Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Airback
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

nothing sanoi:
Joko hait pois? Jos hait näkyikö minkä verran laitteita? Ja jos et vielä käynyt, niin viitsitkö kysäistä käydessäsi, että paljonko saivat laitteita.

Ei viä olla käyty, mennee perjantaille. Sain sovittua myyjän kanssa sillai, vaikka sanoi, että pitävät yleisesti varausta 2 päivää, niin pe sopii hakea.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Niin, osaako kukaan EB Gamesista hakenut sanoa että onko kyseessä Falcon vai ei.
Tiedon / huhun mukaan kaikki 24.08.2007 jälkeen valmistetut Elitet olisivat Falconeita.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

tommy55 sanoi:
Niin, osaako kukaan EB Gamesista hakenut sanoa että onko kyseessä Falcon vai ei.
Tiedon / huhun mukaan kaikki 24.08.2007 jälkeen valmistetut Elitet olisivat Falconeita.
No, jos on niin on kyllä helevetin kova ääninen! :confused:
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

tommy55 sanoi:
Tiedon / huhun mukaan kaikki 24.08.2007 jälkeen valmistetut Elitet olisivat Falconeita.

Missäs näin huhutaan? Itse olen törmännyt vain havantoihin Halo 3 edition Falconeista... ???
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Paolo sanoi:
Missäs näin huhutaan? Itse olen törmännyt vain havantoihin Halo 3 edition Falconeista... ???

Juu ei itsellekkään ole tullut muita huhuja vastaan, mutta voisihan sitä kuvitella, että muutkin mallit kuin Halo rupeaisi pitämään sisällään falconia.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Kui saan oikei yhteyden ebgamesii ku niitten kotisivuilta (mitkä on kyl yhet surkeimmista mitä oon nähny) ku painaa myymälähaku ni se ilmottaa et ei voida paikantaa sivua. Useella koneella ja selaimella koitettu... Kävisin vaihtamas mun premiumin elitee mut kiva ajaa 270km turhaa jos niillä ei sitä sit ookkaa...
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

jysky_91 sanoi:
Kui saan oikei yhteyden ebgamesii ku niitten kotisivuilta (mitkä on kyl yhet surkeimmista mitä oon nähny) ku painaa myymälähaku ni se ilmottaa et ei voida paikantaa sivua. Useella koneella ja selaimella koitettu... Kävisin vaihtamas mun premiumin elitee mut kiva ajaa 270km turhaa jos niillä ei sitä sit ookkaa...

Ei löydy ainakaan eliteitä. Ja kannattaa varmaan selailla ketjua. Jos jollain on tiedossa numero on se tässä ketjussa ilmoitettu.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

nothing sanoi:
Ei löydy ainakaan eliteitä. Ja kannattaa varmaan selailla ketjua. Jos jollain on tiedossa numero on se tässä ketjussa ilmoitettu.

Löytyyköhä kolmen viikon päästä, hitto ku ei voi ees yhteystietoja laittaa sinne...
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

jysky_91 sanoi:
Löytyyköhä kolmen viikon päästä, hitto ku ei voi ees yhteystietoja laittaa sinne...

Kamppiin löyty tämmönen puhelinnumero Googlauksella (09) 693 2379.

Taitaa olla kohtuulliset varausjonot Elitessä ton tarjouksen takia.
 
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

No voi perse 4-6kk... Taian sit kiltisti oottaa falconin virallistamista. Myyjä sano et niil tulee premium boxia mis on hdmi, mut sekää ei oo falcon. Tarjos 138 360:sta vaihossa... Taitaa jäähä toho pöydälle.
EDIT: Soitin VPD:lle ja ne tarjos 160 boxista ku se on nii vanha. Viimeks ku oli huollossa ni MS lupas laittaa uuen boxin mut tuli 18-1-06
Soitin ja kiitin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vaihdatteko vanhan xbox360:sen Eliteen?

Taidan suosiolla odottaa falconia, jos sitten vaikka innostuis ostaan uuden
 
Ylös Bottom