Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uutisiin tiukempi moderointi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Kojo sanoi:
No jos tuo Nuvin väite ei kelpaa, niin vaihdetaan sitten iän tilalle duunipaikka. Omassa kaverilistassani on suurin osa yli kolmekymppisiä työssäkäyviä jannuja. Heidän ei ole tarvinnut tulla marisemaan foorumeille jonkin tuotteen hintaa, vaan jo hyvissä ajoin on alkanut säästää siihen tarvittavat rahat.

Huhhuh mitä tekstiä taas. Enemmän mua huolettaa tällainen muille aukominen ja ylemmyydentunto, kuin uutiskommenttien huumoripläjäykset. Itse olen vasta 17 ja omistan wiin ainoana next-gen konsolina. Miten se näkyy mun postauksissa, kun vertaat sitä vitsiniekkoihin ja/tai lobotomiapotilaisiin, joita täällä liikkuu? MULTIMEDIAKESKUSTA tulee viljeltyä, mutta oon yrittänyt pitää sen konsolisodassa.

PS. herään nyt kesällä joka arkiaamu klo 5.50 ja painun raksalle töihin. Silti en osta ps3:sta tosrtaina, kun palkka kilahtaa tilille. Oh, noes - missä vika?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

sinappipipo sanoi:
Huhhuh mitä tekstiä taas. Enemmän mua huolettaa tällainen muille aukominen ja ylemmyydentunto, kuin uutiskommenttien huumoripläjäykset.

PS. herään nyt kesällä joka arkiaamu klo 5.50 ja painun raksalle töihin. Silti en osta ps3:sta tosrtaina, kun palkka kilahtaa tilille. Oh, noes - missä vika?
Miten niin aukominen ja ylemmyydentunto??
Kerroin vaan miten homma omalla kohdallani on.

Niin.....kesällä... vertaatko kesäduunia vakipaikkaan??
Eikä minua kiinnosta pätkääkään mitä meinaat rahoillasi ostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Kojo sanoi:
Miten niin aukominen ja ylemmydentunto??
Kerroin vaan miten homma omalla kohdallani on.

No jos tuosta nyt lukee rivienvälistä (esim. kytkee postauksesi siihen viestiin johon sillä vastasit), niin vihjata, että pleikkarin omistamisella on jotain tekemistä iän ja kypsyyden(=työpaikka) kanssa. Wii taas viittaisi siihen, ettei ole varaa ostaa pleikkaria. Toki viesti oli kirjoitettu sellaiseen sävyyn, että näin pitkälle vietävien johtopäätösten tekeminen on arveluttavaa, mutta ei se mtn. koska minua ei perus internetanonyyminä juuri nyt kiinnosta paskan vertaa.

Kojo sanoi:
Niin.....kesällä... vertaatko kesäduunia vakipaikkaan??
Eikä minua kiinnosta pätkääkään mitä meinaat rahoillasi ostaa.

Päivittelin vain, kuinka epäoleellista ja täysin asiaan kuulumatonta on se, mitkä kukakin tekee ja "Kerroin vaan miten homma omalla kohdallani on."

Phuh Miksi piti edes vaivautua vastaamaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

sinappipipo sanoi:
minua ei perus internetanonyyminä juuri nyt kiinnosta paskan vertaa.
Tässä ollaan juuri asian ytimessä.

Tulet laukomaan omia "totuuksia ja mielipiteitä" koska tiedät että et joudu mitään niistä kasvotusten puollustamaan. Ja tämä ei päde vain Sinun kohdalla, vaan tietenkin kaikkien tänne kirjoittavien kanssa.

Kerroin vaan miten homma omalla kohdallani on." Phuh Miksi piti edes vaivautua vastaamaan?
No voi hemmetti. Jos annan esimerkin, niin tottakai se on silloin omasta kokemuksesta.:rolleyes:
Miksi sinä sitten "vaivaudut vastaamaan" PS3:seen liittyvistä asioista, kun et edes laitetta omista?
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Kojo sanoi:
Miksi sinä sitten "vaivaudut vastaamaan" PS3:seen liittyvistä asioista, kun et edes laitetta omista?

Yhtä paljonhan ne kiinnostavat, jos olen mahdollisesti aikeissa ostaa ps3:n tai XO:n. Harmi vaan, että kummatkin antavat kovin vähän syitä ostamiselle. *odottaa crysista*

Tuohon alkuosaan en viitsi vastata paljon mitään,koska käskettiin pysyä aiheessa, mutta sanon vaan, ettei käytännön esimerkki ole mikään tilasto, joten tässä on nyt kaikki jauhettu täyttä paskaa. Yritän vaan sanoa, ettei me voida sanoa mitään kunkin konsolin omistajia ilman todellista näyttöä. Tarkoitus oli juurikin imitoida henkilöä, joka ajattelee pystyvänsä siihen.

