Pyramidhead
New Member
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?
Se mitä jryi varmaan yritti sanoa on se, että erona on se riidanhaastaminen. Mutta minusta tuollaiset suorat perustelemattomat haukkumiset ovat yhtälailla riidanhaastamista. Perustellut kommentit ovat asia erikseen, vaikka olisivatkin kuinka haukkuvia tahansa tai väärässä. Ne kun voi sitten itse yrittää perustella kumoon.
Mutta ei minulla oikeastaan tällaisen kaiken siistimistä vastaan mitään ole kunhan se vain oikeasti toteutuu tasapuolisesti ja varotaan liiallista sensuuria. Tapausten on oltava selviä. Sitä minä pelkäänkin, että rajaa on vaikea vetää.
Mahewcoro sanoi:Eivätköhän nuo esittämäni esimerkitkin todista jotain ihan muuta.
Onko nyt tosiaan niin, että Sony-fanit ovat Nintendo-faneja yksinkertaisempia, kun Sonylle osataan nauraa sarkastisesti ja huumorilla, mutta Nintendo-puolella ladellaan vain yksitoikkoisia "totuuksia" ja haukutaan suoraan, ja sitten samaa yksinkertaisuutta vaaditaan myös Sony-uutisten negatiiviseen kommentointiin? Kahtiajako vaikuttaa olevan pikemminkin kirjoitustaidoissa ja eri sävyjen ymmärtämisessä... kumma on, jos mielipiteen saa esittää vain tietyllä tavalla.
Se mitä jryi varmaan yritti sanoa on se, että erona on se riidanhaastaminen. Mutta minusta tuollaiset suorat perustelemattomat haukkumiset ovat yhtälailla riidanhaastamista. Perustellut kommentit ovat asia erikseen, vaikka olisivatkin kuinka haukkuvia tahansa tai väärässä. Ne kun voi sitten itse yrittää perustella kumoon.
Mutta ei minulla oikeastaan tällaisen kaiken siistimistä vastaan mitään ole kunhan se vain oikeasti toteutuu tasapuolisesti ja varotaan liiallista sensuuria. Tapausten on oltava selviä. Sitä minä pelkäänkin, että rajaa on vaikea vetää.