Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusivuosi

Gangster75

New Member
Mitä aiotte tehdä uutenavuonna? Itse syön nakkeja, jotain salaattii ja rakettien ammuskelua kamujen kaa. En ryyppää!
 
En mitään, paitsi kyylään kaupungin suruvesitteet. Sitä paitsi joulukin on vielä edessä, jos se nyt hoidettaisiin ensin alta.
 
Hirviät määrät roskaruokaa: Hot Doggeja, hampurilaisia, sipsejä, limpparia jne. Jos raketteihinkin tuhlais monen vuoden tauon jälkeen.:rolleyes:
 
Vuosi vaihtuu todennäköisesti tuiskeessa. Siitä en kyllä tiedä missä. Ei hirveesti innostas jonottaa ensin monta tuntia yökerhoon sen jälkeen vähintään yhtäkauan nakkikioskille ja vielä taksiin.
 
Sanokaas asian tuntijat, mitä raketteja kannattaisi hommata? Itse olen hankkinut aina kissanpieruja muutaman paketin, kymmenisen isompaa rakettia, muutama paketti sekailaisia räjähteitä ja sitten yhden todella ison.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Sanokaas asian tuntijat, mitä raketteja kannattaisi hommata? Itse olen hankkinut aina kissanpieruja muutaman paketin, kymmenisen isompaa rakettia, muutama paketti sekailaisia räjähteitä ja sitten yhden todella ison.

Itse ajattelin kokeilla trinitrotolueenia jotain vetyyhdisteitä ja jotain metalli-ioni yhdisteitä. Luultavasti tarvin myös ruutia.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Sanokaas asian tuntijat, mitä raketteja kannattaisi hommata? Itse olen hankkinut aina kissanpieruja muutaman paketin, kymmenisen isompaa rakettia, muutama paketti sekailaisia räjähteitä ja sitten yhden todella ison.
Jos rakettikeiu löytyy läheltä, niin kannattaa ostaa ainakin leijonalaukauksia. Ne ovat halpoja ilmapommeja jotka pamahtavat takuula kovaa! Samasta liikkeestä voin suositella Bazooka-raketteja, 8kpl kovaa TNT-tyyppistä rakettia. Niin ja Karjala takaisin heti on kenties näyttävin pata mitä Suomessa myydään :)
 
Mukavahan niitä raketteja on kattella ku joku niitä räjäyttelee, mutta minua ei oo pahemmin ikään kiinnostanu ite niitä alkaa ostamaan ja posauttelemaan. Ennemmin juon rahani ku posautan ne taivaan tuuliin. Melkovarmaan pitää johonki päin lähtee ottamaan kupposta uudeks vuodeks. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Sanokaas asian tuntijat, mitä raketteja kannattaisi hommata? Itse olen hankkinut aina kissanpieruja muutaman paketin, kymmenisen isompaa rakettia, muutama paketti sekailaisia räjähteitä ja sitten yhden todella ison.

Munakranaatteja ja kissanpieruja yhdistelemällä saa todella hapjoja ja hienoja pommeja. On jotain tekemistäkin kauheassa odotuksessa. Esim. riko viisi munakranaattia ja siirrä kaikkien räjähteet yhteen isompaan pussiin (munakranujen sisällä on pikkupussi jossa räjähteet ovat, jos joku ei vielä tiennyt... ;) ). Sitten laita pussiin kaksi sytytyslankaa (varmuuden vuoksi että jos toinen ei palakaan loppuun...). Sitten pussi tiukalle ja solmu. Sitten viisi kissanpierua pussin ympärille sitä kantamaan (yksi kissanpieru ei pussia jaksa nostaa korkealle ilmaan, viisi kylläkin :) ) Sitten kissanpierujen sytytyslangat sidotaan yhteen, mutta pitää muistaa että lanka ei saa sammua eli jollain huteralla materiaalilla (tai jos porukassa on viisi henkilöa jokainen voi syyttää yhden samaan aikaan).

Itse olen kokeillut ja komeita pommeja on tullut, korkealle lentänyt ja mikä tärkeintä, HALVALLA!

PS. Pommien tekeminen omalla vastuulla!
 
En vielä tiedä, mitä aion tehdä...Yksi kaveri ehdotti vanhaan tyyliin räjäyttelyä, toiset taas on lähdössä dokaamaan. Sitten olisi uusivuosi mökilläkin -vaihtoehto. Hmm, Pitää vielä miettiä :confused:

Edit: Ai, anteeksi tuon linkin postaamisesta. Poistankin koko kappaleen. Pommien itsetekeminen onkin todella vaarallista ja en suosittele kenellekään niiden tekemistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse ajattelin nautiskella alkoholia kaverporukassa ja odottaa mitä kaikkea illalla tapahtuukaan. Merkit lupaavat potentiaalisesti vähän tavallista ihmeellisempää iltaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Itse ajattelin kokeilla trinitrotolueenia jotain vetyyhdisteitä ja jotain metalli-ioni yhdisteitä. Luultavasti tarvin myös ruutia.:D
Ja sitten vaan Stockmannille räjäyttelemään...:eek:
 
Tjaa, mennään kattoo kavereiden kanssa LOTR TROTK Tennispalatsiin ja sieltä suoraan kattomaan raketteja kauppatorille.
 
Vuoden paras ja turhin juhla peräkkäin (joulu ja uusivuosi). Itse aion varmaankin mennä paikalliseen raflaan ottamaan kuppia ja unohtamaan koko juhlan.
 
Uusvuosi meni kännissä ku käki. Raketteja ammuttiin persvaosta, niinkuin joka vuosi ollaan tehty. Eli ihan rutiinia.
 
Ylös Bottom