Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi realistinen The Legend of Zelda

Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Reilu 20tuntia pelattuna ja juuri semmosta Zeldaa, niinkuin osasin odottaa :) . Pomotaistot jaksavat aina miellyttää.

Ja pelistä löytyy 60hz tuki.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

jukeboxi86 sanoi:
Ja pelistä löytyy 60hz tuki.
Zeldan 50Hz:n tila on jostain syystä käsittämättömän huono ainakin Wiillä. Peli on nopeudeltaan sama kuin 60Hz:llä, mutta myös ruudunpäivitys on synkattu 60Hz:n mukaan ja lopputuloksena kaikki nykii horkkatautisesti. Kaiken järjen mukaan Cubella olisi samalla tavalla, onko näin? Oma yli puolitoista vuotta sitten ennakkotilattu Cube-versioni on vasta tulossa postissa joten en ole voinut itse tarkistaa.

Minähän pelaisin useimpia pelejä mieluummin 50Hz:llä paremman resoluution vuoksi jos 50Hz on vain kelvollisesti toteutettu, kuten Cubella on muutamaa onnetonta poikkeusta lukuunottamatta (Super Smash Bros Melee, Ikaruga) yleensä ollut.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Tulipas tämä tänään sitten viimein ostettua, mutta joulupakettiin meni. Täytyyhän sitä olla jotain mitä jouluna odottaa mahdollisten ylläreiden lisäksi:). En kyllä itsekkään muista, että millon olen Cubelle viimeksi pelin ostanut. Ehkäpä tossa RE:n neljännen osan julkaisun aikoihin, joten täytyy kaivaa Cube komeronpohjalta pölyttymästä ja laittaa se pelikuntoon konee viimeistä jeesuspeliä varten. Odotukset on nimittäin peliä kohtaa aika kovat, vaikka jotkut ovat jo pettymyksensäkin kerenneet ilmaista. Aika paljonhan toi Cubenkin versio on maailmalla kehuja kerännyt. Niin ja sitten tohon sph:n esittämään kysymykseen haluaisin itsekkin saada vastauksen.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Nyt on pari tuntia takana. Alku aika perus "Zeldamainen", eli pelimekaniikan harjoittelua naamioituna pikku tehtäviksi kylässä. Tarinan lähdettyä käyntiin niin huomaa pelin olevan huomattavasti synkempi/aikuismaisempi tunnelmaltaan kuin edelliset Zeldat.
Nyt takaisin pelaamaan--->
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Paolo sanoi:
Kyllä tulee Wind Wakerin karkkivisuaalisuutta ja löytämisen riemua ikävä... :(

:(
´¨
Mun täytyy tunnustaa että vähän samaa mieltä oon. Onneks on tulossa Phantom Hourglass.

Jotenkin tämä Zelda ei nappaa mukaansa riepoteltavaksi ja koukuta samalla lailla kuin Wind Waker. En tiedä johtuuko se tuosta avaruuden puutteesta vai mistä... dunno.. Ei vaan samalla tavalla uppoudu tähän.

Toinen seikka joka pilaa tunnelmaa entisestään on lievä inkkari-länkkäri -teema! Hyi hyi, Linkin kylän asukkaat puhuvat teksasilaisittain ja länkkärikyläkin löytyy. Myös sumopainin sumopainina nimittäminen tuntui sopimattomalta. Olisivat vaan sanoneet sitä Goron wrestlingiksi. Eiiiiiii!!! Ei sovi Hyruleen!

