Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

HemmoHohto sanoi:
Jos tarkoitat nimimerkkiäsi, ystävällisesti korjasin tekemäsi kirjoitusvirheen... ;)

Huomenna olisi tarkoitus mennä kiikuttamaan nuo 5 peliä tuonne, koska kauppoja tehdessämme oli todellakin "mikä tahansa peli" vielä..
Oikein, ei kannata luopua omista oikeuksistaan ja turhan takia nöyristellä kaupalle, kun on päivänselvää että kauppa on väärässä ja asiakas oikeassa. Muutenhan liikkeeseen voisi mennä jo valmiiksi nöyränä kontillaan jotta henkilökunnan kengänpohjien nuoleminen kävisi vaivattomasti ja silmäluomet auki teipattuina, jotta myyjien olisi mahdollisimman helppo pissiä asiakasta iirikseen...
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Xbugs sanoi:
Jos tarkoitat nimimerkkiäsi, ystävällisesti korjasin tekemäsi kirjoitusvirheen... ;)


Oikein, ei kannata luopua omista oikeuksistaan ja turhan takia nöyristellä kaupalle, kun on päivänselvää että kauppa on väärässä ja asiakas oikeassa. Muutenhan liikkeeseen voisi mennä jo valmiiksi nöyränä kontillaan jotta henkilökunnan kengänpohjien nuoleminen kävisi vaivattomasti ja silmäluomet auki teipattuina, jotta myyjien olisi mahdollisimman helppo pissiä asiakasta iirikseen...

Tarkoitan nimimerkkiäni, nimimerkkini kirjoitataan yhteen.

Aluksi uskoin myyjää, kun hän sanoi, että hän ei voi ottaa niitä. (eihän normaali perustyöntekijä voikkaan ottaa).
Ajattelin että 5 peliä + xbox on ihan hyvä diili (190) ja sitten loput huuto.netissä 10/kpl, eli 240 yhteensä.
Nyt kun huomasin, että muutkin ovat saaneet hommat hoidettua "asiallisesti" niin ajattelin että miksi en myös minä.

Suojanani on: Kuluttajansuojalaki, ennakkotapaukset jne.

Wish me luck, kerron sitten huomenna kuinka kävi :).
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Toivottavasti niiltä ei lopu konsolit kesken julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Pitää ny omakin vaihtotapahtuma kirjata tähän.

Kävin lauantaina viemässä vanhan boksin ja latasin tiskiin lisäks ehkä 20 kohtuu surkeeta peliä. Olihan siinä uusista peleistä FIFA2006, mut muut oli aika vanhaa ja väsynyttä pelattavaa.

EB otti kaikki pelit vastaan ja hyvitti kaikista jotain. Eli 10 peliä meni vaihtotarjoukseen ja loput sain hyvityksenä kun otin mukaan pari peliä ja langattoman ohjaimen. Sain näillä vanhoilla peleillä maksettua toisen pelin (CoD2) ja puolet langattomasta. Mun mielestä aika hyvä diili, kun eihän noilla D&D:Heroes, NHL2K3 ja PGR1 tyyppisillä peleillä olis mistään saanu just euroakaan.

Eli itse oon ainakin todella tyytyväinen EB:n toimintaan.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Noniin!

Juuri saavuin Helsingistä.

Vein ne 5 peliäni sinne, eivät sanoneet mitään, ottivat vaihtoon.
Eli, ei mitään hätää, jos tilauksen tekohetkellä myyjä on sanonut "peleillä ei ole väliä".
Toki mukaan kannattaa ottaa ns. "ässä hihassa" eli Kuluttajaviraston sivuilta printattu pätkä, jossa kerrotaan hieman faktaa (löytyy thradin sivulta 3.) :)
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Itsekin palasin juuri Hesasta Treelle ja myös minun vaihtoni sujui ok. Annoin vaihdoissa 14 peliä, ja antoi pienet hyvitykset huonoistakin peleistä eli Nhl2k3 x 2, Kung Fu Chaos jne, eli maksettavaa jäi 87e... Sanoi että pinossa on sellaisia pelejä mitä ei normaalisti ottais vastaan mutta teki nyt sitten tuosta paketista tuon laskelman...

