Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V-Rally 3 kommentit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke


Ei kai siinä muuta kun differentialssista säätää sitä Centralia pari napsua vasemmalle nii jo loppuu yliohjautuminen. Ite teen näin joka pätkälle joka maassa. Tuossa whitchurch pätkällä vaihan tietysti mutarenkaat ja sit vaihteistoa pykälän tiheämmäks. Muita säätöjä en oo pahemmin kokeillu ku on ihan hyvin tekoälykuskit jääny taakse. On itse asiassa yks helpoimmista maista toi englanti nyt ku enemmän on pelannu, monella pätkällä on saanu eroa seuraavaaan yli parikyt sekkaa.

Huh, minä taas jään englannissa todella paljon. Ruotsissa taas tulee eroa aika mukavasti.

Pitää kokeilla noita, olen kyllä vähän samantapaista yrittänyt, mutta ilmeisesti tein jo liian radikaaleja muutoksia.
 
Juu, itsekin kosken lähinnä vaihteistoon ja renkaisiin, muut annan yleensä olla siinä missä on ja eikun race, hyvin tuntuu jäävän joka maassa, Englannin Whitchurch on mun mielestä Englannin yks parhaista radoista, samoin Ranskan ja Saksan kakkosradat..

Englanti on ehkä pahin, mutta jos ei tee virheitä ja ajaa semmosta rauhallista ajoa niin yllättävän paljon muut jää taakse..

Asfalttiradat on ehdottomia suosikkeja!
 
Pahasta ku puhutaan niin kotoisessa Suomessa on monesti aika kovilla. Siellä ku on niitä kuolemanpaikkoja(lue hyppyreitä) ihan kivasti, ja kun niihin ei aina malta löysätä. Mut kyllä sen sit yleensä voittaa ku parilla vikapätkällä malttaa mielensä ja pitää auton maan kamaralla...
Nyt oon jättäny tuon championchipin vähäksi aikaa rauhaan ja alkanu paranteleen aikoja tuossa timeattackissa. Ranskassa oon paria eka pätkää jauhanu, ja kyllähän nuo ajat paranee huimasti siitä mitä ne tavoiteajat on esim. ranskan eka pätkän tavoteaika 3.26.80 ja ite oon ajanu 2.40.00...Tosin sen tekoäly ajoi 1.6l.
 
Gallup

Kiinnostaa tietää millä ohjaimella kukin ajelee. Itse ostin just eilen Logitechin Driving Forcen ja totuttelua kyllä vaatii GT3:sen ja WRC:n jälkeen. Tähän asti olen ajanut tatilla...
 
Mä ajan ratilla. Ensin hommasta ei tullut mitään, mutta nyt kalibroinnissa en laita ratille kovinkaan suurta rangea, jolloin ajaminen ratilla helpottui huomattavasti. Myös steering asetuksia kannattaa viilata. Tosi asia on kummiskin, että padilla ajaminen on helpompaa, mutta ratilla ajamisessa on kunnon fiilis.
 
Mä oon nyt ajellu 8 kautta V-Rally modessa ja oon ajanu yhteensä kuudessa tallissa ja nyt kun meni edellinen kausi Hyundailla vähän huonommmin niin jouduin Mitsubishille kakkos kuskiksi (en sitten tiiä onko tällä jotain eroa ykköskuskina olemiseen, mutta sopimuksessa se siinä mainittiin).
Ekaksi ajoin VW:llä sitten Fiatilla ja sen jälkeen siirryin 2.0l luokkaan Citroenille, josta siirryin Mitsulle sieltä Subarulle ja taas takas Mitsulle ja sieltä Hyndaille ja nyt olen siis Mitsulla.

Alkaa jo V-Rally mode tosin jo vähän kyllästymään kun se on vähän semmosta päämäärätöntä tahkoamista, joten pitää varmaan minunkin kohta siirtyä ajelemaan vähän enemmän niitä Timetrialeita jos innostus taas vähän palais...
 
oon ajanut 2 kautta WRC autolla.
ekan kauden Toyotalla, tallin tavoite oli 13 parhaan joukkoon, olin viimeinen eli 16.
2. kauden Seatilla, tavoite oli 12 parhaan joukkoon, olin 15.
ei hyvin mene, tähä asti olen ajanut sillä tyylillä että:
kävi miten kävi niin uudestaa en yhtää pätkää aja.
seuraavaksi kaudeksi kyllä vaihtuu tyyli, menee toi niin huonosti.
ainoastaan Suomen ja Ranskan pätkillä menee aika hyvin, mutta se ei riitä.
 
