Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

uusimmat peli/varusteet hankintasi?

eli mitkä on uusimmat hankintasi dreamcast rintamalla?

itse huuto netistä hankin eilen
alone in the darkin.

omistan tällä hetkellä:

1 konsoli ja kaksi ohjainta ja kaksi vmu:ta
crazy taxi
shen mue 1-2
resident evil code veronica
skies of acardia
grandia 2
dynamite cop
zombie revenge
headhunter
virtua tennis 2
virtua fighter 3
ready 2 rumble 2
alone in the dark(siis käyttännössä jo minun)
ja suositelkaa ihmeessä jotain peliä hyvää peliä minulle=)

ja seuraavana hankinta listallani on marakassit ja samba de amigo,2d mätkintöjä(street fighter sarja,marvel,snk) ja mdk2.
Fatal Fury: Mark of the Wolves(toivosin saavani joskus käsiini jostain varmana jää märäksi uneksi vain)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Viimeinen hankinta: Grandia 2 varmaankin.
Seuraavaksi: Guilty Gear X, Virtual On: Oratorio Tangram ja pari muuta japsi-importtia.
 
Viimeisin hankintan on Marvel vs Capcom 2.

Ja seuraavaksi aion hankkia Soldier of Fortunen, Sonic Adventure 2:sen ja luultavasti SNK aiheisen mätkinnän. Ja tietysti kakkos padi pitää hommata.
 
Viimeisimmät hankintani ovat Dragon's Blood, Shadow Man, Dino Crisis, Bust-A-Move 4 ja 4 Mb muistikortti.

Tulossa on Carrier, Pro Pinball Trilogy, Sega Bass Fishing, Bangai-O, RE3:Nemesis, Vanishing Point ja NHL 2k2. Noista 2 on vielä maksamatta, mutta hoituu kyllä ;)

Tällä hetkellä on kasassa 29 (alkuperäistä) peliä, ja nuo 7 tulossa olevaa vielä siihen päälle, vaikka alunperin oli tarkoitus ostaa vaan Shenmuet ja pari-kolme muuta hyvää peliä.

Nälkä kasvaa näköjään syödessä. Pacdam, perässä tullaan :D
 
Viimeisin hankinta on tanssimatto, ja lisää marakasseja. Viimeisin peli on aerowings 2
Koko listaus on:

AeroWings2 Airstrike
Dance Dance Revolution 2.nd Mix
Daytona USA 2001
Ecco The Dolphin
ESPN Track&Field
F355 Challenge
Jet Grind Radio
Metropolis Street Racer
Power Stone 2
Pop 'n' Music
Puyo Puyo Da!
Samba De Amigo
Samba De Amigo ver.2000
San Francisco Rush 2049
Sega Bass Fishing
Sega Bass Fishing 2
Sega Marine Fishing
Sega Rally 2
Soldier of Fortune
Star Wars demolition
Sydney 2000
Tee Off
Tony Hawk´ Skateboarding
Toy Racer
TrickStyle
Virtua Athlete 2k
Virtua Tennis
Virtua Tennis 2
WWF Royal Rumble
2konsolia,5ohjainta, virveli, 2tanssimattoa ja 3xmarakassit
 
eilen sain -ducati racing(syvältä) -dynamite cop (liian helppo) -dinosaur(hohhoijaa)
 
Kukaan ei varmaan jaksa edes lukea koko 145 PAL-pelini listaa lisättynä n. 10 USa/JAP-importilla, joten skipataan se osa ...

Viimeiset hankintani:

* Samba de Amigo PAL
* Thrustmasterin ratti
* 2 tai 3 Arcade stickiä
* Pari tanssimattoa
* toinen pari marakasseja

tulossa: Snow Surfers, NFL Quarterback Club 2000, Nightmare Creatures II, Slave Zero, Spawn - In the Demon's Hands, Who Wants to be a Millionaire, Disney's Dinosaur, Monaco GP 2 Online, UEFA Striker, Spec Ops 2 Omega Squad, Deadly Skies, Floigan Bros., Sport Jam (USA), Sega Marine Fishing (USA), Cannon Spike, Razor Freestyle Scooter ja NHL 2K2 (USA).

