Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusivuosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gangster75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No se meni tänävuonna näin:

Lähdin kaverieni kanssa keskustaan. Sitten näimme hyvännäköiset muijat kännissä ja pidimme orgiot.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
No se meni tänävuonna näin:

Lähdin kaverieni kanssa keskustaan. Sitten näimme hyvännäköiset muijat kännissä ja pidimme orgiot.

Oikeasti olisi kyllä mielenkiintoista tietää minkä ikäinen olet?! jutut ainakin on eskari-tasolla... ja kiroilut...:mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Oikeasti olisi kyllä mielenkiintoista tietää minkä ikäinen olet?! jutut ainakin on eskari-tasolla... ja kiroilut...:mad:

Ovatko juttuni 6 vuotiaan tasoa!? Kiitos kohteliaisuudesta.

Terveisin, 15 vuotias poika Esboosta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Ovatko juttuni 6 vuotiaan tasoa!? Kiitos kohteliaisuudesta.

Terveisin, 15 vuotias poika Esboosta

Välillä kyllä valitettavasti on ainakin minun mielestäni ollut.

Mutta ehkäpä vain olen katkera siitä että itse olen viettänyt uutta vuotta töiden parissa, ja tässä näppärä aasinsilta takaisin aiheeseen...

terveisin, 27 vuotias poika Turkussest

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Sanokaas asian tuntijat, mitä raketteja kannattaisi hommata? Itse olen hankkinut aina kissanpieruja muutaman paketin, kymmenisen isompaa rakettia, muutama paketti sekailaisia räjähteitä ja sitten yhden todella ison.

Jos haluat kunnon pommin, kysyppä joltain amiksen kaverilta natriumia, tee iso pallo, kierritä se sokerissa ja vedä vessanpöntöstä alas (ei, ei omasta). Sen jälkeen ei kaipaakaan raketteja. :o

Myös legendaarinen raketti väärinpäin koirankakkaan on hyvä pommi. Kannattaa muuten lähtee aika äkkiä pois sytytettyään langan ellei halua haista ruikulta loppuiltaa ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Jos haluat kunnon pommin, kysyppä joltain amiksen kaverilta natriumia, tee iso pallo, kierritä se sokerissa ja vedä vessanpöntöstä alas (ei, ei omasta). Sen jälkeen ei kaipaakaan raketteja. :o
Älkää hyvät ihmiset menkö koskemaan puhtaaseen natriumiin ainakaan paljain käsin. Se nimittäin sattuu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Älkää hyvät ihmiset menkö koskemaan puhtaaseen natriumiin ainakaan paljain käsin. Se nimittäin sattuu.

Meille näytettiin jopa kuvia, kun joillekin oli tuollaista sattunut. Yläasteen kemiantunneilla nimittäin.

Uusivuosi meni hyvissä meiningeissä kavereiden ja vähemmän kavereiden kanssa. Tuli tavattua monta jo melkein unohtunuttakin kaveria. Yhtäkään pommia/rakettia en itse räjäyttänyt. Kahdesta raketista otin kyllä osumaa itse, mutta niitä ei kai lasketa :D.

Perkeleen uusvuosi.. Paikallisen räkälän portsari hakkas tärykalvon paskaks. Nyt painellaan sitten silkkisen tärykalvon voimin. Mitä sanoit?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Perkeleen uusvuosi.. Paikallisen räkälän portsari hakkas tärykalvon paskaks. Nyt painellaan sitten silkkisen tärykalvon voimin. Mitä sanoit?

Ihan mielenkiinnosta: Mitä sinä teit, että portsari-setä suuttui? Vaiko huvinvuoksi portsarit teilläpäin porukkaa pieksevät (à la Control :p )

Uusivuosi meni osittain hyvässä seurassa, saunoen, uiden ja raketteja poksautellessa. Tietenkin syötiin hyvin ja juotiin vielä paremmin. Eilen oli sitten koko päivän armoton tappajadarra. :)
Kai mulla hauskaa siis oli ollut. :p

Turhahan se on stadiin lähteä mihinkään yökerhoon tai baariin (ainakaan hypemestoihin) uutena vuotena, vielä ilman kyytiä! Siinähän menee uusivuosi leppoisasti jonotellessa...

Sain baarimikolta tilaamani päärynäliköörin sijaan lasillisen vettä, baarimikon mielestä hurjan hauskaa, itsestä ei niin kovin. Pyynnöistä huolimatta en saanut mitä tilasin, joten heitin lasin lattialle (hei, maksoin 5 lasillisesta vettä, kai lasin saa edes pitää?). Samalla nanosekunnilla kun lasi räpsähti lattiaan, paukahti portsarin nyrkki päähän. Sitten katseltiinkin uuden vuoden menoa rotvallir reunalta käsin, toinen korva kuurona.

Vastaus: Uusivuosi

Kaverin mökille olisi tarkoitus mennä. Pommit jätetään varmaan väliin ja keskitytään pelkkään tinapuoleen ;)

Perussettiä. Kavereita ollaan kutsuttu ja hauskaa pidetään. Ja turvallisesti. Älyttömyys ja raketit ei kuulu samaan pakettiin.

Varokaa oikeesti silmiänne!! :(

Uusivuosi menee oikein aitoon no-life henkeen kotona syöden ja paukutellen pommeja. Ei ollut oikein mitään mielenkiintoista keikkaa tai tapahtumaa jonne olisi jaksanut hilata itsensä.

Ylös Bottom