Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jaah..rupee maistuun jo jankkaamiselta...mutta kun ns. nyppii toi jatkuva "äläostaphilipsiäseonihanpaskakaverijakumminkaimakertoi".Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jorhe
Älä ainakaan missään tapauksessa osta Philipsiä.
Kaverilla on ollut just toi philipsin malli jota oot harkinnu. Kerran se on vaihdettu kokonaan uuteen ja nyt kuulemma taas paskana...
No sanokaapas onko tommonen sonyn 32 tuumanen laajakuva mistään kotosin: 32fx65 100Hz hinta kai vajaa 10 000mk SIIS MK EI EUROA!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Itse suosittelisin, että ostat ihan laajakuva-tv:n, sillä tulevaisuudessa pelit varmaan alkavat tukemaan sitä enemmänkin.
Originally posted by Anttu
No sanokaapas onko tommonen sonyn 32 tuumanen laajakuva mistään kotosin: 32fx65 100Hz hinta kai vajaa 10 000mk SIIS MK EI EUROA!
ÄÄÄH! Pikkuvikoja, ei saa manata! Mistäs ton lähemmäs 9000mk saa? Gigantti, onoff? Kaippa se pitää sitten tollanen poistaa. Ellei jollain ole parempaa ehdotusta?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Jees just tuo telkku on mun kahdella kaverilla, ja molemmilla meni pikkuvikojen takia parin viikon sisällä huoltoon. MUTTA muuten kuulemma tosi hyvä telkku, kuvan laadussa ei mitään valittamista. Ja ton telkun saa lähemmäs 9000mk:lla, eli vajaa 10000mk on liikaa.
no sano nyt kumminkin...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh
Hilipsiä en ostaisi, kokemus osoittaa. hilipsit on vähän sellasia... väljiä... miten sen nyt sanois. ?
no kuitenkin. siinä tuli asia ilmi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foeprkl
28 laajakuva on pieni... ei kannata...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
no sano nyt kumminkin...
"väljiä"...loistavaa...mistähän on kyse...?
Valista tyhmää...![]()
paras väline mitä minä olen tähän päivään saakka ostanut on vuoden 90 saloran hifi-videot .Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh
hehe. tuntuu vaan niin epäluotettavilta kun muut merkit on toiminut paljon paremmin. jvc:n videotkin oli 20 vuotta.
Hyvä paikka etsiskellä kaikkea telkkareihin sun muihin liittyviä käyttäjien kokemuksia onLainatun viestin kirjoitti alkujaan Kusse
Sony KV-32LS35 vai Panasonic TX-32PK3 ?
Kiitos paljon etukäteen mahdollisesti tässä vaiheessa...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Niin joo, unohdin mainita että vaihdoin liikkeessä Sharppini Finluxin 100Hz 32"-telkkuun, menut ovat kyllä kieltämättä komean näköisiä ja jos konsolipeleihin kyllästyy, voi Finluxilla jatkaa matopelin,tetriksen tai vaikka pasianssin parissa
Originally posted by nalle98
Tuli heti mieleeni kun näin sanan Finlux mitä pari vuotta sitten käymäni viikonlopun palonsammutus kurssilla ollut paikallinen palopäällikkö jutteli Finluxin töllöistä. Kaveri jutteli että suomessa tapahtuvissa asunto paloissa joissa TV:stä on lähtenyt palo alkuunsa niin 85% tapauksista TV:n merkki on ollut Finlux. Tämä toki varmaankin tarkoitti vanhoja Finluxin malleja, yhtä kaikki mielenkiintoinen asia sinäänsä...
Heh aika hassua koska nimenomaan Turun Televisio tehdas viikko sitten esitteli maailman ensimmäisen ns.paloturvallisen television.
Mutta ihan mielenkiintoinen lisä tv:n valinta keskusteluun...![]()
Originally posted by EdHunter
Helppohan se on Turun TV-tehtaan kalastella nyt julkisuutta paloturvallisella telkkarilla, kun Sony (ilmeisesti lähes ainoana suurena valmistajana) on käsitellyt tv-kotelonsa palosuoja-aineella jo vuosia!
JOOOO tehdään tästäkin TV-Sota konsolisodan tyyliin...vähintään 20 sivua on sitten tavote! Oisko hyvä alottaa Sony vs Finlux tai vaikka Sony vs Panasonic vs Philips?
Tai sitten ei.![]()
Originally posted by EdHunter
En tässä nyt mitään sotaa hae, mutta ketuttaa vaan tuollainen. Paloherkimpien televisioiden valmistaja brassailee nyt "turvallisilla" laitteilla...
No, kukin ostakoon mitä haluaa, ei se minua niin paljoa liikuta. Itse olen tyytyväinen, ja sehän tässä on (niin kuin konsolisodassakin) tärkeintä.