Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusimmat peli/varusteet hankintasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja From Finland
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Mikähän toi "For Bundle Purposes Only" DOA 2 on? Tökerösti se on vedetty muovituskoneella ja lämpöpuhaltimella uudellee muoveihin - ei taida olla ihan tehdaspakattua kamaa. Olen itse purkanut tuollaisilta näyttävät muovitukset ja joskus sisältä on paljastunut hieman naarmuinen ja sormenjälkinen CD (esim. SGGG oli tuollainen, uutena se minulle myytiin).

Ohjain on kieltämättä viileän värinen.

Kai se pitää sitten avata :(

Ei ole tullut paljoa vastaan keltaisia ohjaimia. 4 muuta väriä kylläkin :D

Veloxneb unohti mainita hankkimansa "käytetyn Dreamcast USA-kotelon w/ orikinaali kuitti $9.99". Olihan hieno ;)

-=Pacdam=-

Segan virveli Platinilta.

Nyt menisi Interactin virveli myyntiin, joten, jos joku on kiinnostunut, voipi laittaa privaa tai mailia. Toimii hyvin SBF (PAL) ja SMF (USA) kanssa. SBF2 (USA) kanssa heittoa joutuu vatkaamaan; joku herkkyysero ehkä, muuten toimii hyvin tuonkin kanssa. Marinesta mainitsin toisessa ketjussa, että toimii väärinpäin, mutta vika oli käyttäjässä. Vaatii vain vähän napakamman heiton.

Eihän tämä myyntialue ole, mutta ajattelimpa mainita tässä samalla :)

Viimeisin ja kasvavalla todennäköisyydellä viimeisekseni jäävä Dreamcast-hankinta on Floigan Bros. Episode 1. Mitenköhän tuokin minulle eksyi... PAL-versiosta kyse niinkuin kaikissa peleissäni.

Deep Fighter, Plasma Sword, Ultimate Fighting Championship, Trickstyle & Wild Metal

Kiitokset Pelikonepeijoonille. ;)

Lisää on tulossa.

NTSC/J-konsoli (2x ohjain, 2x VMU, 2x Rumble, 3 peliä, kaapelit) tuli tänään, olin jo laskenut koneen menetetyksi, mutta se kannettiin Tullissa minulle VAHINGOSSA, kun olin hakemassa toista pakettia. Olisikohan makoillut tullissa jo pitkäänkin ...

Boottiongelmat ovat kaikonneet ;)

-=Pacdam=-

Pacdamilla nappasi (ansaitusti) hyvä tsägä! Kai pistit vähän meteliä siellä tullipelleille?

Pari PAL-geimiä tuli taas hankittua: Deep Fighter ja POD 2.

Sega Extreme Sports
VMU Transparent Black
Aerowings 2 Airstrike
Spec OPS 2 OMega Sqd
Floigan Brothers
Hidden & Dangerous
Sno Cross Championship
Hydro Thunder

taas muutama punta tuhottu..

edit: nfl blitz 2000

Viimeksi muokannut moderaattori:
Onkin unohtunut päivityksiä välistä...
Jos muistan kaiken niin pari VMU:ta, Hydro Thunder, Tokio Highway Challenge 2 (tjsp) ja MegaDrive2, johon ööö no ainakin Sonic, joku art-juttu(koskematon)ja ja... höh. Pitää tarkastaa tänään himassa.

Dreamcast:
--------------
Eldorado Gate 1 (JAP)
Eldorado Gate 2 (JAP)
Eldorado Gate 3 (JAP)
Eldorado Gate 4 (JAP)
Eldorado Gate 5 (JAP)
Eldorado Gate 6 (JAP)
Eldorado Gate 7 (JAP)
Macross M3 (JAP)
Golf Shiyouyo 2 (JAP)
Nettou Golf (JAP)
Virgin of Megiddo (JAP)
Angel Present (JAP)
Pia Carrot 2.5 (JAP)
Elemental Gimmick Gear (USA)
Flag to Flag (USA)
+ se japsi-kone (2x ohjain, 2x VMU, 2x Rumble, 3 peliä, kaapelit)

{Osa vasta matkalla maailmalta kotiin ...}

Megadrive:
--------------
Sonic 2

Lisäksi kaikenlaista Xbox, Gamecube, N64, 3DO, PC ja Amiga-rintamalla.

-=Pacdam=-

Ylös Bottom