Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi konsoli ja Xbox.comista lataaminen

Rutabaga

Member
Pistin xbox.comista lataamaan Hydrothunderin, ja kotiin päästyäni katsoin latausjonoa, jossa sanottiin vaan että "this download is assigned to another console".
Kyllä sen sieltä sai ladattua, mutta offlinessa ei varmaankaan pysty pelaamaan.

Wat do?

Hommahan on siis sillä tavalla, että olen rekisteröinyt uuden konsolini ks. osoitteessa, ja olen myös tehnyt lisenssinsiirron siellä. Kovin luulin että noiden jälkeen ei tällaista ongelmaa enää tulisi.
 
Vastaus: Uusi konsoli ja Xbox.comista lataaminen

Kokeile ladata jotain muuta nyt, ja katso tuleeko tuota ilmoitusta enää vai alkaako lataamaan suoraan...voit myös yrittää tehdä lisenssinsiirron uudestaan.

Kokeilitko onko DLC käytettävissä offline-tilassa?
 
Vastaus: Uusi konsoli ja Xbox.comista lataaminen

Hommahan on siis sillä tavalla, että olen rekisteröinyt uuden konsolini ks. osoitteessa, ja olen myös tehnyt lisenssinsiirron siellä. Kovin luulin että noiden jälkeen ei tällaista ongelmaa enää tulisi.

Minullakin tapasi tehdä tuota sen jälkeen, kun boksi vaihtui. Yllättäen tuo ilmoitus kuitenkin katosi, ja nykyään onnistuu ihan ongelmitta yhteistyö Xbox.comin kanssa.
 
Vastaus: Uusi konsoli ja Xbox.comista lataaminen

Taisin olla liian hätäinen. Peli tosiaankin toimii ilman nettipiuhaa vaikka tuollaista höpöhöpöä latauksen aikana väittikin.

Koitin vielä ladata ennestään lataamattoman demon xbox.comista. Sama "ongelma".
Koitin myös ladata Hydro Thunderin uudelleen sieltä, ja sanoi edelleen samaa.

Odotellaan nyt vaikka viikko ja raportoidaan miten sen jälkeen latautuu. Onkohan tuossa nyt kyse jostain MS:n serverien viikottaisista päivityksistä...
 
Vastaus: Uusi konsoli ja Xbox.comista lataaminen

Itsellä oli sama homma, kun kone vaihdettiin Saksassa. Se korjautui, kun menin 360:lla latausjonoon ja sieltä pystyi jotenkin valita, että "assign all downloads to this console" tjsp...
Valitettavasti en muista enää tarkemmin.
 
Vastaus: Uusi konsoli ja Xbox.comista lataaminen

Pistin xbox.comista lataamaan Hydrothunderin, ja kotiin päästyäni katsoin latausjonoa, jossa sanottiin vaan että "this download is assigned to another console".
Kyllä sen sieltä sai ladattua, mutta offlinessa ei varmaankaan pysty pelaamaan.

Wat do?

Hommahan on siis sillä tavalla, että olen rekisteröinyt uuden konsolini ks. osoitteessa, ja olen myös tehnyt lisenssinsiirron siellä. Kovin luulin että noiden jälkeen ei tällaista ongelmaa enää tulisi.

Itellä teki samaa ku lisenssit siirretty. Ne pitää ladata sieltä download historyn kautta uudelleen, niin ei tuu tota tekstiä.
Guide > account management > download history jos oikeen muistin.
 
Vastaus: Uusi konsoli ja Xbox.comista lataaminen

Näin se korjautuu:

1. Laita jokin demo latautumaan Xbox.com:ista.
2. Valitse demo latausjonostasi Xboxilta käsin ja kahdesta ilmestyvästä vaihtoehdosta valitse alimmainen, eli "Download all items."

Tuon jälkeen nykyinen konsoli muuttuu ensisijaiseksi tallennuskohteeksi.
 
Vastaus: Uusi konsoli ja Xbox.comista lataaminen

Näin se korjautuu:

1. Laita jokin demo latautumaan Xbox.com:ista.
2. Valitse demo latausjonostasi Xboxilta käsin ja kahdesta ilmestyvästä vaihtoehdosta valitse alimmainen, eli "Download all items."

Tuon jälkeen nykyinen konsoli muuttuu ensisijaiseksi tallennuskohteeksi.

Tämähän toimi. Siinä luki "Download all items in queue to this console", jota en ollut siitä syystä painanut koska kuvittelin että se tekisi tuon kaikille sillä hetkellä oleville artikkeleille latausjonossa, mutta ilmeisesti logiikka on se että milloin vain tavara on latausjonossa, niin se ladataan tälle konsolille.
 
Ylös Bottom