Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusimmat peli/varusteet hankintasi?

ja hankin myös aerofighters 2 ja urban chaos(jossa on maailman hirvein ruudun päivitys..siis en ainakaan muista nähneeni missään konsoli pelissä pahempaa ruudunpäivitystä kuin tässä).
 
Tänään tuli Jet Set Radio ja Moho. Hassu peli, jossa kummalliset kuulan päällä leijuvat robot taistelee tulevaisuuden vankiloissa.

Viime viikolla tuli myös Segan VMU.
 
Viimeaikoina tullut: Segan VMU, USA-pelit death grimson ox, Seaman ja sonic shuffle
Pal originaali Sega GT.

Edit:Sonic Shufflessani muuten lukee "NOT FOR RESALE" kannessa ja levyssä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuo Sonic Shuffle on sitten siitä Sonic-paketista, jota on myyty ainaskin Amazon.comissa. Paketissa oli tavallinen DC, sininen VMU, Sonic Adventure 2 ja Sonic Shuffle (jos oikein muistan).
 
Ostin ohikulkiessa keskustan Stockmannilta Dynamite Copin ja Mortal Kombatin, 5 e kappale. Samalla mukaan tarttui PSOne joka kyllä onkin aika mukava vekotin. Uskomattoman pieni ja kompakti. Avovaimolle tuli retrofiilikset, se kuulemma näyttää 80-luvun Discmanilta, varsinkin kun siinä vielä lukee isolla "Sony" :)

Stockalla oli myös DC:n RGB-piuhoja muistaakseni 10 e, jos ketä kiinnostaa.
 
no niin viime perjantaista asti on ollut kone paskana ja nyt sitten viimeinkin pitkien prosessien jälkeen se toimii taas=).

saksasta tuli:bootti cd ja arcade tikku
ja jenkeistä/pacdam:tuli d2 ja bomberman online
ja olen minä jotain muutakin hankkinut mutta en juuri nyt muista pitää katsastaa huomenna tilanne.

tuosta d2:sesta juttua..eli eli kun se on 4:cd:n peli(usa) ja käytän bootti cd:tä niin
tilanne on tämä..eli kun olen päässyt ensimmäisen cd:n loppuun niin se kysyy toista cd:tä..mutta eihän se enää tunnista sitä toista dreamcast levyksi..eli siis mikä tähän auttaisi.
 
Tämä tulee vähän niin kuin veikkauksena... mutta levyä vaihtaessa (tai ennen sitä) se pyytänee tallentamaan, niin sitten ei kun virta pois laitteesta, buuttilevy sisään ja buuttaus suoraan kakkoslevyltä.

Niin ja pysyäksemme topicissa... eilen tuli Hidden and Dangerous, Soldier of Fortune, Rainbow Six ja Rainbow Six: Rogue Spear.
 
Kaikkien sekoilujen, turhien lupailujen, toiveiden, 4:n tilauksen ja kuukausien odottelun jälkeen käsissäni on Taxi 2 ;) Ihmeiden aika ei ole ohi. Aika vauhdikas autopeli, tukee mm. 60 Hz moodia.

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Kaikkien sekoilujen, turhien lupailujen, toiveiden, 4:n tilauksen ja kuukausien odottelun jälkeen käsissäni on Taxi 2 ;) Ihmeiden aika ei ole ohi. Aika vauhdikas autopeli, tukee mm. 60 Hz moodia.

-=Pacdam=-

Mä olen kateellinen. Oikeasti. Mutta sellaisella kiltillä tavalla. :)
 
mutta sehän tässä hauskaa onkin kun se ei pyydä tallentamaan peliä vaan sanoo että pistä cd:2 sisään ..utopia 1.1 on..ja nyt tänään käyn hakemassa postista sen saksasta tulleen bootti cd:n...jos on mitään hyötyä siitäkään..
perhana hemmetin hyvä peli ja nytkö en enää voi pelata sitä..
 
Toissapäivänä postilaatikkoon kolahti Virtua Tenniksen US -versio. Nyt odotellaan Crazy Taxi kakkosen jenkki-importtia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Toissapäivänä postilaatikkoon kolahti Virtua Tenniksen US -versio. Nyt odotellaan Crazy Taxi kakkosen jenkki-importtia.

Eikö PAL-versiot kelpaa? :confused:
 
Rock'n'Roll - nyt tuli meikäläisen DC-historian hienoin päivä hyllyn täydennyksen suhteen vai mitäpä tuumii raati näistä:

- Taxi 2 (tämähän oli kaikkien tiedossa)

- Garou - Mark of the Wolves (JAP)

- DreamParaPara ohjaimen kera. Ihme viritelmä, pelillä ei ole Segan lisenssiä eli se eroaa siten muista Segan peleistä, kotelossa ei mainita segaa ollenkaan (tai mainitaan, siinä lukee
"There is not an official "Sega" Product").
Peli boottaa kaikissa DC:issä (NTSC, PAL). Alkuperäismaa kiina. Ohjaimessa viisi ihmekiekkoa, testit kesken ... [Tämän voisi laskea PAL-peliksi, koska se boottaa PAL-koneissa, vai?]

- Sonic 2 Birthday Pack (10th Anniversary LE), Japsi

- PAL Samba de Amigo VIRALLISILLA Segan ohjaimilla ;) PAL-Samboja on minulla nyt siis kaksi ... Segan marakassit oli minulla paljon tarkemmat vrt. Cha Cha Amigoihin, testasin myös CCA:n kasseja ja ne liitettynä Segan lattiapalikkaan toimivat yhtä tarkasti kuin Segan omatkin. Tässä laatikossa tuli mukana myäs alusmatto jalanjälkien kera ;)

Kuka nokittaa ?

-=Pacdam=-
 
Toi on kyllä aika hyvä setti... No nyt selvisi miksi netistä ei löydy käytännössä mitään infoa DC:n ParaParasta. Millainen peli itsessään on?

Eipä tuohon voi kyllä nokittaa oikein millään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Kuka nokittaa ?

-=Pacdam=-

Edes vähän kampoihin.
Transparent Purple Millenium DC Controller
Transparent Blue Millenium DC Controller

Sinetöidyt versiot: Project Justice, Gauntlet:legends, le mans 24h(us)

White Label aka pre-production copy:
Fighting Vipers 2, Maken X, Sega GT, Sega Rally
 
Säälittävää räpertelyä, mutta ttältä pesee silti.
Pal-orig: SnoCross Racing, South Park Chefs Luv Shack.
USA-orig. Sports jam
(kröhöm):Uefa dream Soccer, European Super League, Sega World Wide Soccer 2000
 
Sekalaista sälää sivulta seitsemän....

PALeina Jet Set Radio (kun vanha ei enää toimi), Championship Surfer, NHL 2K, Ultimate Fighting Championship, Sega Rally, MTV Skateboarding,

jenkki Seaman (jes!)

ja Japanista Yu Suzuki's Gameworks.

Ja sitten ei kun keksimään lisää tunteja vuorokauteen ;)
 
Ylös Bottom