Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusimmat peli/varusteet hankintasi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NaPakeTTu
Tuli tässä vaan mieleen, että mistä te revitte rahat noihin peleihin?

Se on sellainen ikävä paikka nimeltä DUUNI..
Kuulemma huhu kertoo, että kun töitä tekee saa rahaa.. :D
 
Parit pelit lisää..
Sinetissä ->

The Grinch
Championship Surfer
Spirit Of Speed 1937
ECW Anarchy Rulz
Virtua Striker 2
Shadow Man

Sekä Dreamcast Mouse (org.sega)
 
Tuli juuri tilattua:

-Worm World Party
-Shenmue II Limited Edition Box Set (JAP Versio)

Tuon jälkimmäisen hankinnasta olen ERITTÄIN onnellinen. Onkos tuo muuten kuinka vaikea saada näinä päivinä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Tuon jälkimmäisen hankinnasta olen ERITTÄIN onnellinen. Onkos tuo muuten kuinka vaikea saada näinä päivinä?
No, eipä oikeastaan. Aika helposti saatavilla tuo on, mutta kiva paketti se on kuitenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Jep, joku ehti ennen minua tilaamaan tuon Shenmue 2:sen... Ette usko miten vi****aa! :mad:

Whey... Väärä hälyytys. Kyllähän niitä vielä minullekin riitti :)
 
Nova mistä tilasit ja mihin hintaan?

----

DC Black pad
DC Green pad
BUZZLIGHTYEAR
STUNG GP
SLAVE ZERO
WORLD WIDE SOCCER 2K
UEFA DREAM SOCCER
ECW HARDCORE
DUCATI WORLD
90 MINUTES
JET SET RADIO
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
Nova mistä tilasit ja mihin hintaan?


Videogameimportsista. En nyt tarkkaan muista hintaa mutta taisivat Shenmue 2 ja Worms olla yhteensä postikulujen kera vähän yli 50 £.
 
Ei Ylä-Astelaisen rahoilla ostella pelikoneita :( Harmittaa aivan sairaasti, kun oli mahis ostaa DC ja tilata KOF2001 siihen!
 
Visa vinkui ja Ebaystä tarttui haaviin Sonic Adventure ja Shenmue. Tarkoitus oli huutaa myös Skies of Arcadia, mutta joku ryökäle meni viime sekunnilla tarjoamaan enemmän.

Vielä muutama peli niin alkaa olla kasassa suht kattava Dreamcast TOP-30. Minä aloitin Dreamcast-pelien keruun sieltä paremmasta päästä ja lupasin itselleni lopettaa kun saavun "no, kaipa tätä pelailee" -osastolle. Toivottavasti älyän lopettaa ennen kuin ehdin Spirit of Speediin asti.

Vaan aika paljon pitää vielä lyödä latia tiskiin ennen kuin uskaltaa käydä ottamassa osaa tuohon etusivun Dreamcast-gurukisaan. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rez o
...Minä aloitin Dreamcast-pelien keruun sieltä paremmasta päästä ja lupasin itselleni lopettaa kun saavun "no, kaipa tätä pelailee" -osastolle...

Heh, heh. Tuttu tunne. Minäkin ajattelin ostaa vaan "pakolliset", kuten Shenmuet, Soul Calibur ja tietysti joku Sonic. Ehkä sitten vielä joku Crazy Taxi ja pari muuta. Ei ollut vajaa vuosi sitten paljon muuta tietoa DC:n peleistä, kun koneen käytettynä hetken mielijohteesta ostin. Nyt on 50 (alkup.) peliä. Ei lähelläkään Pacdamin & kumppaneiden määriä, mutta enää aion hankkia vain Headhunterin. Vain sen. En muita. En. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Heh, heh. Tuttu tunne. Minäkin ajattelin ostaa vaan "pakolliset", kuten Shenmuet, Soul Calibur ja tietysti joku Sonic. Ehkä sitten vielä joku Crazy Taxi ja pari muuta. Ei ollut vajaa vuosi sitten paljon muuta tietoa DC:n peleistä, kun koneen käytettynä hetken mielijohteesta ostin. Nyt on 50 (alkup.) peliä. Ei lähelläkään Pacdamin & kumppaneiden määriä, mutta enää aion hankkia vain Headhunterin. Vain sen. En muita. En. :)

Just joo - minulle n. 50-75:n pelin kohdalla kävi niin, että päätin - kun kerran pelejä oli kertynyt jo aikamoinen määrä - ostaa ne kaikki. Kannattaa siis lopettaa ajoissa tai käy kuten minulle.

Headhunter kannattaa tottakai hankia, hyvä peli. Itselläni se taisi jäädä johonkin lopputaisteluun, joka oli vähän epäreilun vaikea verrattuna pelin muuhun vaikeuteen. Siinä pyörittiin pyöreässä huoneessa jonkun loppuvastuksen ympärillä ja turpiin tuli niin että tukka lähti.

-=Pacdam=-
 
Jaahas, kai minunkin sitten pitää listata pelini.

Dreamcast

Sonic Adventure
Sonic Adventure 2
Shenmue Chapter 1: Yokosuka
Shenmue Chapter 2: Mainland China
Power Stone
Power Stone 2
Trick Style
House of the Dead 2
Soldier of Fortune
Quake III: Arena
Sega GT
Metropolis Street Racer
NHL 2K
NHL 2K2 (NTSC-U) (2 kpl)
NBA 2K
NBA 2K2 (NTSC-U) (2 kpl)
Virtua Tennis
Virtua Tennis 2
Tomb Raider Chronicles
Crazy Taxi
Resident Evil: Code Veronica
Daytona USA 2001
Virtua Fighter 3tb
Sega Rally 2
Chu Chu Rocket!
Virtua Athlete 2K
Rayman 2: The Great Escape
F355 Challenge Passione Rossa
Soul Calibur
Jet Set Radio

Dreamon vol.1
Dreamon vol.13
Dreamon collection 2
Dreamon collection 4

Dreamkey 2.0
Dreamkey 3.0

2 DC-X -boottilevyä

4 ohjainta
1 valopistooli
1 Jumper Pak
4 muistikorttia
1 näppäimistö
1 hiiri
1 Scart
1 RGB
1 RF
-------------------------------------------------


Lisäksi löytyy Mega Drive II, Jaguar 64, Sega Saturn, Nintendo 64 ja Xbox (PS2:n myin, kun ei näkynyt tarpeeksi hyviä pelejä ja suurin osa Sega-peleistä tulee Xboxille).

... ja lisää ostetaan...:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Thäh

NFL:ää (?) ei kyllä löydy, NBA on puolittain skeidana (katukoris toimii, NBA ei), NHL2K2:sta voidaan ehkä neuvotella. :D
 
Mä ostin Metropolis Street Racerin ja ihan hävettää etten oo aikasemmin sitä ostanu. Sehän on aivan uskomattoman hyvä! Ja vielä puuttuu niin hyviä pelejä kokoelmasta että hirvittää.:eek:
 
Ylös Bottom