei tuota turnaustakaan tullut ajoissa huomattua, kun sitä nykyään käy netissä niin harvoin, mutta ehkä sitten ensi kerralla pääsisi jopa mukaankin..

Ylös Bottom