Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Xbox 360 S -malli

Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Tuossa täytyy ottaa huomioon ainakin se, että noihin peleihin on jo julkaistu isojakin päivityksiä, mm. tuo battlefield tarvitsee yli 2gigaa tuosta muistista jo ihan ilmaisiin karttapaketteihin ja muuhun sellaiseen. Myös CoDien map packit vievät tilaa.
Tallennukset tuohon kyllä mahtuu, mutta voi tehdä tiukkaa jos meinaat hommata kaikki lisäosat noihin. Saattaa kuitenkin riittää.

Toisaalta boksihan tukee nykyään myös muistitikkuja joten vaikka 8gb tikku kiinni ja ihan hyvin pärjää. Ainakin jonkin aikaa.
Itsellä on 120gb kovo jossa koko ajan vajaa 20 gigaa vapaana. Jos yhtään enempää suunnittelet muistia tarvitsevasti (pelidemot, live arcade-pelit jne.) niin suosittelen kiintolevyllistä mallia.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

1. Muisti. Riittäisikö jos ostan Xbox slimin jossa 4gb muistia? pelejä en aikoiusi ostaa kuin Black ops, Bad company ja MW 3 kun tulee? Eli riittäisikö tossa muisti? Kuinka monta peliä siis mahtuu kerralla?

Kyllähän tuohon 4 gigaseen saat pelien tallennukset tallennettua mutta ainuttakaan peliä et saa asennettua koneelle, että levyltä joudut aina pelaamaan. pelin kun asentaa kovalevylle niin se vie jotain 6-7 gigan verran
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Joo, kiitoksia vastrauksista! Elikkä siis pärjäisin tuolla 4gb jos en esim. hankikkaan Bad companya ja hommaan ulkosen muistitikun? Niin, ja siiten tikusta, mitä maksaa ja mihin tollanen lykätään konsolissa kiinni?

T.Pertsa
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Voin olla väärässäkin mutta mun muistikuvan mukaan se on max 16gb per muistitikku ja niitä voi olla max 2 kpl boxissa kiinni.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Mutta jos ostaa pari muistitikkua, niin sehän tulee saman hintaiseksi kuin Slimmi 250gb levyn kera.
Hinnan erohan on noissa paketeissa n. 50e, joten ei ole järkeä ostaa 4gb + pari tikkua.
Nyt järki käteen. Ajan mittaa alkaa kuitenkin sitä tilaa tarvimaan.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Mutta jos ostaa pari muistitikkua, niin sehän tulee saman hintaiseksi kuin Slimmi 250gb levyn kera.
juurikin näin.
tai no halvimmillaan 4gb mallin taisi saada alle 180€ kun taas 250gb versio on 250€. saa siinä ostaa jo muutamaa tikkua enemmän tavaraa.
Mutta halvimmassa mallissa ei tainnut olla wlan-adapteriakaan.
Oikeastaan itsekin päätyisin 250gb malliin.

Tai itse asiassa päädynkin:rolleyes:
Kävi nimittäin hieman ironisesti, heti neuvottuani boksin hankinnassa sanoi vanhan mallinen elite sopimuksen irti, takuu tietenkin loppui syksyllä.
Taitaa lähteä jouluksi uusi slim-malli 250gb kiintolevyllä ja kinectillä:)
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Elikkä siis pärjäisin tuolla 4gb jos en esim. hankikkaan Bad companya ja hommaan ulkosen muistitikun?

En suosittele. Mieti asiaa hieman pidemmälle ja osta kerralla se 250gb:n malli. Usko pois, tuo 4gb ei riitä lopulta mihinkään. Usko nyt veteraaneja. ;)
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Hiljaisempi tämä on kuin vanhat mallit ja siromman kokoinen. tuo sisäinen wlan-adapteri ei kyllä hirveästi auta kun oma reititin on sen verran kaukana toisessa päässä taloa, ettei signaali riitä. Heti kun lykkäsi ulkoisen 2 antennin kikkulan kiinni boxiin niin alkoi signaaliakin löytymään. :)

Kaikenkaikkiaan olen tähän asti tyytyväinen tuohon uuteen malliin. Nuo kosketusnappulat ovat melko herkkiä, mutta ei se hirveästi haittaa kun boxi on katon rajassa tykin rinnalla, eikä tule vahingossa sörkittyä levykelkkaa auki tai virtaa pois.