Nuo nyt tuli mieleen ;)

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Viimeksi taisin hankkia tuon Sakura Taisenin. Hetikohta pitäisi ostaa nuo jatkot.

Mistä hankit? Minkälaisia ovat - minulla ei ole hajuakaan pelityylistä? Voiko pelata osaamatta Japania?

Olen ajatellut tilata Sakura Taisen Complete Boxin itselle, arveluttaa vaan vähäsen, mitenkä nuo toimivat PAL-konessa (jollain bootilla?) ja pystyykö niitä pelaamaan ...

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam


Mistä hankit? Minkälaisia ovat - minulla ei ole hajuakaan pelityylistä? Voiko pelata osaamatta Japania?

Olen ajatellut tilata Sakura Taisen Complete Boxin itselle, arveluttaa vaan vähäsen, mitenkä nuo toimivat PAL-konessa (jollain bootilla?) ja pystyykö niitä pelaamaan ...

-=Pacdam=-


Ainakin tuo ensimmäinen osa käynnistyy sekä Gamesharkilla, että DC-X:llä. Ja oletettavasti myös muut osat.
Itsekin harkitsin tuon Complete Boxin ostoa, mutta koska siinä ei yhtä GD:tä enempää lisämateriaalia ole, se saa jäädä. Kakkosesta ja kolmosesta koitan hankkia Memorial Packit ja nelosesta Limited Editionin.
Interaktiivinen anime varmaan kuvaisi Sakura Taisenia parhaiten... http://www.sakuraarchives.com kannattaa katsastaa.
Kaikki teksti, kuten myös (loistavat) puheet ovat pelissä ainoastaan japaniksi. Netistä kuitenkin löytyy käännökset englanniksi http://pages.cthome.net/Kayama/ , joten ilman jaappaninkielen taitoakin noiden pelaaminen onnistuu.
 
Viimeisimmät roinat...

Tanssimatto on viimeisin hankintani. Ja hästi laitehan se on! Saisi vain lisää pelejä...

Itseltäni löytyy pari kappaletta koneita, paljon kapuloita, parit marakassit, virveli, pyssy, 2*arcade stick, rattipolkimet, hiiri, näppis ja varmaan jotain muutakin. Täristimiä ja muistikortteja piisaa. Ja jatkojohtoja ohjaimiin.

Pelejä hyllyssä PAL-originaaleja kymmeniä, muita hiukkasen alle kaksi sataa.
 
Tänään saapui Sakura Wars Complete Box - tajuttoman hieno kotelo pelillä :) Sain maksaa ihan riittävästi, peli kun vieraili tullissa ja alkuperäinenkään hinta, $189, ei ole edullisemmasta päästä. Nyt minulla kuitenkin sellainen on, kiva lisä kokoelmaan.

-=Pacdam=-
 
Minä sain hommattua Virtua Fighter 3tb:n ja THPS 2:n. Olen näihin ostoksiini kyllä erittäin tyytyväinen. Varsinkin tuo Virtua Fighter 3tb on tervetullut lahja tähän huusholliin. Vaikka kyllähän tuota Tony Hawkillakin aina silloin tällöin skeittailee :)
 
Bleemcast! for Metal Gear Solid (Bleem Inc.)
Bleemcast! for Gran Turismo 2 (Bleem Inc.)
Bleemcast! for Tekken 3 (Bleem Inc.)
Green VMU (Sega)
Red VMU (Sega)
4kpl Rumble Pack (Sega)

Army Men Sarge's Heroes
Ferarri F355 Challenge
Super Runabout
JOJOs BIZARRE ADVENTURE
SOUL FIGHTER
TOY COMMANDER
DEEP FIGHTER
RECORD OF LODOSS WAR
CHARGE N BLAST
SUPER MAGNETIC NEO
WETRIX
ROADSTERS

hmm.. toivottavasti muistin kaikki
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
4 DC Original Controllers
Bust a Move 4
Pod 2
Psychic Force 2012
Stupid Invaders
Blue VMU (SEGA)
Official Vibration pack

pari hankintaa lisää
 
Ylös Bottom