Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V-Rally 3 kommentit

Paljonko tuo vie muistikortilta, olen ollut vähän aikeissa tuota hankkia, mutta uusi muistikortti, DrivingForce ja peli=paljon rahaa...

...onneksi tosin perjantai on palkkapäivä! :)

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Paljonko tuo vie muistikortilta, olen ollut vähän aikeissa tuota hankkia, mutta uusi muistikortti, DrivingForce ja peli=paljon rahaa...

...onneksi tosin perjantai on palkkapäivä! :)

3 n k ! n E

Muistikortilta tuo vie todella paljon tilaa, 2 MB. Onneksi oli kaksi muistikorttia, muuten olisi tullut ongelmia tuon tallentamisen kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul


Muistikortilta tuo vie todella paljon tilaa, 2 MB. Onneksi oli kaksi muistikorttia, muuten olisi tullut ongelmia tuon tallentamisen kanssa.

Auts! Taitaa olla kortilla tilaa joku <100 kt... :) Noh, tietääkö kukaan saako tuota X-Port hässäkkää mistään (ja mihin hintaan?) ja onko tuo luotettava keino backupata vanhoja save-tiedostoja?

Harmitaa kun ei ole kun kaksi muistikorttipaikkaa koneessa, ja toisen varaa DVD region X:n dongle...

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine


Auts! Taitaa olla kortilla tilaa joku <100 kt... :) Noh, tietääkö kukaan saako tuota X-Port hässäkkää mistään (ja mihin hintaan?) ja onko tuo luotettava keino backupata vanhoja save-tiedostoja?

Harmitaa kun ei ole kun kaksi muistikorttipaikkaa koneessa, ja toisen varaa DVD region X:n dongle...

3 n k ! n E

oon ainakin funstationissa joskus ton xportin nähny, muistaakseni stadin keskustassa päin.. en kyllä mee vannomaan :D
AR2 V2:n tiedostojen pakkaus ainakin pelasti tilanteen mun osalta..
 
ekan kauden ajoin Volkswagenilla, tallin tavoite oli 13, kauden päätyttyä olin 14.:)
toinen kausi meni vähä paremmin, MG tallin tavoite oli 10:n parhaan joukkoon,
kauden loputtua olin 9:säs.
eli autossa oli vika, ei suinkaan kuskissa:)

on kyllä todella vaikee ajaa jarruttomalla autolla, se ranskan ralli päättyki keskeytykseen.

edit: lisäsin 2. kauden.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
7 kautta ajettu, lähdin Subarulta voitettua pari mestaruutta, nyt kokeillaan Seattia, harmi kun ei pääse 1.6:lle takas ;)

Paljonkohan tota peliä saa pelata ennenkun toi Experience nousee, vieläkin punasena, tahtoo pösölle mutta Seattiin on tyydyttävä;)
 
Miten teillä?

Kun pääsin 2.0l sarjaan muuttui homma vaikeaksi. Onko teillä ollut vaikeuksia tottua 1.6l jälkeen 2.0 vauhtiin? Niin helposti lähtee mopo käsistä. T
aidan ajaa liikaa WRC tyylillä eli nupit kaakossa.
Onko mitään hyviä vinkkejä säätöjen suhteen, koska en ole vielä ehtinyt testailla niitä hirveesti vaan menee aina kokeiluksi/erikoiskoe.
 
juuh, ainakin seat wrc:n jälkeen kun siirryin corolla wrc:n rattiin, niin rallit on tupanneet meneen päin peetä parilla vika pätkällä...

teutooniassa johdin, mutta kolmas pätkä osittain ulos. viimeisen pätkän rutistus ei riittänyt ja hävisin ykköstilan lopulta 17 sadasosalla.

suomen ralliakin johdin mutta viimeisellä pikiksellä "karkas mopo käsistä" ja jäin lopulta viidenneksi lopputuloksissa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
juuh, ainakin seat wrc:n jälkeen kun siirryin corolla wrc:n rattiin, niin rallit on tupanneet meneen päin peetä parilla vika pätkällä...

teutooniassa johdin, mutta kolmas pätkä osittain ulos. viimeisen pätkän rutistus ei riittänyt ja hävisin ykköstilan lopulta 17 sadasosalla.

suomen ralliakin johdin mutta viimeisellä pikiksellä "karkas mopo käsistä" ja jäin lopulta viidenneksi lopputuloksissa!

