Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Väärät numerot -thread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
kuinkas paljon porukalle tulee vääristä numeroista puheluita/tekstiviestejä?

itselle juuri laitto joku veikaten 14-16vuotias tyttö muutamat viestit. iän päättelin kirjoitustyylistä ja sukupuolen kun kertoi nimensä. aina varsin huvittavia tälläiset :D
myös tullut aiemmin puhelu varsin juopuneelta, vanhemmalta mieheltä, jota kuunnellessa meinasin kyljet revetä kun teksti oli varsin huvittavaa :D

palaten viesteihin niin oli kyllä pakko laittaa takaisin vastaus "ettei olisi väärä numero?"

e: laittakaas toki myös omat vääriin numeroihin soittelut ja viestittelyt, jos ilkeätte :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Väärät numerot-thread

Mitäs tyttö viestitti? Vai onko liian privaattia kerrottavaks? :D

Eipä erityisemmin ole tullut vääristä numeroista mitään. Kerran sain viestin tyyliin "Verenluovutusta siellä ja siellä klo se ja se". Paikka oli toisella puolella suomea suurinpiirtein

Joitakin vuosia sitten mulle soitti juhanusaattona täysin tuntematon naishenkilö, jonka kanssa sitten kuitenkin alettiin höpöttelemään kaikenlaista ja meni siinä ainakin parikymmentä minuuttia (siis molemmille oli selvää, että kyseessä oli "väärä numero").
Naimisissa olevalla naisella oli salainen numero, mutta lupasi soitella uudestaan seuraavana juhannuksena. Tätä jatkui muutamakin vuosi, kunnes puhelut loppuivat.
Koko nimiä, osoitteita (tai edes tarkempia sijainteja) ei kerrottu toisillemme, joten metsästely on aika mahdotonta.

Oliver sanoi:
Joitakin vuosia sitten mulle soitti juhanusaattona täysin tuntematon naishenkilö, jonka kanssa sitten kuitenkin alettiin höpöttelemään kaikenlaista ja meni siinä ainakin parikymmentä minuuttia (siis molemmille oli selvää, että kyseessä oli "väärä numero").
Naimisissa olevalla naisella oli salainen numero, mutta lupasi soitella uudestaan seuraavana juhannuksena. Tätä jatkui muutamakin vuosi, kunnes puhelut loppuivat.
Koko nimiä, osoitteita (tai edes tarkempia sijainteja) ei kerrottu toisillemme, joten metsästely on aika mahdotonta.
Wau, tuosta saisi hyvän pohjan romanttiselle Hollywood-pätkälle.

Tossa muutama viikko sitten joku kyseli hitsausmaskeista.
Ja vähän sitä aiemmin joku kysyi, että onko mulla talo myynnissä kajaanissa.
Paskanmarjat mää mikään kiinteistönvälittäjä ole. :D
Yleensä kerran kuussa tulee tommosia "vääränumero" puheluita.
Kerran soitti joku nainen ja puhui pari minuuttia jostain housuista. Sanoin sitten siinä vaiheessa kyllästyessäni sen juttuihin, että taitaa olla väärä numero.

Menee melkein samaan kastiin.. mutta useampi vuosi sitten eräs kaveri teki källin ja keskellä yötä ilmeisesti kyllästyi erään naishenkilön puheluihin ja laittoi soitonsiirron mulle. no yritä siinä sitten valmiiksi lämmenneelle, ilmeisesti promilleja omaavalle tyttöselle selvittää mikä on homman nimi (ja vielä kun kuulemma kuulostettiin puhelimessa ihan samalta).

Olisi varmaan ollut hauska käytännönpila, mutta lopulta tunninpäästä joutui kyllä sammuttamaan puhelimen tai laitoinkohan vain äänettömälle(ei pysty muistamaan kun itselläkin oli vähän promilleja ja väsytti)

Mulle tuli taannoin viesti: "Mä rakastan sua!", jota seurasi "Muistaks ollenkaan että mentiin kihloihin?" -viestejä. Aloin heti epäillä että väärä numero, mutta ihmeellisintä oli kun lähettäjä osas kuvailla meitsin ulkonäön ihmeen tarkasti. Olin että häh, miten tää on mahollista? Paljastui sitten että oli todella väärä numero, ja satuin oleen sattumalta jopa sen oikean vastaanottajan näkönen. Lopuks se teinityttö sitten suuttu mulle tosta :D

Aikoinaan mulle tuppas tehdä häirikköpuheluja myös yks kehitysvammanen, joka ei osannu puhua puhelimeen. Ja kuitenki se soitti mulle kymmeniä kertoja päivässä ja puhisi vaan jotain. Sit kerran meni hermot ja laitoin soitonsiirron Mielenterveyslaitoksen puhelimeen :D

Mun veljelle soitettiin pari päivää sitten ja sanottiin:"Me voitais tulla hakee Dodge huomenna",veli sano että meil ei oo Dodgee sitten se tyyppi sano:"Oho tais tulla väärä numero."
:D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Niin, ja mulle tuli joskus joulun alla tekstiviestiä jostain Vaasan tienoilla sijaitsevasta K-kaupasta (tsekkaisin numeron), että tilaamiani Marisol-maljoja saa vasta viikolla 02/07. Laitoin palautteeksi, että nyt taitaa olla väärä numero.
Tammikuussa sain sitten tekstarin, jossa kerrottiin luumunväristen Marisol-maljojen saapuneen...