Eli minulle jäi hyvä mieli kauppojen jälkeen. Sanoi että ainoastaan tätä alelaarien kautta käyntiä on ollut jonkin verran minkä takia johto halusi puuttua asiaan...

Ai niin, sellaista kuulin siellä ohi mennen että saavat kuulemma paljon enemmän noita konsoleja kuin esim suomen Stockmannit yhteensä kun heidän konsolit eivät tule suomen maahantuojan kautta, ison ketjun etu....
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Itteki roudasin boksin ja pelit EB:lle tänään, ja kaikki
meni ihan nappiin. :)

Söpö myyjätytsi otti pelit napisematta vastaan, vaikka
joukossa oli jotain jo vähän vanhempiakin pelejä..
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Oma vaihto suoritettu onnistuneesti. Mukana vanhempia pelejä, kaikki kuitenkin siistejä. Tyytyväinen olen :)
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

No kaipa se on itekki mainostettava. Kävin launantaina vaihtamassa 2 x boxi + parisenkymmentä peliä. Paketin arvoks laskettii n. 497€, notta tyytyväinen oon. Ja parin XO:n hinnaks tuli jotai 300€ + pelit ja lisä vehkeet.

Ensimmäisee erää en kerinny, mutta 16. päivä saavat laatikoita lisää.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Ristiretki EBGamesiin tehty. Tässä jo toisaalle kirjoittamani kommentit:

EBGamesin tarjous on itse asiassa Xbox + 10 peliä + 110 - 10 euroa. 110 - 10 eurolla tarkoitan sitä, että tuo 10:n euron varausmaksu maksetaan takaisin ja joudut oikeastaan maksamaan vain 100 euroa Xboxin ja kymmenen pelin lisäksi.

Sujui muuten erittäin hyvin tuo vaihto, vaikka oli 5 + 5 samaa peliä. Sinne mennessä olin silleen, että ei voi enää mikään mennä huonommin, koska olin unohtanut PES5:n sisälle.

Tulin kauppaan ja siellä oli nuori kaveri, niin ajattelin heti, että ei tästä tule mitään, kun noiden vaihtopelien kanssa on ollut jonkun kanssa ongelmia ja se ei ollut nainen. Joka tapauksessa, esitin asiani jannulle ja se sitte pienen läpän heiton jälkeen laitto koneen kiinni seinään ja saatiin peli ulos. Laitto vielä jonkun kuoren siihen mukaan.

Sitte iskin pelit pöytään ja se sitten siinä naureskeli jotain "Haiskahtaa vähän alelaareilta", johon heitin jotain "Ai kuis niin? ;)". Se otti ne vastaan, vaikka sano jotain, ettei sais ottaa. Oli kyllä mukava myyjä kaiken kaikkiaan, heitti läppää sopivasti ja kaikki sujui paremmin kuin oisin ikinä osannu odottaa. Jeah.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Tuo EB Gamesin vaihtotarjous oli ilmeisesti ennakkotilaajille. Onko kellään tiedossa löytyykö vastaavan tyylistä jostain nyt julkaisun jälkeen ? Tuli oltua hieman uutispimennossa, ja missasin tuon EBGn tarjouksen prkl.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

kaitsu-71 sanoi:
Tuo EB Gamesin vaihtotarjous oli ilmeisesti ennakkotilaajille. Onko kellään tiedossa löytyykö vastaavan tyylistä jostain nyt julkaisun jälkeen ? Tuli oltua hieman uutispimennossa, ja missasin tuon EBGn tarjouksen prkl.