Ajattelin vain kysäistä onko V-rallyyn mitään koodeja autot & radat tms. Kun on vain hetken lainassa kyseinen peli eikä kerkiäis kunnolla perehtyyn ura-moodiin
thnx
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LameFame
Ajattelin vain kysäistä onko V-rallyyn mitään koodeja autot & radat tms. Kun on vain hetken lainassa kyseinen peli eikä kerkiäis kunnolla perehtyyn ura-moodiin
thnx

Tässä joitakin tyhjänpäiväisiä koodeja, en ole kokeillut.
Ensimmäinen sarake laitetaan etunimeksi, jälkimmäinen sukunimeksi. Viimeinen sarake kertoo mitä tapahtuu.


MARTY 21071974 Hoovercraft Mode <-- tainnut jäädä päälle kyseiseen peliin
PILOU 25121975 Slump Mode
BIGJIM 01041977 Mini Mode
FERGUS 07121974 Blob Mode
PTITDAV 21051975 Flat Mode
SPEEDY Gonzales Cartoon Mode

Myöhemmin julkaistaan koodi, joka muuttaa renkaiden ja tienpinnan välisen kitkan realistisemmaksi. Naurettavaa, että pitää käyttää "cheat" koodeja, jotta saa realistisemmin käyttäytyvät autot. Tähänkö ollaan menty?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TEL79


Tässä joitakin tyhjänpäiväisiä koodeja, en ole kokeillut.
Ensimmäinen sarake laitetaan etunimeksi, jälkimmäinen sukunimeksi. Viimeinen sarake kertoo mitä tapahtuu.


MARTY 21071974 Hoovercraft Mode <-- tainnut jäädä päälle kyseiseen peliin

Myöhemmin julkaistaan koodi, joka muuttaa renkaiden ja tienpinnan välisen kitkan realistisemmaksi. Naurettavaa, että pitää käyttää "cheat" koodeja, jotta saa realistisemmin käyttäytyvät autot. Tähänkö ollaan menty?

Omasta mielestäni ajettavuus tuossa on aika paljon säädöistä kiinni, ainakin minulla nuo autot käyttäytyy niinkuin pitääkin.
Eihän ne oikeatkaan ralliautot raiteilla kulje.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28


Omasta mielestäni ajettavuus tuossa on aika paljon säädöistä kiinni, ainakin minulla nuo autot käyttäytyy niinkuin pitääkin.
Eihän ne oikeatkaan ralliautot raiteilla kulje.

Totta, kyllähän aika hyvin käyttäytyvät. Ilmalentojen aikana tuntuu vain välillä oudolta, kun ei oikein tiedä, milloin on palannut maanpinnalle. Törmäysäänet, niin maahan kuin puuhun, kun jäävät joskus tulematta.

Harmittaa vain kun piti hakea toinen ratti (DF), että pääsi ajelemaan. Nyt kun vielä hankin MOMOn CMR3:een, niin olen Logitechin sätkynukke. :-(

Niin ja se realistisemmaksi kitkaa muuttava koodi vähentää kitkaa, koska sitä on nytkin itse asiassa liikaa. Eturenkaiden liukukitkakerroin on 0.88 kertaa lepokitkakerroin, takarenkaiden 0.5 kertaa. Koodi muuttaa molemmat lähelle 0.5:ttä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TEL79



Harmittaa vain kun piti hakea toinen ratti (DF), että pääsi ajelemaan. Nyt kun vielä hankin MOMOn CMR3:een, niin olen Logitechin sätkynukke. :-(


Itselläni muuten on MOMO mutta onko siitä 100%:sta tietoa että se toimii CMR3:ssa. Harmi kun se ei VR3:ssa toimi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TEL79


Totta, kyllähän aika hyvin käyttäytyvät. Ilmalentojen aikana tuntuu vain välillä oudolta, kun ei oikein tiedä, milloin on palannut maanpinnalle.

