Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi tietokone

Vastaus: Uusi tietokone

feldon sanoi:
pc:llä pelaaminen on naurettavan kallis harrastus. En ala.

No niinpä. Ajattelinkin vähän että ostan juuri tuollaisen jonka ensimmäisenä mainitsin enkä pelaa uusimpia pelejä ja sillä siisti. Isoveljeni koneella pääsen niitä kuitenkin pelaamaan. Onhan minulta jääny kasa vanhempiakin pc-pelejä väliin, ensimmäisenä tulee mieleen Halo, Battlefield 1942 ja vaikkapa enemy territory ja America's Army. Noihin tuon Sempron koneenkin tehot riittävät. Tai ainakin olen aika varma koska kaikki on noista on pätkien toiminut vanhalla 900 mhz Athlonillakin.
 
Vastaus: Uusi tietokone

e-a-m sanoi:
No paraneeko tarpeeksi jos laitan prossuksi sen AMD Athlon XP 3000+, näyttis Radeon 9800 Pro, ja muistia 1 gb?

No kyllä se aika paljon noilla paranee. Ihan ok masiina jos nuo hommaat, se edellinen oli aika heikko.
 
Vastaus: Uusi tietokone

Nisupulla sanoi:
Koneen kaikki ominaisuudet ovat jo nyt eilispäivää. Säästä vielä hieman lisää ja panosta pakettiin joka täyttää vähintään tämän hetken huippupelin minimivaatimukset.

Heh.. eikö tuo sitten mielestäsi täytä? Kaikkia karkkeja EI ole pakko vääntää päälle ja käyttää suurimpia resoluutioita.

Itsellä neljä vuotta vanha Thunderbird 1400mhz & 512MB. BF2:sta varten piti ostaa Radeon 9600 kun GF3 hajosi sopivasti. Toimii mukavasti 1024x768, 4xAA:lla muut LOW:lla. Eikä ole edes hirveän ruma. :p HL2:sta olen vääntänyt medium-asetuksilla.
 
Vastaus: Uusi tietokone

e-a-m sanoi:
No niinpä. Ajattelinkin vähän että ostan juuri tuollaisen jonka ensimmäisenä mainitsin enkä pelaa uusimpia pelejä ja sillä siisti.
Ihan järkevä ratkaisu minun mielestäni. Itselläni on tietokone työkäytössä ja pelit pelataan konsoleilla. Ikävä kyllä ihan kaikkia pc-helmiä ei koskaan konsoleilla nähdä. Onneksi maailmassa on niin paljon muutakin ihmeteltävää ja elettävää, ettei satunnaisen pc-pelin missaaminen tunnu missään. Kyllä noita sitten ehtii vanhana vääntää, kun ei enää muihin "askareisiin" taivu.
 
Vastaus: Uusi tietokone

No vielä tarvitsisin apuanne hieman. Menee jo vähän ohi aiheen mutta menkööt. Eli mikä näytönohjain kannattaisi ostaa 1 ghz koneeseen jossa on nyt vain emolevylle integroitu näyttis? Ajattelin että joku geforce 3 tai 4, 64 tai 128 mt. Mitä sanotte? Ja tarvitseeko näytönohjaimen olla jotenkin emolevyn kanssa yhteensopiva?
 
Vastaus: Uusi tietokone

e-a-m sanoi:
No vielä tarvitsisin apuanne hieman. Menee jo vähän ohi aiheen mutta menkööt. Eli mikä näytönohjain kannattaisi ostaa 1 ghz koneeseen jossa on nyt vain emolevylle integroitu näyttis? Ajattelin että joku geforce 3 tai 4, 64 tai 128 mt. Mitä sanotte? Ja tarvitseeko näytönohjaimen olla jotenkin emolevyn kanssa yhteensopiva?

Mie suosittelen AGP-väylään lykättävää ATI Radeon 9600/9800:sta :cool:
 
Vastaus: Uusi tietokone

Jarmo Hänninen sanoi:
Mie suosittelen AGP-väylään lykättävää ATI Radeon 9600/9800:sta :cool:

Prossu on liian heikko ainakin tuolle jälkimmäiselle, eli siitä ei saa oikein mitään hyötyä ja voi olla että tuo edellinenkin on vähän turhan järeä... Paha mennä sanomaan, osta kokonaan uusi kone ;)
 
Vastaus: Uusi tietokone

Tämmöinen olisi

P4 2.6 GHZ
512 mt Ram
20 + 40 gt kovalevy
CDRW - Asema
DVDRW - Asema
Geforce FX 5600


Pelit pyörii ihan hyvin.
 
Vastaus: Uusi tietokone

Kannattaisiko hankkia uudempi 3d kortti.

Noin 2 vuotta niin oma tietokone on jo vanha Yhyyy
 
Vastaus: Uusi tietokone

Knight sanoi:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=25883

Tuolla päädyimme loppujen lopuksi GeForce 6600GT-korttiin, johon minä olen ollut erittäin tyytyväinen. Pelit pyörivät ainakin näytönohajimen puolesta erittäin hyvin, ja kortin hintakin on siedettävällä tasolla.

Jes toi oli paras ratkaisu sinulle, mutta e-a-m ei tee mitään tuolla kortilla, koska hänen prosessorissa ei riitä potku tuolle kortille.
 
Ylös Bottom