Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Väärät numerot -thread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Väärät numerot -thread

Pariin otteeseen on soiteltu numerooni, että pitäisi tulla avaamaan ovi. (Luultavasti joku jättänyt avaimet sisälle). Olen kysynyt vain, että mistä päin? Vastauksena on tullut joku osoite muistaakseni Tamperelta päin tai jostain. Olen vain todennut, että aika pitkä matka lähteä täältä Oulusta saakka ja eipä taida mulla avaintakaan olla eli olet soittanut väärään numeroon.

Oisit vaan sanonu että "oota hetki, olen vessassa asialla". Siinä ois sitten kaveri ihmetelly kun ketään ei kuullukkaan muutamien minuuttien jälkeen :D

Itselle ei ole paljoa mitään kummempaa tapahtunut väärien numerojen osalta, tylsä ihminen kun olen :rolleyes:

Oisit vaan sanonu että "oota hetki, olen vessassa asialla". Siinä ois sitten kaveri ihmetelly kun ketään ei kuullukkaan muutamien minuuttien jälkeen :D

Itselle ei ole paljoa mitään kummempaa tapahtunut väärien numerojen osalta, tylsä ihminen kun olen :rolleyes:

Niin.. Olisihan sitä voinut vaikka mitä jäynää keksiä mutta enpä viitsinyt alkaa kiusaamaan. Kai minäkin sitten tylsä olen. :rolleyes:

Pakko laittaa omalle kohdalle sattunut juttu vuodelta 2004.

Olin töissä eräässä firmassa ja puhelin soi.
Naisihminen soitti ja esitteli itsensä etunimellä.

Tässä puhelu(ei sana tarkka):
M= minä. N= nainen

M: mun nimi, firma oy
N: "minna" tässä moi.
M: päivää, kuinka voin auttaa?
N: No olisiko teillä voiteluaineita?
M: onhan meillä, minkäslaista tarttette? Löytyy eri laatuja...
N: Sellaista liukastetta....Joka soveltuu anaaliseksiin...

(Tässä vaiheessa tuli se kuuluisa WTF-olo. Olin kuitenkin töissä moottoriurheilu-firmassa, joka toimitti osia kilpa-autoihin. :D)

M: Että sellaista...No vähän huonosti nuo kyllä siihen soveltuu.
N: jaa miten niin?
M: No kun soititte "firma oy:n", toimimme moottoriurheilualalla. Löytyy meiltä kyllä voiteluaineita, mutta ei sänkypuuhiin.
N: Öööö... tuut tuut tuut

Koko jutun taustalla on se, että tuolla firmalla oli paikallisen apteekin vanha numero. Säännöllisin väliajoin ihmiset ja varsinkin mummelit soitti ja kysyi jos mitä...

Eli aivan loistavasti sopi yhteen asiakkaan tarve ja meidän tarjooma. "Voiteluaineita" :p:D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulle soitti tossa eräänä kauniina päivänä joku vähän epätietoiselta kuulostava nainen, joka esittelemättä sen kummemmin itseään pamautti suoraan "ootsä Vilin isä?"

:|

En rupea aloittamaan uutta threadia E-Maileille joten pistänpä tänne.

On tullut talonputkisuunnitelmia ja sun muuta sälää mutta äskettäin tuli toisen kerran yhdeltä hepulta missä se iloitsi kuinka suomalaiset vapaamuurarit ovat saavuttaneet jotain jne. Pitäiskö lähettää vastaus takaisin että taitaa olla väärä osoite. ;)

En rupea aloittamaan uutta threadia E-Maileille joten pistänpä tänne.

On tullut talonputkisuunnitelmia ja sun muuta sälää mutta äskettäin tuli toisen kerran yhdeltä hepulta missä se iloitsi kuinka suomalaiset vapaamuurarit ovat saavuttaneet jotain jne. Pitäiskö lähettää vastaus takaisin että taitaa olla väärä osoite. ;)

heikki kinnunen kyseessä? :D

Tyttären puhelimeen tuli talven aikana kymmenkunta tekstiviestiä jostain Turkista, missä jannu osoitti rakkautaan jollekkin Tanja-nimiselle henkilölle. Muutama viesti kerkesi tulla ennen kuin edes tajusin että se oli englantia mitä viesteissä oli. Se oli TODELLA huonoa englantia...