Joo onhan noita.

Joskus on pyydetty johonki Helsinkihin mökille ja joskus joku känninen äijä soitti ja (muistaakseni) halus lainata jotain videoja, tais olla "hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme". Sanoin jätkälle, että saat tulla hakemaan vaikka heti muttei kuulemma jaksanu lähteä Lappeenrannasta asti.

Sitte onhan noita puheluja tullu ittekkin joskus soitettua, kiitos alkoholin.

Mulle soitti yhteen aikaan joka päivä joku nainen tai mies ja kysyi "onko Osmo Moilanen?". Otti päähän kun parhaimpina aikoina soitti kaksi kertaa päivässä.

Kukaan ei ikinä ole vahingossa soittanut minulle mutta kauppoja hieroessani vahingossa lähetin tekstiviestin väärään numeroon...onneksi vastaanottaja ilmoitti minulle että taisi tulla väärä numero.

Kerran joku täti-ihminen kyseli minulta jotain käännöstöitä ranskaksi, sanaakaan ranskaa en puhu. Toinen, sitkeämpi tapaus oli ilmeisesti jokin uskonmies. Laittoi useasti viestiä: välillä oli uskontotunnit peruttu, toisinaan kertoi koealueita. Ja lopussa aina: t.Isä-Eino. Kesti melko monta viestiä ennen kuin usko etten ole se tyyppi, jolle hän viestejään haluaa laittaa. Ja tietenkin joku odotti uskonnontunteja alkavaksi ja mietti miksi peruuntumisesta ei ole ilmoitettu :)

Kamesennin sanoi:
Mulle soitti yhteen aikaan joka päivä joku nainen tai mies ja...

Hahaha. "Nainen tai mies"
Eikö käynyt selville? :D

Mulle soitti kerran joku naikkonen, oli kävelemässä kovaa kyytiä johonkin. Kysyi multa "sitä paikkaa, et onkse tää yläkerta" Ilmoitin että enpäs tiiä. Mut se jatko vaan selittämistä et "mä oon just tulossa sinne".

Koskaan ei meille tullut :D

Ehkä kaikkein hauskin omalle kohdalle sattunut tapaus oli se, että minulta yritettiin tilata kananmunia johonkin S-Markettiin. Olivat kuulemma munatukusta saaneet numeron.

Mulle kerran soitti kesken koulupäivän joku mies:
Mies: Onko Karvonen?
Minä: Öö ei?
Mies: Ihan varmasti?
Minä: Ei ole tais tulla väärä numero
Mies: .....
Mies: Aivan varmastikko et ole Karvonen?
Minä: En ole en
*Tuut tuut tuut*
Ja kerran joku nainen soitti suunnillen joka päivä ainakin viikon ajan ja sano heti että "Väärä numero". Nainen puhui huonoa Suomea.
Ite olen monesti soittanut pilareita.

Vanha puhelinnumeromme Lohtajalla oli lähes yksi yhteen ravintola Eatzin kanssa jonkin kumman sattuman kautta. Tämän ansiosta meille alkoi yhdessä välissä kasvavissa määrin tulla soittoja, joissa kyseltiin muun muassa, mihin asti olemme auki ja niin edelleen. Suurin osa tuli vielä tietenkin (huonosti) englantia vääntäviltä ihmisiltä. Kyllähän tuo alkoi pidemmän päälle rasittaa, kun montakin kertaa päivässä saattoi puhelin piristä.

M. Pajulahti sanoi:
Mulle tuli taannoin viesti: "Mä rakastan sua!", jota seurasi "Muistaks ollenkaan että mentiin kihloihin?" -viestejä. Aloin heti epäillä että väärä numero, mutta ihmeellisintä oli kun lähettäjä osas kuvailla meitsin ulkonäön ihmeen tarkasti. Olin että häh, miten tää on mahollista? Paljastui sitten että oli todella väärä numero, ja satuin oleen sattumalta jopa sen oikean vastaanottajan näkönen. Lopuks se teinityttö sitten suuttu mulle tosta :D

Aikoinaan mulle tuppas tehdä häirikköpuheluja myös yks kehitysvammanen, joka ei osannu puhua puhelimeen. Ja kuitenki se soitti mulle kymmeniä kertoja päivässä ja puhisi vaan jotain. Sit kerran meni hermot ja laitoin soitonsiirron Mielenterveyslaitoksen puhelimeen :D

Nää molemmat oli ässä-tapauksia. heheh. Nauru ei meinannu loppua. Voiko tommoset olla todellisia!?

Pajulahti on kyllä helppo kuvailla kun omakuva näkyy tuosta avatarista :D

Ylös Bottom