Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Väärät numerot -thread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Väärät numerot -thread

Tämä nyt ei ihan varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta väärien numeroiden ja pilapuhelujen syytä.
Yhteen aikaan jatkuvaan soitettiin joko helarien, tai mummojen toimesta joita en tuntenut.

Noh eräänä kiireisenä päivänä neiti X soitti minulle, ja vastasin äkäisenä muistellessani numeron olevan sama kuin eilisen pilapuhelijan:

M: Eikö p*erkele jo se soittelu riitä !?
X: *muminaa*
M: Noh kerro nyt kerrottavasi ettei tarvii jatkossa häiritä..
X: No olen X firmasta X, ja olette voittanut viidensadan euron lahjakortin intersportiin. Tarvitsisin teidän nimen, ja osoitetiedot.
M: *mietin hetken ja totean että ei kyllä taida olla sama kaveri*, ja selitän tilanteen sekä pahoittelen.

Mun miehellä tulehtui muutama vuosi sitten umpisuoli ja hän joutui olemaan sairaalassa viikon. Pidin öisin kännykkää äännellisellä siltä varalta, jos soittaavat sairaalasta. No, eivät soittaneet sairaalasta, vaan jostain leipomosta. Ei kyllä paljon sillon naurattanu. Niitä puheluita tuli satunnaisesti varmaan noin puoli vuotta siitä eteenpäin. Sitten loppuivat, kun sanoin, että vaihtakaa uus numero, kun soitatte aina mulle, mä en numerostani luovu. Lisäks tämän leipomon numero oli mun anopin äidin entinen puhelinnumero siis lankalinjan. :confused:

Mulle on tullu nyt kolmena uutenavuotena (lukuunottamatta nyt tätä 09-10 vuotta) venäjänkielinen viesti. Oletan, että siinä toivotettiin hyvää uuttavuotta, koskaan en tullut tarkistaneeksi mitä siinä luki.

Isä soitti lankapuhelimien aikaan eräänä lauantai-iltana. Hän antoi hälyttää kauan ja viimein sieltä vastasi aivan vieras nainen nimellään. Isä pahoitteli soittaneensa väärään numeroon.
Nainen sanoi olleensa löylyssä ja nyt hikisenä vettä valuen tiedusteli, että kuka sillä soittelee.
Isä vastasi että, herra X ja pani puhelimen kiinni.:rolleyes:

Mulle on tullu nyt kolmena uutenavuotena (lukuunottamatta nyt tätä 09-10 vuotta) venäjänkielinen viesti. Oletan, että siinä toivotettiin hyvää uuttavuotta, koskaan en tullut tarkistaneeksi mitä siinä luki.

С новым годом? :)

Vähän nostoa tälle mahtavalle ketjulle.

Ei välttämättä kuuluis tänne, mut liippaa läheltä.

Mulle soitti eilen kolmisen kertaa illalla/yöllä joku tuntemattomasta numerosta. Soitto kesti ihan pari sekunttia, joten ei soittoäänikään kerenny soida. Kolmannen soiton jälkeen soittaja jätti vastaajan viestin. Ette muute ikinä arvaa kuka oli mulle soittanu: Kayako (Kauna elokuvasta). Ainaki sieltä kuulu samanlaista narisevaa ääntä. Jännästi nää soitot alko tos 23:00 jälkeen, eli ihan kohta Kaunan loputtua = D

Ette muute ikinä arvaa kuka oli mulle soittanu: Kayako (Kauna elokuvasta). Ainaki sieltä kuulu samanlaista narisevaa ääntä. Jännästi nää soitot alko tos 23:00 jälkeen, eli ihan kohta Kaunan loputtua = D

Aika karmivaa =D.Säikähdin ihan pirusti kun Kauna 2 tuli yöllä ja käänsin kanavan juuri (en tiennyt että kauna tuli) ja yllätys juuri siihen jännään kohtaan missä esitellään sen naamaa.( Varo ettei sinua aleta seurata =))

Ettei ihan ohiaiheeni mene niin itselle soitti pariviikkoa sitten vanhalta kuulostava humalassa ollut herra. Kysyi että meneekö mulla vielä kauan että tulen sinne. Sanoin vain että en ole tulossa, ja sitten hän mumisi jotain ja kuului tuut tuut.

Tämä ei varsinaisesti ole väärä numero, mutta menkööt nyt tähän aiheeseen. Itse en muista tapahtunutta, mutta olen tästä jälkikäteen kuullut.