Tuo 4 gigan malli ei kyllä riitä mihinkään, joten kannattaa suosiolla ostaa 250gb malli.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Joo, kiitoksia vastrauksista! Elikkä siis pärjäisin tuolla 4gb jos en esim. hankikkaan Bad companya ja hommaan ulkosen muistitikun

Toi 4 gigan malli on kyl tarkotettu ihan satunnaisille pelaajille. Sellasille jotka pelaa ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Sä et varmaan noin harvoin pelais? Perustees tohon 4 gigan malliin kyl pitäs olla aika hyvät et se kannattas ostaa. esim. verkkokauppa.comissa 4gb malli 198€ ja 250gb malli+halo reach 259€
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Ja gigantista saa (jos hakee sieltä) 250e ilman kinectiä. Ja 250gt kovolla varustettuna vieläpä.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Voiko Briteistä tilattua Xbox360 Slimmiä käyttää ongelmitta Suomessa? Lähinnä siis viittaan siihen, että maissa on kuitenkin erilaiset pistorasiat. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että konsolin virtakaapelin (välillä muuntaja -> pistorasia) voi yksinkertaisesti vaihtaa, jolloin ongelmia ei pitäisi tulla. En vaan saa mistään ounasteluilleni vahvistusta. Amazon.co.uk:sta vaan saisi aika mukavan bundlen koottua...
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Voiko Briteistä tilattua Xbox360 Slimmiä käyttää ongelmitta Suomessa? Lähinnä siis viittaan siihen, että maissa on kuitenkin erilaiset pistorasiat. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että konsolin virtakaapelin (välillä muuntaja -> pistorasia) voi yksinkertaisesti vaihtaa, jolloin ongelmia ei pitäisi tulla. En vaan saa mistään ounasteluilleni vahvistusta. Amazon.co.uk:sta vaan saisi aika mukavan bundlen koottua...

Ite tilasin muutama viikko sitten Amazon.co.uk:sta tuon Slimin ja hyvin toimii! Mulla oli omasta takaa vanha PC:n virtajohto mikä käy suoraan boxin muuntajaan. Toinen vaihtoehto on ostaa UK -> EU adapteri slle boxin mukana tulevalle johdolle.

Muutenkin voin Amazonia suositella. Ei postikuluja ja paketti oli kotiovella 8 päivässä tilaamisesta. :)
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Jimm'sissä näköjään slim 4gb+250Gigan kiintolevy 254e kuten myös 250Gigan slim-malli 254e. Elikkäs jos ei halua pianolakattua mallia niin tuossa yksi vaihtoehto.

Havaitsin juuri äsken

Jimm's - Your toaster will never be the same!

Itse kun olen meinaan urputtanut tuosta pianolakkauksesta :D

e: ja mitä nyt olen katsellut niin esmes Saksaan ja Englantiin verrattuna suomen hinnat Xboxeille ovat hyvinkin kilpailukykyiset. Olen yllättynyt.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Moro!

Löytyykö gigantista enää xbox 360 4gt mallia myytävänä? Gigantin sivun mukaan on toi kinect sensor paketti mut löytyykö pelkää konsolia myynnistä? Kävi pieni onnettumuus vanhal boxil ja nyt Happy care vakuutus korvaa mulle uuden. Saa nähdä mikä tulee tilalle!
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Olen kelaillut tuon xbox 360 slim 4gb ostoa, lähinnä alan waken vuoksi. Ennestään jo löytyy teran ulkoinen kovalevy, pystyykös sen liittämään tallennuskapasiteetiksi slimiin?
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Olen kelaillut tuon xbox 360 slim 4gb ostoa, lähinnä alan waken vuoksi. Ennestään jo löytyy teran ulkoinen kovalevy, pystyykös sen liittämään tallennuskapasiteetiksi slimiin?

Pystyt käyttämään siitä vain 16 gigaa.
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Osaisiko joku sanoa miten tästä S mallista saa yhtäaikaa ulos ääntä sekä HDMI:n että tuon AV-out portin kautta? Kuulokeet tarvii äänen RCA:n kautta ja samanaikaisesti haluaisin äänen siirtyvän myös HDMI:n kautta. HDMI liitännän omaavaa vahvistinta ei ole käytössä. Tällä hetkellä ääni menee telkkarista optisella vahvistimeen. Onko muuta vaihtoehtoa kuin ostaa se on yli 30e maksava HDMI Audio kaapeli?
 
Vastaus: Uusi Xbox 360 S -malli

Eikös äänet saisi kuulokkeille vahvistimesta RCA:lla?

Mahdollisesti, mutta jos ne saisi Xboxin päästä niin se olisi vielä helpompi, koska käytän Xboxissa kahta eri telkkaria ja vain toinen niistä vie äänet vahvistimelle. Unohdin sen mainita tuossa ekassa viestissä.
 
Ylös Bottom