Tämä minuakin haittaa... Vaikka auto on säädetty miten tahansa, ilmalennot voivat päätyä mihin lystää. Ja miksi ilmalentojen pitää olla kuin hidastetusta filmistä? Ruotsissa muutamassa hypyssä vauhti ihmeellisesti loppuu kesken lennon.. huh. Ehkä näkymätön seinä tms hidastaa, tiedä sitä.

Muuten kyllä hyvä ja hieno peli.
 
Joo, ilmalennoissa olisi ollut suhteellisen paljon parannettavaa, Ranskan sateisella radalla auto vain leijaili ylöspäin kunnes katto tuli vastaan ja auto heitettiin takaisin radalle, sitten on käynyt näitä että auto hyppää mutta ilmassa painovoima nouseekin sadalla ja auto tulee koomisen nopeasti alas, Ruotsissa hyppyreiden jälkeen auton vauhti hidastuu kummallisesti 60Km/h ja parin kolmen sekunnin päästä vauhtia onkin 160km/h, muutoinkin tuo kikka että laitat vaan vaihteita äkkiä suuremmalle niin auto kiihtyy paremmin tuntuu epärealistiselta..
 
muutoinkin tuo kikka että laitat vaan vaihteita äkkiä suuremmalle niin auto kiihtyy paremmin tuntuu epärealistiselta..

Nelivetoautoissahan on se ongelma nopeusmittareiden kanssa, että jos kaikki renkaat ovat kiihdytysluisussa, niin auton nopeusmittari ei voi tietää oikeaa nopeutta. Nopeus kun mitataan juuri renkaista. Oikea nopeus ei siis ole se, mitä mittarissa lukee. Voi olla, että pelin tekijät ovat mallintaneet tätä. Tässä tapauksessa nopeuden tulisi kuitenkin tippua nopeasti takaisin oikeaan arvoon, kun kaasu nostetaan pois. Myöskään kaksivetoisissa ongelmaa ei pitäisi olla, koska niissä nopeusmittari on aina ei-vetävällä akselilla. Tulevaisuudessa ralleissa käytetäänkin ehkä GPS paikantimia tarkkojen nopeuksien määrittelemiseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TEL79


Myöskään kaksivetoisissa ongelmaa ei pitäisi olla, koska niissä nopeusmittari on aina ei-vetävällä akselilla.

Wanha kupla-volkkari lienee viimeisiä kaksivetoisia, missä nopeus mitataan ei vetävältä akselilta -siis etupyörän laakerikupista. Muissa _autoissa_ nopeus mitataan vaihteistosta, tai tasauspyörästöstä -siis vetävältä akselilta. ;)
 
Jaa, no tätä en tullu itse pelissä ajatelleeksi, voihan se toki olla, tuntuu kuitenkin että auto kiihtyisi paremmin, mutta kai se on vain illuusioita siitä kun mittari menee vähän nopeempaa..
 
No johan on aikaa siitä ku tänne on kirjoiteltu, noh kuitenkin tällaisen koodin poimin racing-linestä kun L1,R1,L2,R2,select,select,neliö. Tällä aukeaa valikko, josta voi ainakin avata kaikki radat, bonusautot ja challenget. Lisäksi valikossa on paljon muutakin, mutta kun on tuo lontoonkieli vähän hakusessa niin en ymmärtänyt puoliakaan jutuista mitä siellä pystyy tekeen:( . Käykäähän testaamassa ja jos viititte niin valottakaa vähän muakin et mitä siellä on...oonkohan muuten ainoa joka tätä peliä enää pelailee:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke
...oonkohan muuten ainoa joka tätä peliä enää pelailee:confused:

Et ole ainoa, mä ainakin pelailen sitä iha homona, tai en ole homo vaan jos homo pelais ja se palais sitä paljon niin sitten se pelais sitä ihan homona, niin mä pelaan sitä niin paljon kun se homo, eli ihan homona. Eikä kellokaan ole vielä edes paljoa, mikä mulla on? :)
 
Tieätäiskö kukaan onko v-rally 3:een jokin koodi, jolla saisi vähän parempaa pitoa. Ei meinaa pysyä millään hanskassa?? Luin kyllä että jokin koodi on, mutta en meinaa millään sitä löytää... :confused:
 
Ylös Bottom