Joo mäkin ajan toyotalla ja jotenkin on todella liukas, tosin muutamassa ek:ssa oon saannut hyvät setupit aikaiseksi mutta enpä laittanu muistiin niitä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
7 kautta ajettu, lähdin Subarulta voitettua pari mestaruutta, nyt kokeillaan Seattia, harmi kun ei pääse 1.6:lle takas ;)

Paljonkohan tota peliä saa pelata ennenkun toi Experience nousee, vieläkin punasena, tahtoo pösölle mutta Seattiin on tyydyttävä;)

Joo, itellä seitsemäs kausi alkamassa ensin hain 2 mestaruutta 1.6 -luokassa sitte siirryin seatille, josta tuloksena kolmas sija, jonka jälkeen pösön ratissa kolme mestaruutta putkeen. Ei oo mullakaan experience noussu yhtään ja aattelinki alkaa vaihteleen tallia joka kauden jälkeen, josko se vaikka siitä nousuun lähtis. Sitten se goals kohtaki on jääny jumettamaan siihen yhtä vaille maksimiin, mutta kai se siitä ku ajelee vaan.
 
Itselläni on nyt viides kausi menossa. Ensin ne kaksi Citroënilla, sen jälkeen ajoin yhden Peugeot 206 1.6:lla. Peugeotilla tuli mestaruus ja siirryin WRC-luokkaan Accenttia ajamaan.

Ensimmäinen kausi meni aika huonosti, sen jälkeen pääsin Fordille Focusta ajelemaan. Saksan olen jo voittanut ja nyt johdan Suomen osakilpailua.
 
kolmannen kauden ajoin myös MG:llä, tallin tavoite oli 9:n parhaan joukkoon, kauden loputtua olin 9:säs.

neljäs kausi alkoi aika hyvin, ekan maan jälkee olen 4:s.
onkohan MG:llä jotain jarru ongelmia, vähä väliä mä ajan melkeen jarruttomalla autolla.
tosta tallista on päästävä kyllä pois.


äsken kokeilin Time Attackia ekan kerran, ja 4wd auton rattiin.
kyllä menivät paljon kovempaa verrattuna noihin 1.6l etuvetoihin.
liianki kovaa, kaikki puskat tuli entistä tutummaksi:)
WRC autoiksiko noita 2.0l 4wd autoja sanotaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn

WRC autoiksiko noita 2.0l 4wd autoja sanotaan.

jjep. sama jätkä.
.
.
.
pelissä on ilmeisesti vältetty tarve WRC-lisenssiin kun puhutaan vaan 2.0 4WD:stä.. Ihan hyvä idea kun autot on silti samat :)
 
Re: Miten teillä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YodaKo
Kun pääsin 2.0l sarjaan muuttui homma vaikeaksi. Onko teillä ollut vaikeuksia tottua 1.6l jälkeen 2.0 vauhtiin? Niin helposti lähtee mopo käsistä. T
aidan ajaa liikaa WRC tyylillä eli nupit kaakossa.
Onko mitään hyviä vinkkejä säätöjen suhteen, koska en ole vielä ehtinyt testailla niitä hirveesti vaan menee aina kokeiluksi/erikoiskoe.

2.0 luokassa ei todellakaan kannata ajaa nupit kaakossa.
Jos haluat pitoa lisää niin esim. renkaiden paineiden lasku lisää pitoa huomattavasti, ja tietyillä radoilla vaihdelaatikon välitykset kun laittaa tiheämpään suuntaan niin siitäkin on hyötyä.
 
Jep, löysillä renkailla pito on parempi mutta vauhti huonompi, ja kovilla renkailla taasen vauhti kovempi mutta pito huonompi, ihan huvikseen on tullu kokeiltua pistää esim Saksassa ja Ranskassa säädöt niin pieleen kuin mahdollista, auto muuttuu pomppulinnaksi..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Jep, löysillä renkailla pito on parempi mutta vauhti huonompi, ja kovilla renkailla taasen vauhti kovempi mutta pito huonompi, ihan huvikseen on tullu kokeiltua pistää esim Saksassa ja Ranskassa säädöt niin pieleen kuin mahdollista, auto muuttuu pomppulinnaksi..


joo,mutta löysillä renkailla tulee myös regasrikko minusta helpommin, varsinkin jos on toinen pätkä perään ilman huoltoa
niin saattaa mennä ihan pikku osumasta ihan pätkän alussa
ja se on sitten kisa pilalla!! ootteko muuten huomannu kun jossain pätkällä(varsinkin suomessa) vaihtaa regastyyppiä ja saa pykälän pitoa max. suuntaan niin ei sitten ite pätkällä rengas pidä mitään vaan alkuperäinen on parempi??