Siitähän tässä on kysymys. Joku on sanonut, että wii on lapsille, pelit kuraa ja ohjaus paska, eikä wii voi mitenkään menestyä. Käyttäjäkuntana lähinnä äitejä, jotka ostaa wiin lapsilleen ja itselleen hauskana koko perheen pelilaitteena. Noh, joku sitten yleistää sen tyypin joka näitä on ladellut stereotyypiksi pleikkaripelurista ja alkaa heittää MULTIMEDIAKESKUS-läppää. Ja joku taas vetää siitä herneet nenään ja haukkuu/solvaa/yleistää wiin omistajia epäkypsiksi ja wiin omistajat pistää takaisin. jne jne.
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Seuraavaksi sitten varmaan kysely siitä, pitäisikö "Uutisiin tiukempi moderointi?" -ketjussa ottaa käyttöön tiukempi moderointi?
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Oliver sanoi:
Seuraavaksi sitten varmaan kysely siitä, pitäisikö "Uutisiin tiukempi moderointi?" -ketjussa ottaa käyttöön tiukempi moderointi?
Ei tarvi, tää on justiin hyvää viihdettä.
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Oliver sanoi:
Seuraavaksi sitten varmaan kysely siitä, pitäisikö "Uutisiin tiukempi moderointi?" -ketjussa ottaa käyttöön tiukempi moderointi?
Kyllä. Ja sitten tietysti kysely siitä, pitäisikö "Uutisiin tiukempi moderointi-ketjuun tiukempi moderointi?" -ketjussa ottaa käyttöön tiukempi moderointi. On kyllä melko sekavaa mutta yrittäkää saada selvää ;)
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Edelleenkin vinosilmäviesti on esillä, vaikka Oliver on jo kahdesti kirjoittanut diibadaabansa "PlayStation 3 myynyt yli miljoonan Japanissa" uutisointiin. Tuntuu tyhmältä olla näistä kirjoittelemassa jo toista kertaa (viimeksi tosin termi oli se N -sana), mutta lupaan tästä eteenpäin olla puuttumatta. Ehkä konsolipelejä harrastavat ovat keskimääräisesti juntimpaa kansaa.
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Joo-o. Tämän päivän uutisointien kommenttien perusteella taidan huudella tyhjään metsään. En siis toista enää omaa elitistisyyttäni näitä karmeita väitöksiä, annan siis teidän hoitaa asianne parhaaksi näkemällänne tavalla - pidin siitä tai en.
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

avanto sanoi:
Joo-o. Tämän päivän uutisointien kommenttien perusteella taidan huudella tyhjään metsään. En siis toista enää omaa elitistisyyttäni näitä karmeita väitöksiä, annan siis teidän hoitaa asianne parhaaksi näkemällänne tavalla - pidin siitä tai en.

Mikäs sinua tällä kertaa risoo? Japsi / Japski? Vai missasinko jotain vielä hirveämpää? Jos oikeasti tosta jaksat keuhkota, niin huoh. Tuota en itse ainakaan käytä minkäänlaisena loukkaus / alentavana nimityksenä.
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

nothing sanoi:
Mikäs sinua tällä kertaa risoo? Japsi / Japski? Vai missasinko jotain vielä hirveämpää? Jos oikeasti tosta jaksat keuhkota, niin huoh. Tuota en itse ainakaan käytä minkäänlaisena loukkaus / alentavana nimityksenä.

Katsohan ihmeessä myös päivämäärä. Ota keksi?
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Mielestäni ihan noita jo itse uutisiakin saisi jo "moderoida". Tarviiko sitä ihan jokaisesta haastattelusta, jossa PS3 nostetaan ylitse muiden tai muuten vaan esitetään paremmassa valossa kuin kilpailijansa, tehdä uutinen?

Tai sitten olisi todellakin ehkä parempi vaan pistää uutisten kommentointi pois päältä.
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

nothing sanoi:
Mielestäni ihan noita jo itse uutisiakin saisi jo "moderoida". Tarviiko sitä ihan jokaisesta haastattelusta, jossa PS3 nostetaan ylitse muiden tai muuten vaan esitetään paremmassa valossa kuin kilpailijansa, tehdä uutinen?

Tai sitten olisi todellakin ehkä parempi vaan pistää uutisten kommentointi pois päältä.

Tai sitten ei jokaisesta PS3 uutisesta kannata vetää hernettä nenään, eikä tarvi käydä kommentoimassa jos koville ottaa. Oletan että viittaat tuohon tuoreeseen uutiseen...
 
Vastaus: Uutisiin tiukempi moderointi?

Aleksi sanoi:
Tai sitten ei jokaisesta PS3 uutisesta kannata vetää hernettä nenään, eikä tarvi käydä kommentoimassa jos koville ottaa. Oletan että viittaat tuohon tuoreeseen uutiseen...

Et taida minua siellä nähdä kommentoimassa? En viittaa pelkästään tähän tuoreimpaan vaan onhan näitä useampia tässä ollut. Mielestäni turhaa sodan lietsomista moiset, mutta just my two cents.
 
Ylös Bottom