Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusin ps2 pelisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja super-sampo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusin ps2 pelisi

Brothers in Arms, ostettu lähes kaksi kuukautta sitten. Pari päivää aiemmin huusin MGS2:n huudosta.

ESPN NHL2K5. On nimittäin h*lvetin hyvä peli, 20 hinta uudesta pelistä ei oo paha!

F105 tulee hankittua lähiaikoina.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ratchet & clank 3 ja Viewtiful Joe. Joen pelasin heti viidenteen episodiin helpoimmalla tasolla, jolla se on aika helppo, tai ainakin tähän mennessä on ollut.

Uusin Ps2 pelini on Sly3. Ihan hyvä pelihän se on, vaikka jotkut tehtävät ovat liaan helppoja.

Ostin tuossa viime torstaina ICO:n kaverilta 20. Ei paha siitä pahvikoteloversiosta, jossa on mukana vielä kaksi taidekorttia. Ongelma on vaan, että en jaksa pelata sitä. Kyse ei varmaankaan ole itse pelistä, sillä en ole jaksanut pelata viime aikoina yhtään mitään. Kyllä varmasti läpi sen pelaan, sen verran mukava sitä on kuitenkin pelata.

Mun uusin on
Smackdown vs Raw: 2006

Ostin joskus marraskuun 20 - 25 päivä (2005 vuonna)

Viimeksi ostin MGS1 ja MGS2 vaihtopelit.netistä. Molemmat ovat täydellisessä kunnossa ja muutenkin mukana on kaikki mitä pitääkin. Hintaa niillä oli 15 ja 19. Kakkosta olen jo ehtinyt 1.5 tuntia pelata ja hyvinhän se maistuu. Tosin ihan samalla tavalla kuin kolmas osa, jota pelasin 7h putkeen ennen kuin lopetin.

Ylös Bottom