Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Airback
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Jokke79 sanoi:
Joo, elikkä just laitoin Eliten kiinni ja aivan samanlainen hurina tulee tuulettimista ja dvd-asema on kuin hiustenkuivaaja. Vittujen vittu ku eivät saa muuten loistavasta vehkeestä hiljaista! Kaipa tolla sit pitää pelata ja ostaa heti elite falcon kun joskus rantautuvat. Ei millään viittus viikon vanhaa vehjettä alkaa modailemaan :mad:

Joo ei varmaan kannata availla, kun ei ole tietoa kuinka kestäviä nämä uudet boksit ovat. Olen kyllä itse miettinyt että entä jos boksin sisukset asentaisi johonkin pc-koteloon. Ilmavampi ja isommilla tuulettimilla varustettu kotelo johon lisäisi vielä äänenvaimennusmattoja. :) Tosin en taida uskaltaa, kun kuitenkin säheltäisin jotain. En edes tiedä onko boksin emolevy standardi ATX-kokoa. Ihme että ei kukaan kolmannen osapuolen valmistaja olen tehnyt custom koteloita boksille, joissa olisi panostettu ilmavaihtoon ja hiljaisuuteen. Käyttäjän tehtäväksi jäisi vain sisukalujen siirto. :cool:
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Batou sanoi:
Joo ei varmaan kannata availla, kun ei ole tietoa kuinka kestäviä nämä uudet boksit ovat. Olen kyllä itse miettinyt että entä jos boksin sisukset asentaisi johonkin pc-koteloon. Ilmavampi ja isommilla tuulettimilla varustettu kotelo johon lisäisi vielä äänenvaimennusmattoja. :) Tosin en taida uskaltaa, kun kuitenkin säheltäisin jotain. En edes tiedä onko boksin emolevy standardi ATX-kokoa. Ihme että ei kukaan kolmannen osapuolen valmistaja olen tehnyt custom koteloita boksille, joissa olisi panostettu ilmavaihtoon ja hiljaisuuteen. Käyttäjän tehtäväksi jäisi vain sisukalujen siirto. :cool:

Tuossapa olisi ideaa! Ei muuta kuin joku käytetty Core halvalla ja nikkaroimaan.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Batou sanoi:
Joo ei varmaan kannata availla, kun ei ole tietoa kuinka kestäviä nämä uudet boksit ovat. Olen kyllä itse miettinyt että entä jos boksin sisukset asentaisi johonkin pc-koteloon. Ilmavampi ja isommilla tuulettimilla varustettu kotelo johon lisäisi vielä äänenvaimennusmattoja. :) Tosin en taida uskaltaa, kun kuitenkin säheltäisin jotain. En edes tiedä onko boksin emolevy standardi ATX-kokoa. Ihme että ei kukaan kolmannen osapuolen valmistaja olen tehnyt custom koteloita boksille, joissa olisi panostettu ilmavaihtoon ja hiljaisuuteen. Käyttäjän tehtäväksi jäisi vain sisukalujen siirto. :cool:
uudessa mikrobitissä on hyvät vaimennusohjeet. ajattelin että takuun säilyttämiseksi lätkisi bitumit ulkopuolelle,tai sitten poraan seinää reiän(piuhat reiästä läpi) ja laitan koneen eteiseen huutamaan niin ei tule mekkala olkkariin=pelihuoneeseen.ainiin lisäyksenä afterdawnissa oli joku thread jossa kaveri oli vaihtanut dvd-aseman hiljaisempaan jne. mutta siinä lähtee sitten takuut,ja pahimmassa tapauksessa livebännin saa.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Jokke79 sanoi:
Joo, elikkä just laitoin Eliten kiinni ja aivan samanlainen hurina tulee tuulettimista ja dvd-asema on kuin hiustenkuivaaja. Vittujen vittu ku eivät saa muuten loistavasta vehkeestä hiljaista! Kaipa tolla sit pitää pelata ja ostaa heti elite falcon kun joskus rantautuvat. Ei millään viittus viikon vanhaa vehjettä alkaa modailemaan :mad:

Siis odotitko todella että Elite olisi ratkaisevasti hiljaisempi kuin Premium?
Itselläni se on hiljaisempi kuin vanha, mutta ei se nyt niin ratkaisevasti hiljaisempi ole.
Eikä Falconikaan varmaan ole mikään äänetön.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Jokke79 sanoi:
Joo, elikkä just laitoin Eliten kiinni ja aivan samanlainen hurina tulee tuulettimista ja dvd-asema on kuin hiustenkuivaaja. Vittujen vittu ku eivät saa muuten loistavasta vehkeestä hiljaista! Kaipa tolla sit pitää pelata ja ostaa heti elite falcon kun joskus rantautuvat. Ei millään viittus viikon vanhaa vehjettä alkaa modailemaan :mad:

Mikäli foorumia olet lukenut niin et voi väittää ostaneesi sikaa säkissä.

Itseäni ei pelin tiimellyksessä Xboxin melu haittaa. Jos laite olisi DVD-toistimena, niin silloin kyllä. Tämän homman handlaa paremmin virkaveli PS3.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Avforumsilta lueskelin, että jotkut ovat saaneet jopa hiljaisia Elitejä ja toiset taas äänekkäitä. Myyjä sanoi että tämä on hiljaisempi kuin Premium. No 2 premiumia omistanut ja tää on tasan yhtä äänekäs. Toi hurina ei haittaa niin pahasti, mutta toi helvetin dvd:n suhina on vittumainen.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

kloever sanoi:
Mikäli foorumia olet lukenut niin et voi väittää ostaneesi sikaa säkissä.

