Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uutta tv:tä hankkimassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brutal Monkey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jorhe
Älä ainakaan missään tapauksessa osta Philipsiä.
Kaverilla on ollut just toi philipsin malli jota oot harkinnu. Kerran se on vaihdettu kokonaan uuteen ja nyt kuulemma taas paskana...
jaah..rupee maistuun jo jankkaamiselta...mutta kun ns. nyppii toi jatkuva "äläostaphilipsiäseonihanpaskakaverijakumminkaimakertoi".
Mun duunikaverilla on tuo sama philipsin malli 32" ja yllättäen toimiva...hohhoh...on se merkillistä kuinka tämän maan ainoat toimivat philipsit on mulla ja mun tuttavilla. ;)
Vai onko kellään muulla philipsiä ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey

Itse suosittelisin, että ostat ihan laajakuva-tv:n, sillä tulevaisuudessa pelit varmaan alkavat tukemaan sitä enemmänkin.
No sanokaapas onko tommonen sonyn 32 tuumanen laajakuva mistään kotosin: 32fx65 100Hz hinta kai vajaa 10 000mk SIIS MK EI EUROA!

Originally posted by Anttu
No sanokaapas onko tommonen sonyn 32 tuumanen laajakuva mistään kotosin: 32fx65 100Hz hinta kai vajaa 10 000mk SIIS MK EI EUROA!

Jees just tuo telkku on mun kahdella kaverilla, ja molemmilla meni pikkuvikojen takia parin viikon sisällä huoltoon. MUTTA muuten kuulemma tosi hyvä telkku, kuvan laadussa ei mitään valittamista. Ja ton telkun saa lähemmäs 9000mk:lla, eli vajaa 10000mk on liikaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Jees just tuo telkku on mun kahdella kaverilla, ja molemmilla meni pikkuvikojen takia parin viikon sisällä huoltoon. MUTTA muuten kuulemma tosi hyvä telkku, kuvan laadussa ei mitään valittamista. Ja ton telkun saa lähemmäs 9000mk:lla, eli vajaa 10000mk on liikaa.
ÄÄÄH! Pikkuvikoja, ei saa manata! Mistäs ton lähemmäs 9000mk saa? Gigantti, onoff? Kaippa se pitää sitten tollanen poistaa. Ellei jollain ole parempaa ehdotusta?

Hilipsiä en ostaisi, kokemus osoittaa. hilipsit on vähän sellasia... väljiä... miten sen nyt sanois. ?
no kuitenkin. siinä tuli asia ilmi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh
Hilipsiä en ostaisi, kokemus osoittaa. hilipsit on vähän sellasia... väljiä... miten sen nyt sanois. ?
no kuitenkin. siinä tuli asia ilmi.
no sano nyt kumminkin...:)
"väljiä"...loistavaa...mistähän on kyse...?
Valista tyhmää...:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foeprkl
28 laajakuva on pieni... ei kannata...

On se ainakin parempi, kuin huono 32" WS.

Puheistasi paatellen oletkin valmis sitten ostamaan kysyjalle sen hyvan 32" WS tv:n.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

no sano nyt kumminkin...:)
"väljiä"...loistavaa...mistähän on kyse...?
Valista tyhmää...:)

hehe. tuntuu vaan niin epäluotettavilta kun muut merkit on toiminut paljon paremmin. jvc:n videotkin oli 20 vuotta.

32" laajakuva vähintään, pienemmät on todella pieniä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh

hehe. tuntuu vaan niin epäluotettavilta kun muut merkit on toiminut paljon paremmin. jvc:n videotkin oli 20 vuotta.

paras väline mitä minä olen tähän päivään saakka ostanut on vuoden 90 saloran hifi-videot .
ei ole tarvinnut vielä kertaakaan huoltoon viedä.
kerran kahdessa vuodessa kun putsaa niin...juh.
kaikissa rojuissa on hyviä ja huonoja kappaleita, joten yhden merkin tuomitseminen on täysin turhaa...:)

Suosituksia?

Helou tietäjät.

En oo aikasemmin kirjottanu mut nyt olis pikkunen dilemma.
Tarvisisin vinkkejä että kumpi olisi kannattavampi hankkia. (Philips PW6515:n kuvaputki päätti vammautua ja oli vähän muutakin pientä häiritsevää => on aika vaihtaa merkkiä)

Sony KV-32LS35 vai Panasonic TX-32PK3 ?
Molemmat on 50Hz, litteä kuvaputki, melko nihkeästi txt-tv-muistia(paha paha) jne. Melko samanlaiset ominaisuuksiltaan ja samanhintaiset paikallisessa Expertissä.
Huomenna pääsen vertaamaan niiden kuvia, mutta ajattelin että jos jollain olisi tietoa tai kokemusta niin siitä olisi hyötyä. Kiitos paljon etukäteen mahdollisesti tässä vaiheessa...:)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Suosituksia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kusse
Sony KV-32LS35 vai Panasonic TX-32PK3 ?
Kiitos paljon etukäteen mahdollisesti tässä vaiheessa...:)
Hyvä paikka etsiskellä kaikkea telkkareihin sun muihin liittyviä käyttäjien kokemuksia on

http://groups.google.com

kirjoitat hakuun vain esim. töllön mallimerkinnän tx-32pk3...ja sillee :)

ole hyvä :)

Niin joo, unohdin mainita että vaihdoin liikkeessä Sharppini Finluxin 100Hz 32"-telkkuun, menut ovat kyllä kieltämättä komean näköisiä ja jos konsolipeleihin kyllästyy, voi Finluxilla jatkaa matopelin,tetriksen tai vaikka pasianssin parissa ;)

Tuli heti mieleeni kun näin sanan Finlux mitä pari vuotta sitten käymäni viikonlopun palonsammutus kurssilla ollut paikallinen palopäällikkö jutteli Finluxin töllöistä. Kaveri jutteli että suomessa tapahtuvissa asunto paloissa joissa TV:stä on lähtenyt palo alkuunsa niin 85% tapauksista TV:n merkki on ollut Finlux. Tämä toki varmaankin tarkoitti vanhoja Finluxin malleja, yhtä kaikki mielenkiintoinen asia sinäänsä...