Hyvä peli tämä silti on.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Eilen tuli mentyä peli läpi ja pelikello näytti pyöreästi semmoset 40h. Hyvä peli oli vaikka loppua kohden alkoi jotenkin puuduttamaan.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

15h takana, nyt on tullut jo riittävästi vapauksia liikkumisen yms osalta, eli nyt alkaa peli tuntumaan vanhalta kunnon Zeldalta. Yksi asia joka erityisesti on noussut esiin verrattuna edellisiin Zeldoihin on äkkikuolemien määrä, WW:ssä en tainnut katsella "Game Over"-ruutua kertaakaan, TP:ssä joutunut katselemaan jo tässä vaiheessa yli kymmenen kertaa. Eipä tuosta varsinaisesti ole haittaa mutta ärsyttävää. Onneksi nyt on Fairyjä pullossa;)
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Trippadaa, olen joululoman kouvolassa ja peli on lähetetty mikkeliin, joten vasta loman jälkeen pelaamaan TP:tä...
No onneksi pääsee nyt pelaamaan Okamia, joka on vähintään yhtä hyvä kuin WW, jota pidän yhtenä parhaista peleistä kautta aikojen :p
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Oliko muidenkin mielestä tässä GC-versiossa jäänyt ilmansuunnat nurinkurin puheessa?
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

n. 24 tuntia takana ja mukavaa on ollut.
Nyt pitäs kerätä peilin palasia, en ole kylläkään koko aikaa pääjuonta pelannut vaan olen seikkailut missä sattuu ja kalastellu sun muuta tehny. :)
Minua ärsyttää eniten kun jossain temppelissä tulee "You found x rupee (100)" "But it won't fit your wallet right now" :mad: Ei oo kun 600rupeen pussi.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

16 tuntia takana. Aika suoraviivaisesti olen mennyt tehtävästä tehtävään, enkä ole ehtinyt keskittyä tutkimiseen ja minitehtäviin.

Joku kun vielä kertoo mistä saisi ostettua kotiin Midna nuken :)
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Midna nukke olisi kyllä aikasta komia. Itsellä Zeldan jo kertaalleen läpi pelattuna ja ei voi kuin sanoa että taitaa olla paras peli ikinä. Hienon näköinen, mahtava juoni ja iki-ihana Zelda tunnelma yhä matkassa vaikka "synkempään päin" ollaan mentykin (ikäänkuin tuo nyt haittaisi)
jotain hieman alle 40 tuntia meni pelatessa ja vaikka TP olikin hieman lyhykäinen peli niin täytyy mainita että jokainen tunti oli vain entistä parempi. Toivotaa seuraavan Zeldan olevan vähän pitempi, sillä muuta ei tuohon peliin tarvitse enää lisätä.
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Viikonloppuna tuli Twilight Princess jyystettyä läpi. Kerrassaan mainio peli. Zeldoja vähemmän pelanneena voin suositella muillekkin ihmisille, jotka eivät vielä kyseistä peliä omistä.
Alle 40 tuntia tais vierähtää läpi peluussa. Tiiä sitten, että kuinka paljon aikaa lopullisesti menisi kun pelaisi 100% pelin läpi, ehkä jopa tuplaantuisi peliaika.
Juonikin oli hyvin iloinen ja valoisa tunnelmaltaan, joka sopii tälläiselle takametsien keijukaiselle.
Nyt odotellaan uutta Zeldaa. Pitäisi vissiin ostaa Wiikin kunhan hinta tippuu pussille sopivaksi.:rolleyes:
 
Vastaus: Uusi realistinen The Legend of Zelda

Terve,
oisko sellaisia henkilöitä kuulolla joilla olis kokemusta TP:n molemmista versioista?
pientä vertailua pöytään.

Eli kannattaako tuota cube-versiota edes harkita, vai ostaa wii ja ja odotella että sille
ilmeistyisi muitakin kiinnostavia pelejä vielä joskus?

Voittaako uusi ohjaustapa ja laajakuvatuki(puuttui vissiin gc-versiosta,ellen väärin muista)
uuden konsolin oston tuottaman tilapäisen taloudellisen ahdingon?

Wii tulisi varmaan muutenkin "jossain vaiheessa" hankittua kyllä..
Ehdotuksia, neuvoja , faktaa tai edes keskustelua?
 
Ylös Bottom