Itseäni ei pelin tiimellyksessä Xboxin melu haittaa. Jos laite olisi DVD-toistimena, niin silloin kyllä. Tämän homman handlaa paremmin virkaveli PS3.
kerrostalossa kun asun niin kyllä se hieman häiritsee jos yöllä pelaa,kun naapurit huomioonottaen ei voi luukuttaa äänipuolta kovin lujalla...
toisaalta,mulla on tossa tykki hurisemassa mutta se on paljon hiljaisempi kuin toi mölytoosa.onko kukaan onnistunut kytkemään XO:n ohjaimeen PC:n headsettiä josta saisi pelin äänet kuuluviin ja samalla voisi vielä jutellakin palaajien kanssa? -jos niin minkämerkkiset vermeet?
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

no itse olen ainakin saanu äänet headsettiin laittamalla headsetin kiinni pc:hen ja siitä se VGA piuhan ääni johto pc;n siihen siniseen "reikään" eli äänenulostulo tai mikä ikinä onkaan nimeltään... kai senkin komponentin saa siihen yhistettyy....
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Ostin eliten hajonneen premiumin tilalle, mutta nyt perskules en löydä omaxboxista konsolin rekisteröimisosiota. Onko se vaihtunut eri paikkaan sivustossa vaan olenko niin puusilmä etten löydä sitä. On tuo muuten jonkin verran hiljaisempi, koska illalla akaltakaan ei ole tullut valituksia konsolin hurinasta tai sitten se on tullut kuuroksi.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Odottaen EB:n puhelua, saisivat jo Elitet rantautua...
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Ro0Ki3 sanoi:
Odottaen EB:n puhelua, saisivat jo Elitet rantautua...

Vaikuttaa kyllä siltä, että ainakin kuukauden verran vielä saa odottaa. Näin siis EB myyjän puheitten mukaan.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

nothing sanoi:
Vaikuttaa kyllä siltä, että ainakin kuukauden verran vielä saa odottaa. Näin siis EB myyjän puheitten mukaan.

Kuukauden? Ei ole todellista..

Mihin jäi se "Microsoft sanoi menevän viikkoja, muttei kuukausia"? Taidan perua varauksen tällä menolla.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Ro0Ki3 sanoi:
Kuukauden? Ei ole todellista..

Mihin jäi se "Microsoft sanoi menevän viikkoja, muttei kuukausia"? Taidan perua varauksen tällä menolla.

Jaa-a, sitä tossa itsekin ihmettelin, kun Kampin EB- Gamesin myyjältä asiaa tiedustelin. Sama vastaus tuli kuin nothingille, eli kuukauden päivät saattaa vielä mennä. Ei taida siis vielä ensi kuun alussakaan päästä Eliteen käsiksi.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Ro0Ki3 sanoi:
Kuukauden? Ei ole todellista..

Mihin jäi se "Microsoft sanoi menevän viikkoja, muttei kuukausia"? Taidan perua varauksen tällä menolla.

Niin no... eikös tuo nyt mene juurikin tuohon kategoriaan. Viikkoja, muttei kuukausia (kuukausi / 4 viikkoa). Itse olen ainakin alusta asti ymmärtänyt asian niin, että menee sen 1-2 kk.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Nyt oli ensimmäiset Elitet saapuneet EBgamesille, ja varanneista osa koneensa saa heattaessa :) Laitan tänne kommenttia koneesta että onko edistystä premiumiin verraten.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Saisivat perkules Tampereellekkin rantautua sitten. Ja puhelin saisi alkaa soimaan. :P
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

nothing sanoi:
Saisivat perkules Tampereellekkin rantautua sitten. Ja puhelin saisi alkaa soimaan. :P

Mullepa soitettiin Tampereelta ja sanottiin, että voi tulla noutamaan Elitet pois(kaverin kanssa käytiin avajaispäivänä, taidettiin olla ensimmäiset asiakkaat).
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

bruno73 sanoi:
Mullepa soitettiin Tampereelta ja sanottiin, että voi tulla noutamaan Elitet pois(kaverin kanssa käytiin avajaispäivänä, taidettiin olla ensimmäiset asiakkaat).

Joko hait pois? Jos hait näkyikö minkä verran laitteita? Ja jos et vielä käynyt, niin viitsitkö kysäistä käydessäsi, että paljonko saivat laitteita.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

cchaou sanoi:
Nyt oli ensimmäiset Elitet saapuneet EBgamesille, ja varanneista osa koneensa saa heattaessa :) Laitan tänne kommenttia koneesta että onko edistystä premiumiin verraten.
Jep jep kommenttia vaan tänne ketkä ovat Elitensä saaneet. Oli itsellä suunnitelmissa vaihtaa Premiumini, mutta enpä tiedä sitten...
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Jeps aikaisemmin illalla tuli Keravan Anttilasta haettua Elite 449, ei oikein houkuttanut VPD:n 489...Nyt vielä puoliltaöin Megaswappiin hakemaan Halo 3 49:llä niin huominen tenttiinlukupäivä onkin sitten viturallaan:)
 
Ylös Bottom