Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NaPakeTTu
Tuli tässä vaan mieleen, että mistä te revitte rahat noihin peleihin?
No, eipä oikeastaan. Aika helposti saatavilla tuo on, mutta kiva paketti se on kuitenkin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Tuon jälkimmäisen hankinnasta olen ERITTÄIN onnellinen. Onkos tuo muuten kuinka vaikea saada näinä päivinä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Jep, joku ehti ennen minua tilaamaan tuon Shenmue 2:sen... Ette usko miten vi****aa!![]()
Olen pahoillani.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mope19
Spirit of Speed 1937 (uusi)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
Nova mistä tilasit ja mihin hintaan?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rez o
...Minä aloitin Dreamcast-pelien keruun sieltä paremmasta päästä ja lupasin itselleni lopettaa kun saavun "no, kaipa tätä pelailee" -osastolle...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Heh, heh. Tuttu tunne. Minäkin ajattelin ostaa vaan "pakolliset", kuten Shenmuet, Soul Calibur ja tietysti joku Sonic. Ehkä sitten vielä joku Crazy Taxi ja pari muuta. Ei ollut vajaa vuosi sitten paljon muuta tietoa DC:n peleistä, kun koneen käytettynä hetken mielijohteesta ostin. Nyt on 50 (alkup.) peliä. Ei lähelläkään Pacdamin & kumppaneiden määriä, mutta enää aion hankkia vain Headhunterin. Vain sen. En muita. En.![]()
Mä ostin Metropolis Street Racerin ja ihan hävettää etten oo aikasemmin sitä ostanu. Sehän on aivan uskomattoman hyvä! Ja vielä puuttuu niin hyviä pelejä kokoelmasta että hirvittää.