Muutamat ystävälliset viestit laitoin takaisin että on väärä numero ja että minun kouluikäistä lastani ei kiinnosta kiimaiset viestisi. Iimeisesti kaveri ei edes ymmärtänyt englantia, koska viestejä tuli lisää.
Vasta kun laitoin sinne muutamat F**kface, idiot yms. litanjat niin viestit loppuivat.

Kerran 23:00klo aikaan joku soitta ja kysy "Tuuppa hakee tää peräkärry täältä kulmilta!" En kuullut ja kysyin "häh" sitten sanoi uudestaa "Tuuppa hakee tää peräkärry täältä kulmilta". Vastasin että taitaa herralla olla väärä numero. "joo niin taitaa. anteeksi häiriä" tuuttuut.

10min pääst tuli uudestaa "perkele mikä kestää?!" Vastasin "tää tuli taas tähän väärään numeroon" Tuli kauheat pahoittelut henkilöltä.

Että tälläisiä soittoja :D

Kerran, kun olin pikkupoika ja kaverin luona kylässä tuli oletettavasti väärään numeroon joltakin naikkoselta tekstiviesti tyliin: "Hei! Voidaanko tavata? Tulen hakemaan sinut! T: Neiti x"

Noh pikkupoikana tietysti säikähdin kyseistä viestiä pahemman kerran, eikä mieleenkään tullu, että se voisi olla vääränumero. Samantien luuri käteen ja omalle äiteelle puhelu, joka meni seuraavasti:

Minä: Äiti tuu hakemaan mut pois, joku nainen laitto viestin, että se haluaa tavata ja hakee mut pois, pelottaa!

Äiti: Mitä!? Älä suotta tuommosia pelkää se on varmaan vaan vääränumero!

Minä: Tuu hakemaan silti! :(

Äiti: Ok, tulen toki, ei mitään hätää.

Niinpä se äiti tosiaan haki ja kumma kyllä kaapparitätiä ei kyllä näkyny missää. On mulla varsinainen superäiti! :)

Myöhemmi tuollekin saanut nauraa. Kyllä pinempänä on sitten vilkas mielikuvitus...:p

Tässä oma tapaus vähän pari vuotta sitten, joku random tuntematon tyyppi soitti kun olin pelaamsaas WoW:ia ja kysy samannimistä kaveria ulos ruotsiksi, puhun tietenkin itsekkin ruotsia äidinkielenä eli "bluffi" meni täydestä:

Minä: Haloo?
Tyyppi: Tuuksä mukaan illalla?
Minä: Minne
Tyyppi: Hietsulle
Minä: En tiiä
Tyyppi: Tuu ny
Tyyppi: Oot sä [nimieni]
Minä: Viimeks ku katoin passia niin kyllä se oli mun nimi
Tyyppi: Tuu nyt
Minä: En jaksa
Tyyppi: V*tun hinttari
Minä: *suuri määrä törkeitä solvauksia*
Tyyppi: V*ttu nyt saat turpaan, ooksä kotonas
Minä: Joo
Tyyppi: Nähdään
Minä: Joo, nähdään
*tuut tuut tuut*

Tajusin vasta puhelun päätyttyä että taisi olla väärä numero, toivottasti samannimiselle tyypille ei käynyt kauhean huonosti...

Edit: Olin siis "pikkasen" huonolla tuulella silloin päin helvettiä menneen päivän takia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tässä oma tapaus vähän pari vuotta sitten, joku random tuntematon tyyppi soitti kun olin pelaamsaas WoW:ia ja kysy samannimistä kaveria ulos ruotsiksi, puhun tietenkin itsekkin ruotsia äidinkielenä eli "bluffi" meni täydestä:

Minä: Haloo?
Tyyppi: Tuuksä mukaan illalla?
Minä: Minne
Tyyppi: Hietsulle
Minä: En tiiä
Tyyppi: Tuu ny
Tyyppi: Oot sä [nimieni]
Minä: Viimeks ku katoin passia niin kyllä se oli mun nimi
Tyyppi: Tuu nyt
Minä: En jaksa
Tyyppi: V*tun hinttari
Minä: *suuri määrä törkeitä solvauksia*
Tyyppi: V*ttu nyt saat turpaan, ooksä kotonas
Minä: Joo
Tyyppi: Nähdään
Minä: Joo, nähdään
*tuut tuut tuut*

Tajusin vasta puhelun päätyttyä että taisi olla väärä numero, toivottasti samannimiselle tyypille ei käynyt kauhean huonosti...

Edit: Olin siis "pikkasen" huonolla tuulella silloin päin helvettiä menneen päivän takia.