ps. meinaa hermo mennä noilla wrc peleillä ku koko ajan rytisee.
muuten onko joku saanu jo kaikki bonus autot?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tij



joo,mutta löysillä renkailla tulee myös regasrikko minusta helpommin, varsinkin jos on toinen pätkä perään ilman huoltoa
niin saattaa mennä ihan pikku osumasta ihan pätkän alussa
ja se on sitten kisa pilalla!! ootteko muuten huomannu kun jossain pätkällä(varsinkin suomessa) vaihtaa regastyyppiä ja saa pykälän pitoa max. suuntaan niin ei sitten ite pätkällä rengas pidä mitään vaan alkuperäinen on parempi??


ps. meinaa hermo mennä noilla wrc peleillä ku koko ajan rytisee.
muuten onko joku saanu jo kaikki bonus autot?


No ei se rengasrikko välttämättä kisaa pilaa, mulla hajos rengas ranskassa ihan ek:n alussa, mut en hävinny voittajalle ku vajaat 7 s. ja yhelle väliaikaetapille tuli melkein sekunnin pohjat. Soralla on kyllä vähä kinkkisempi. Tuota rengashommaa en kyllä sen kummemmin oo ajatellu, oon vaan laittanu just sen mukaan millä saa parhaan pidon, mutta sitte ku toinen pätkä on vesikelillä ja toinen kuivalla niin menee vähän hankalaksi. Joo, kyllä ne bonusautot vissiin on kaikki saatu(4kpl). En sitte tiedä mitä iloa niistä on, ku ne on vaan vanhempia versioita pelissä olevista wrc -autoista (esim. mitsulla se bonusauto on evo6 kun tallista löytyy valmiiksi evo7)??. Muut bonusautot oli subaru, toyota( tuli muistaakseni kun ajeli timeattackin läpi) ja seat(challenge). Tuo challengen bonusauto vissiin vaihtelee riippuen siitä millä autolla sen viimeisen challengen ajaa? Tiedä sitten, muilla mitään tietoo, kokemuksia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
neljäs kausi alkoi aika hyvin, ekan maan jälkee olen 4:s.
4. kauden päätyttyä olin 3:s, MG tallin tavoite oli 7:n parhaan joukkoon.
seuraavaksi siirryin Renaultille ja tuli mestaruus, se oli myös tallin tavoitteena.
kyllä tätä oliki jo odotettu, meinas usko jo loppua omiin ajotaitoihin:)
ensimmäinen voittokin tuli varsin myöhään, se tuli 4. kauden lopussa ruotsin rallista.


Eden Studios ois pikkasen saanu viilata noita ruotsin pätkiä, siellä näkee eniten pop uppia.
ja semmosta aika turhaa pop uppia kaukaisessa horisontissa, niiden ohi ei aina edes ajeta, joten ne esille pomppaavat puut ois voinnu surutta jättää poiskin.
muissa maissa en ole pop uppia pahemmin nähny, en ole kyllä ihan kaikkia maita ja pätkiä vielä pelannutkaa.

ekat rallit kun ajoin konepelti kuvakulmalla niin havaitsin joskus/harvoin semmosta kummallista häiriöö.
semmonen vaakatasossa oleva haalea viiva meni ruudun poikki ylhäältä alas ja samalla tuntu ruudunpäivityskin tippuvan.
puskuri kuvakulmalla en ole kyseistä juttua nähny kertaakaa.

muuta negatiivista sanottavaa pelistä ei ole.
positiivista ois todella paljon, mutta ei jaksa kirjottaa enää.
ura moodi on todella siisti, varsinkin nyt kun olen noussut voittajien joukkoon:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eilen tuli sitten tahkottua koko ilta ja nyt alkaa pikkuhiljaa olee WRC autotkin hanskassa. Huomasin tuon saman että ilmanpaineilla saa todella paljon pitoa aikaiseksi lisää

Wope sanoit tosta pomppulinna hommasta ranskassa/saksassa. Ranskan säädöt oon saannu toimimaan hyvin mut saksassa mulla ilmenee tota pompizombi efektiä vielä, muistaaksei iskari ja korkeus on yhtä vaille puolessa välissä. Onko auto säädetty liian tiukaksi kun se pomppii asvaltilla vai liian löysäksi?
 
Ylös Bottom