Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusimmat peli/varusteet hankintasi?

Tänään ostin kaupasta puoli-ilmatteeksi Spider-Manin ja Worms Armageddonin. Toivottavasti on edes hyviä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy


mikä on puoli ilmaiseksi?

Noh....en nyt tiedä oliko niin halpoja, mutta Worms oli 10euroa ja Spider-Man 20 euroa. Pelit oli uusia.... Oli vaan pakko ostaa kun tuntu niin kivalta pitkästä aikaa ostaa pelejä suoraan kaupasta eikä netin kautta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Perjantaina tuli Resident Evil 3 PALina!


Mistä hommasit? Itselläni oli vain Kennedyn myymä saku versio:D

Tänään tuli minulle upouusi Shenmue keräilykappaleeksi :eek:
Gamesmixin osakkeet nousivat silmissä reilusti.
 
Saksaversio minullakin, käytettynä. Liekö sama kappale... ei kyllä lainkaan haittaa kieli, itse asiassa ei sitä paljon edes huomaa. On ainakin kivempaa kun japanilaisia pelejä pelatessa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Saksaversio minullakin, käytettynä. Liekö sama kappale... ei kyllä lainkaan haittaa kieli, itse asiassa ei sitä paljon edes huomaa. On ainakin kivempaa kun japanilaisia pelejä pelatessa...


Ostitko huuto.netistä?
 
Rainman: voisin päätellä, että et enää ota RE3:sta minun kauttani - olenko oikeassa ?

Ostoksiin: Tänään tuli Toy Story 2 (Englannista, Komplett auf Deutsch !?! ), ESPN International Track & Field, Looney Tunes Space Race sekä Toukon Retsuden 4 (New Japan Pro Wrestling - "Legends of intense combat spirits") - muut PAL, viimeinen JAP.

Pelejä oli paketissa 5 - yhtä en muista ;(

Edit: Muisti palasi, kyseessä oli Ready-to-Rumble Round 2.

-=Pacdam=-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Chrono: Huuto.netistäpä hyvinkin!

Pacdam - kiitos, en enää tarvitse tuota kauttasi. Sori että muisti pätkii! Jos olet sen jo tilannut, otan ja maksan toki mutta jos ei jo ole tulossa niin ei tarvitse enää tilailla.

Ja himassa odottaa kuulemma 18 Wheeler joka taitaa mennä aika suoraan hyllyn täytteeksi kun on tullut pelihalleissa useampaankin kertaan pelattua läpi. No, onpahan olemassa ;).
 
Tänään tuli San Francisco Rush 2049 ja NHL 2K2 Englannista. NHL ei kylläkään jää minulle :( mutta ensi viikolla tulee oma :)
 
Veloxneb: mistä NHL2K2 on tulossa? USA:ssa (Dallasissa) oli kuulemma DC-pelit kadonneet kaupoista kokonaan -> jäi NHL2K2 saamatta tällä erää ;(

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Veloxneb: mistä NHL2K2 on tulossa? USA:ssa (Dallasissa) oli kuulemma DC-pelit kadonneet kaupoista kokonaan -> jäi NHL2K2 saamatta tällä erää ;(

-=Pacdam=-

Siskon mukanahan se on tulossa USAsta :cool: Kirjoitin siitä toisessa threadissa.

Laitoin muuten lisää e-mailia...
 
tulossa ->
Tokyo Highway Challenge 2
UFC (Ultimate Fighting Championship)
Evolution
Space Channel 5
 
Shenmue 2 ja Virtua Tennis 2 tuli eilen, huomenna pitäisi saapua NHL 2k2, jota Veloxneb täällä on mainostanut, lisäksi huusin postikuluineen 10,5 egellä V-Rally 2:sen huuto.netistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kinsky
Shenmue 2 ja Virtua Tennis 2 tuli eilen, huomenna pitäisi saapua NHL 2k2, jota Veloxneb täällä on mainostanut, lisäksi huusin postikuluineen 10,5 egellä V-Rally 2:sen huuto.netistä.

Anteeksi :eek:
 
Uusimmat hankinnat (vasta tulossa tosin...):
- Bomberman Online (USA)
- Death Crimson OX (USA)
- NCAA 2K2 (USA)
- Seaman w/ microphone (USA)
- Sonic Shuffle (USA)
- MTV Sport Skateboarding (PAL)
- Dragon's Blood (PAL)
- Racing Sim. 2 (PAL)
- Taxi 2 (PAL) !!!! <- Kewl ;)

-=Pacdam=-
 
Ylös Bottom