Originally posted by nalle98

Tuli heti mieleeni kun näin sanan Finlux mitä pari vuotta sitten käymäni viikonlopun palonsammutus kurssilla ollut paikallinen palopäällikkö jutteli Finluxin töllöistä. Kaveri jutteli että suomessa tapahtuvissa asunto paloissa joissa TV:stä on lähtenyt palo alkuunsa niin 85% tapauksista TV:n merkki on ollut Finlux. Tämä toki varmaankin tarkoitti vanhoja Finluxin malleja, yhtä kaikki mielenkiintoinen asia sinäänsä...

Heh aika hassua koska nimenomaan Turun Televisio tehdas viikko sitten esitteli maailman ensimmäisen ns.paloturvallisen television.

Mutta ihan mielenkiintoinen lisä tv:n valinta keskusteluun... ;)

Heh aika hassua koska nimenomaan Turun Televisio tehdas viikko sitten esitteli maailman ensimmäisen ns.paloturvallisen television.

Mutta ihan mielenkiintoinen lisä tv:n valinta keskusteluun... ;)

Helppohan se on Turun TV-tehtaan kalastella nyt julkisuutta paloturvallisella telkkarilla, kun Sony (ilmeisesti lähes ainoana suurena valmistajana) on käsitellyt tv-kotelonsa palosuoja-aineella jo vuosia!

Originally posted by EdHunter

Helppohan se on Turun TV-tehtaan kalastella nyt julkisuutta paloturvallisella telkkarilla, kun Sony (ilmeisesti lähes ainoana suurena valmistajana) on käsitellyt tv-kotelonsa palosuoja-aineella jo vuosia!

JOOOO tehdään tästäkin TV-Sota konsolisodan tyyliin...vähintään 20 sivua on sitten tavote! Oisko hyvä alottaa Sony vs Finlux tai vaikka Sony vs Panasonic vs Philips?

Tai sitten ei. ;)

JOOOO tehdään tästäkin TV-Sota konsolisodan tyyliin...vähintään 20 sivua on sitten tavote! Oisko hyvä alottaa Sony vs Finlux tai vaikka Sony vs Panasonic vs Philips?

Tai sitten ei. ;)

En tässä nyt mitään sotaa hae, mutta ketuttaa vaan tuollainen. Paloherkimpien televisioiden valmistaja brassailee nyt "turvallisilla" laitteilla...
No, kukin ostakoon mitä haluaa, ei se minua niin paljoa liikuta. Itse olen tyytyväinen, ja sehän tässä on (niin kuin konsolisodassakin) tärkeintä.

Originally posted by EdHunter

En tässä nyt mitään sotaa hae, mutta ketuttaa vaan tuollainen. Paloherkimpien televisioiden valmistaja brassailee nyt "turvallisilla" laitteilla...
No, kukin ostakoon mitä haluaa, ei se minua niin paljoa liikuta. Itse olen tyytyväinen, ja sehän tässä on (niin kuin konsolisodassakin) tärkeintä.

Niin viimeinen kappaleesi oli hyvä pointti :).

Ja kuten Nallekin postauksessaan mainitsi, ne taisivat olla jotain vanhoja turun tehtaan malleja. Tais nimittäin olla niin että joskus 20-30 vuotta sitten Suomessa myytiin aika lailla enemmän finluxeja/saloroita kuin jotain esim. Sonya, ja nyt kun niitä iän-ikuisen vanhoja huoltamattomia ja puhdistamattomia telkkuja on jokanen mummonmökki täynnä, tottakai se tilastoissa näkyy. Tuskin ne Finluxit/Salorat/Nokiat tänä päivänä sen paloherkempiä ovat kuin muutkaan, tosin paha mitään tilastoja tässä pöytään on lyödä kun niitä ei mulla ole, eikä ole edes kumminkaimana ketään palopäällikköä. ;)

Coden kanssa samoilla linjoilla yms muuta:

Philips:n paremmat tv:t on erittäin hyviä. Jos ostaa halpaa, saa skeidaa, siihen voi luottaa kaikissa asioissa. Philly valittiin mm. euroopan kuluttajajärjestön testeissä vuoden 2001 kotiteatteritelevisioksi yms.

[ongelma siinä, että ostaa vanhemman 100hertsisen, eli sellaisen jossa ei ole active controllia, niin voi unohtaa samoin tein digilähetysten katselun, koska ne eivät synkkaa keskenään. Jos siis ostat satasen, osta vain uusimpaa linjaa. Tämä kannattaa varmistaa vielä myyjältä. Montaa "digiajan" television ostajaa tulee kyllä pesättämään, kun ei töllö sitten digiajassa toimikaan..]

Sonysta vaan sen verran, että Pana ja Philly kyllä ehdottomasti pieksee sen. Miksi: Sony on aina XBOX:n verran kalliimpi (vaikka tv ei ole yhtään parempi). Muutenhan Sonyn tuotteet (PS2! etc.) on erinomaisen hyviä, mutta se hinta, se hinta..

Ylös Bottom