Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Konsolien Sota III: Esan paluu 12.08.2004


Uudesta nimestä huolimatta jatko-osan haistaa, kun sellaisen näkee. Ennätyssuuren budjetin jälkeen kaikkien trilogioiden siskon kaima on täällä, ja KonsoliFinin tutut hahmot nähdään taas rinnakkaisulottuvuuteen sijoittuvassa seikkailussa, jossa mikään tai kukaan ei ole sellainen, miltä aluksi näyttää. Luvassa on 14 henkeäsalpaavaa osaa, joista saattaa ennakkohuhujen perusteella löytyä jopa yhtenäinen juoni.


- designed


Konsoliportaali-tarina, Epilogiosa
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Kyllä tosta Nobel kolahtaa esan postiluukkuun, ehkäpä jopa arvoisa mahakas tulee käymään kahvilla.


Seuraavaa osaa innolla odottaen.
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Tuntuu olevan hieman epäselvyyttä prologin ja epilogin välisistä eroista. Tuo muutetaan pikapuoliin, mutta bear with me. :)

- Esa
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Kerrassaan mainio alku. Jännitys kasvaa jatkoa odotellessa.
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Heh, ihan hauskahan tuo oli. Jatkoa vaan kehiin. Pitää tässä odotellessa tutustua varmaankin noihin edellisiin osiin, kun ovat jääneet kokonaan lukematta.
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Klassikkoseikkailujen ansaittu jatko-osa, vihdoinkin. Loistavaa läppää! :D
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Laadukkaan miehekästä ja miehekkään laadukasta tarinaa pukkaa yhä Esalta. Tälläinen saa jopa Teal´cinkin huulet vääntymään hymyyn.
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Tajunnan räjäyttävä... äksöntrilleriparodiakomediajoku.
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Aamulla sinne sivuille päätyi hieman viimeistelemättömämpi versio. Nyt juttua on siistitty vähän lukijaystävällisempään suuntaan.

- Esa
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Eteenpäin on selvästikin menty. Filmatisointia odottelen.
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

"Minun nimeni on olli-san.. mutta sinä voit kutsua minua Trinityksi." :D
Klassikko jo syntyessään!
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Olen ihan pihalla. Pitäisi varmaan irkata enemmän. :confused:
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

feldon sanoi:
Olen ihan pihalla. Pitäisi varmaan irkata enemmän. :confused:

Konsoliensodista saa tosiaan enemmän irti jos irkkaa, nuo sodat kun ovat lähinnä sisäpiirivitseistä lähtenyt liikkeelle.
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Ja tämä tarina on aika lailla pullollaan inside-läppää. Mutta ei se nyt mitenkään olennaista kaikkien juttujen ymmärtämisen kannalta tietenkään ole. :)

- Esa
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Kai suurin sankarinne (minä) on saanu ison roolin kyseisessä fiktiivisessä kertomuksessa?
 
Vastaus: Uutta tarinaa puskee - Konsoliportaali!

Steven Seagal sanoi:
Kai suurin sankarinne (minä) on saanu ison roolin kyseisessä fiktiivisessä kertomuksessa?

Toivotaan, sillä muuten tarinan hohdosta katoaa suurin osa. Seagal on hieno mies. Olet hieno mies. Syntymäpäiväsikin on 10.4 ^__^ Vain päivällä eri kuin minulla
 
Ylös Bottom