Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Paljonko tuo vie muistikortilta, olen ollut vähän aikeissa tuota hankkia, mutta uusi muistikortti, DrivingForce ja peli=paljon rahaa...
...onneksi tosin perjantai on palkkapäivä!
3 n k ! n E
GamesDomain.co.uk 4/5 + Top Game -lätkä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ensimmäinen arvostelu jonka minä näin V-rallysta oli uudessa pleikkari lehdessä. Arvosanaksi tuli 91%. Onko joku nähnyt arvosteluja pelistä jossain muualla?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Muistikortilta tuo vie todella paljon tilaa, 2 MB. Onneksi oli kaksi muistikorttia, muuten olisi tullut ongelmia tuon tallentamisen kanssa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Auts! Taitaa olla kortilla tilaa joku <100 kt... Noh, tietääkö kukaan saako tuota X-Port hässäkkää mistään (ja mihin hintaan?) ja onko tuo luotettava keino backupata vanhoja save-tiedostoja?
Harmitaa kun ei ole kun kaksi muistikorttipaikkaa koneessa, ja toisen varaa DVD region X:n dongle...
3 n k ! n E
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
juuh, ainakin seat wrc:n jälkeen kun siirryin corolla wrc:n rattiin, niin rallit on tupanneet meneen päin peetä parilla vika pätkällä...
teutooniassa johdin, mutta kolmas pätkä osittain ulos. viimeisen pätkän rutistus ei riittänyt ja hävisin ykköstilan lopulta 17 sadasosalla.
suomen ralliakin johdin mutta viimeisellä pikiksellä "karkas mopo käsistä" ja jäin lopulta viidenneksi lopputuloksissa!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
7 kautta ajettu, lähdin Subarulta voitettua pari mestaruutta, nyt kokeillaan Seattia, harmi kun ei pääse 1.6:lle takas
Paljonkohan tota peliä saa pelata ennenkun toi Experience nousee, vieläkin punasena, tahtoo pösölle mutta Seattiin on tyydyttävä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
WRC autoiksiko noita 2.0l 4wd autoja sanotaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YodaKo
Kun pääsin 2.0l sarjaan muuttui homma vaikeaksi. Onko teillä ollut vaikeuksia tottua 1.6l jälkeen 2.0 vauhtiin? Niin helposti lähtee mopo käsistä. T
aidan ajaa liikaa WRC tyylillä eli nupit kaakossa.
Onko mitään hyviä vinkkejä säätöjen suhteen, koska en ole vielä ehtinyt testailla niitä hirveesti vaan menee aina kokeiluksi/erikoiskoe.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Jep, löysillä renkailla pito on parempi mutta vauhti huonompi, ja kovilla renkailla taasen vauhti kovempi mutta pito huonompi, ihan huvikseen on tullu kokeiltua pistää esim Saksassa ja Ranskassa säädöt niin pieleen kuin mahdollista, auto muuttuu pomppulinnaksi..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tij
joo,mutta löysillä renkailla tulee myös regasrikko minusta helpommin, varsinkin jos on toinen pätkä perään ilman huoltoa
niin saattaa mennä ihan pikku osumasta ihan pätkän alussa
ja se on sitten kisa pilalla!! ootteko muuten huomannu kun jossain pätkällä(varsinkin suomessa) vaihtaa regastyyppiä ja saa pykälän pitoa max. suuntaan niin ei sitten ite pätkällä rengas pidä mitään vaan alkuperäinen on parempi??
ps. meinaa hermo mennä noilla wrc peleillä ku koko ajan rytisee.
muuten onko joku saanu jo kaikki bonus autot?
4. kauden päätyttyä olin 3:s, MG tallin tavoite oli 7:n parhaan joukkoon.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
neljäs kausi alkoi aika hyvin, ekan maan jälkee olen 4:s.