Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
 . Pomotaistot jaksavat aina miellyttää.
 . Pomotaistot jaksavat aina miellyttää.Zeldan 50Hz:n tila on jostain syystä käsittämättömän huono ainakin Wiillä. Peli on nopeudeltaan sama kuin 60Hz:llä, mutta myös ruudunpäivitys on synkattu 60Hz:n mukaan ja lopputuloksena kaikki nykii horkkatautisesti. Kaiken järjen mukaan Cubella olisi samalla tavalla, onko näin? Oma yli puolitoista vuotta sitten ennakkotilattu Cube-versioni on vasta tulossa postissa joten en ole voinut itse tarkistaa.jukeboxi86 sanoi:Ja pelistä löytyy 60hz tuki.
 . En kyllä itsekkään muista, että millon olen Cubelle viimeksi pelin ostanut. Ehkäpä tossa RE:n neljännen osan julkaisun aikoihin, joten täytyy kaivaa Cube komeronpohjalta pölyttymästä ja laittaa se pelikuntoon konee viimeistä jeesuspeliä varten. Odotukset on nimittäin peliä kohtaa aika kovat, vaikka jotkut ovat jo pettymyksensäkin kerenneet ilmaista. Aika paljonhan toi Cubenkin versio on maailmalla kehuja kerännyt. Niin ja sitten tohon sph:n esittämään kysymykseen haluaisin itsekkin saada vastauksen.
. En kyllä itsekkään muista, että millon olen Cubelle viimeksi pelin ostanut. Ehkäpä tossa RE:n neljännen osan julkaisun aikoihin, joten täytyy kaivaa Cube komeronpohjalta pölyttymästä ja laittaa se pelikuntoon konee viimeistä jeesuspeliä varten. Odotukset on nimittäin peliä kohtaa aika kovat, vaikka jotkut ovat jo pettymyksensäkin kerenneet ilmaista. Aika paljonhan toi Cubenkin versio on maailmalla kehuja kerännyt. Niin ja sitten tohon sph:n esittämään kysymykseen haluaisin itsekkin saada vastauksen.´¨Paolo sanoi:Kyllä tulee Wind Wakerin karkkivisuaalisuutta ja löytämisen riemua ikävä...

Ei oo kun 600rupeen pussi.
  Ei oo kun 600rupeen pussi.