Kaveri kumminki teho-osastolla, koomassa paraikaa :D

Joo itelle kävi kerran näin
M=minä R=Random tyyppi joku jehovan todistaja kai
R:Vapaudu kahleistasi
M:*hiljaisuus*
R: Jumala odottaa sinua
M: Joo taitaa olla väärä numero
R: Ei!, Jumala on valinnut sinut "nimi nimi"
M: Joo täälä ei ole kyllä "nimi nimi"
R: nohh... heih.... tuut tuut

Mulle soitti joku mies tässä muutama viikko sit. Puhelu meni jotenkin näin:

M = Minä
S= Soittaja

M: Vastaan omalla etunimelläni koska oli outo numero

S: No se on *nimi* tässä hei, kuule tiiätsä mitään niistä antenneista?

M: Häh? En taida tietää?

S: Ööh, ootko sä Soneralla töissä?

M: En.

S: Jaa. No sit on väärä numero. Laitoin haulla soneran työntekijöitä Lieksasta ja vain sun numero tuli. Pahoittelen häiriötä.

M: Vai niin, no sitä sattuu.

S: Näkemiin. *tuut tuut*

huvittavaa tässä oli se ku tuo tuli niinku apteekin hyllyltä tuo kysymys antenneista. =)

huvittavaa tässä oli se ku tuo tuli niinku apteekin hyllyltä tuo kysymys antenneista. =)

Vähän samalla tavalla kävi tässä taannoin itselleni, kun joku soitti jostakin "lavasta". Se oli kuulemma valmiina vietäväksi pihalle ja meni hetki aikaa vakuutellessa, että nyt on väärä numero kyseessä.

Itse asiassa joku sen niminen heppu ilmaantui yhdessä tekstissä. Kuka tämä mies sitten oikein on? Ja mites sinä oikein tiedät asiasta :rolleyes:.

kai nyt vääpeli körmyn tiedät?

Heikki Kinnunen Wikipedia

Yksityiselämä

Kinnunen asuu avoliitossa Marianne Pietiläisen kanssa.[2] Heikki Kinnusen poika Santeri Kinnunen on myös tunnettu näyttelijä. Kinnunen on ollut naimisissa näyttelijöiden Rose-Marie Precht ja Satu Silvo kanssa; Precht on Santerin äiti. Silvon kanssa Kinnusella on lapset Vilma ja Paavo.

Hänet tunnetaan myös vapaamuurarina.

kerran on mulle tämmönen sattunu, juu. kaverin kanssa pelailtiin illalla pleikkaria, kun tulee puhelu, joka meni jotakuinkin näin:

joku ukko: mä tuun nyt hakee sen jääkaapin.
minä: taitaa olla väärä numero?
joku ukko: etkö oo kukkone?
minkä. joo, en.
joku ukko: ai jaa, *tuut tuut*

:D

Joku urpo soitteli viikonloppuna tuntemattomasta numerosta, äänestä päätellen aivan perseet olalla. Kyseinen äijä sitten kyseli missä karaokebaarissa olen, kun taustalla jyskytti Singstar ja pari muuta peliä, äänekkäät lanit menossa kaverin autotallissa. Ei suostunut millään kertomaan nimeään ja ääni ei kuulostanut tutulta. Lopulta sanoin vaan, että "Joo, meen takas tonne autotalliin" ja lopetin puhelun. Langan toisessa päässä jäi lause kesken "Mihin v**** auto..." *klik*

Itse en juuri vääriin numeroihin soittele, mutta saan nykyään koko ajan puheluita vääristä numeroista. Todella ärsyttävää viiden aikaan aamuyöstä, kun joku soittaa "Oho, tuli väärä numero. Anteeks jos herätin."

Taitaa tästä olla jo kymmene vuotta, mutta kuitenkin.

Pir pir... Kännykkä soi, tuntematon numero
- Haloo?

-Pena moro, en pääse töihin huomenna vähän huono olo. (ei todellakaan soittanut esimiehelleen)

-(Nopea analyysi, nyt on tilaisuus koijata).... Njoo, ei se mitään, taitaa olla krapula huomenna?

- Jooo, mitä sitä kierteleen

- No pidä oikeestaan loppuviikko vapaata (oli keskiviikko)

- Hei, hieno homma kun ymmärrät, tuun sit maanantaina.

- Joo, maanantaihin

Toista puhelua ei koskaan tullut, mitä lie esimies maanantaina tuumannu.

Ylös Bottom