Joskus 90-luvun alkupuolella tapahtunutta:

Äitini oli ilmeisesti hieman väsynyt ja turhautunut minun (silloin ehkä 3-4 v) ja veljeni touhuamiseen (taidettiin olla melko kullannuppuja) ja talon sotkemiseen, ja kun puhelin sattui vielä soimaan siihen pahimpaan hötäkkään, äitini oli kuulemma vastannut siihen sellaisella turhautuneen naisen raivolla että KAATOPAIKALLA!!!!

Joku epäonninen APU-lehden myyjä oli piipittänyt takaisin että "anteeksi kauheasti ihan yksityistalouteen piti mennä anteeksi vain..."

Jotta semmotta.

Tuli joskus 15 v. sitten teinipoikana soitettua kaverin kanssa keskellä yötä pilareita ihan hatusta vedettyihin numeroihin. Yleisesti ottaen siellä vastaili aina joku väsynyt mumisija tahi ärtynyt nukkumista yrittävä hahmo, mutta sitten osui kohdalle eräs ystävällinen ja yökyöpelöivä rouvas-/neiti-ihminen:

N=nainen, K=kaveri

N: (Nimi)
K: Paljon mutsis työntää kuulaa? (ja räkänaurut päälle)
N: Enpä ole äidin kanssa jutellut hetkeen, mutta täytyypi kysäistä asiasta... (ja juttua olisi riitänyt vaikka kuinka paljon)
K: Ööö.. tota noin.. joo moi.
N: Hei älä lopet.. *tuut tuut*

Mikä lie yksinäinen raukka ollut toisessa päässä vailla juttuseuraa ja kaveri ei oikein osannut odottaa moista vastaanottoa, joten meni pojalla pullat suuhun.

Töissä taas niin tylsää, joten ehdipä piristään ainakin muiden päivää.

Tämä tapahtui jo aikoja sitten, kun sain käyttööni firman luurin. Luuri sekoilee satunnaisesti käyttäen kahta eri numeroa josta vain toinen oli kaverillani tiedossa. Ajattelin laittaa tälle kaverilleni viestin ja kysäistä josko hän lähtisi kanssani baariin juomaan itsemme hunningolle.

Viestini meni muistaakseni näin: "Moro! Lähdetkös kanssani opettelemaan saksaa kännissä?"

No kaverin puhelimessahan välkkyi sitten juuri se outo numero.

Vastaukseksi sainkin jotain tämän tapaista: Empä taida tuntea sinua, mutta tottakai minä lähden! Missä nähdään?

Jos kaikki ihmiset olisi tuota luokkaa, niin johan juomaseuraa piisaisi. :D

Aikanaan kun tän nukyisen numeroni hommasin. (joskus 10 vuotta sitten), alkuvuosina aina lauantai-iltaisin mulle soitti joku tuntemanton mieshenkilö melko tuhdissa humalassa ja kyseli Päiviä. Se alkoi huvittamaan kun aina viikonloppuna, ei tosin jokaisena, tää mies halus puhua Päivin kanssa. Ja tätä jatkui vuosia. Ihan asiallinen kaveri, mut ilmeisesti ei kännissä oikein pää toiminu. Mulla oli jo sen numero tallennettuna puhelimeen niin pystyin suoraan vastamaan "ei asu Päivi vieläkään täällä." Aina se vastas jotain tyyliin, "anteeksi taasko mä soitin sulle"... :D
Jossain vaiheessa soitot sitten viimein loppu, ja numeronkin poistin. Harmi, olis kiva soittaa nyt kännis takas ja kysyä onko Päivin oikea numero löytyny...:D

Viime viikonloppuna tuli tuntemattomasta numerosta tekstiviesti. Sisältö oli tyyliin "Halusin vaan ilmottaa että se on loppu ny, meni liian pelaamiseks ja pelleilyks. Over."

En vastannut mitään, mutta kavereilta irtosi seuraavana päivänä hyviä ideoita mitä olisi voinut laittaa takaisin.

EDIT:

Niin ja joskus 99 tai 2000 soitettiin tuntemattomasta numerosta keskellä yötä, ja kun vastasin niin kuului vain jotain venäjän kielistä muminaa. Huhuilulla ei tuntunut olevan vaikutusta.. Erikoinen puhelu oli kyllä.

Ylös Bottom