Hmm...No eihän se kai noin mennyt...Kyllä vieläkin saa tuon vaihdon käsittääkseni, kunhan menet sen varaamaan...En kyllä ole täysin varma.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

NapaKettu sanoi:
EBGamesin tarjous on itse asiassa Xbox + 10 peliä + 110 - 10 euroa. 110 - 10 eurolla tarkoitan sitä, että tuo 10:n euron varausmaksu maksetaan takaisin ja joudut oikeastaan maksamaan vain 100 euroa Xboxin ja kymmenen pelin lisäksi.

Mä en saanut kymppiä takas, vaikka pyysin. Sanoivat, että se on jo laskettu siihen pakettiin. En jäänyt kinaamaan, koska olin alunperinkin siinä käsityksessä, että 110 euroa joudun maksamaan.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Siis Ymmärsinköhän nyt oikein: Eli vien xboxin ja 10 ps2/xbox peliä+rahaa EBgamesiin ja saan Xbox360 vaihdossa?

Onko se tämä core systeemi vai tuleeko mukana se "kunnon x360" ja ohjaimet jne?

Missä osoitteessa EBgames sijaitsee ja vieläkö tarjous on voimassa?

Tarkoitukseni oli ostaa XB360 vasta konsolin halvennuttua ja parempien pelien ilmestyttyä(en ole mikään ihmeellinen konsolipelaaja), mutta jos saan Xboxini näin edullisesti tulen sen ostamaan heti.

Niin ja lopuksi newb kysymys: Onko XO lyhenne Xb360? ;)

Kiitos vastauksista.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

EB games sijaitsee helsingin kampissa, kampinkeskuksessa.
vaihtohyvitys on varmaan vieläkin voimassa, aikaisemmista viesteistä saat varmaan puhelinnumeron johon kannattaa yrittää soitella. luultavimmin 16 pv tulee lisää xboxeja, ellei nekin ole jo loppuunmyyty.

tuo vaihtoboxi on siis tämä premium versio jossa tulee mukana live silver, kovalevy, langatonohjain, hdtv-kykeneväinen kaapeli, kuulokkeet sekä itse xbox. ainakin minulla tuli mukaan vielä kaukosäädiin ja 1kk livegoldi. En sitten tiedä että tuleeko 16pv saapuvaankin erään tuo kaukosäädin & livegold, kun joku puhui että se olisi vain jokin alkuerä jossa se olisi mukana.

x = xbox
O = ympyrä eli 360
= Xbox 360
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Itse soittelin tuonne EB Gamesiin lauantaina 3.12, ja sanoivat ettei tarjous olisi enää voimassa.
Oli kuulemma ollut ainoastaan ennakkotilaajille. Mutta jos kertovat tarjouksen kuiteskin olevan voimassa, niin ilmoitelkaahan tänne laudalle. Voihan olla, että ne jatkavat vielä tuota kampanjaa.
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Pläh, tänään vein boxin ja piti laittaa päälle vielä melkein parikymmentä peliä ja siltikin kovan tinkaamisen jälkeen maksella reilut 130... No, tulis ny ees pian se 16. päivä... :(
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Paolo sanoi:
Pläh, tänään vein boxin ja piti laittaa päälle vielä melkein parikymmentä peliä ja siltikin kovan tinkaamisen jälkeen maksella reilut 130... No, tulis ny ees pian se 16. päivä... :(


Hmm siis ei näin. -Ilmeisesti voisi olettaa, että tarjous on ainakin alkuperäisessä muodossaan ohi. :confused:
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Apocalypse sanoi:
Hmm siis ei näin. -Ilmeisesti voisi olettaa, että tarjous on ainakin alkuperäisessä muodossaan ohi. :confused:
Kävin varaamassa oman boxini (eli tartuin tarjoukseen) joskus puolitoista viikkoa sitten...
 
Vastaus: Vaihtohyvitys Xboxista XO:ta ostettaessa

Paolo sanoi:
Kävin varaamassa oman boxini (eli tartuin tarjoukseen) joskus puolitoista viikkoa sitten...

Sittenhän tuo EBgamesin meno haiskahtaa vähintään sille jollekkin.

-Nimittäin epäilen hyvin vahvasti, että tässä jutussa ei nyt ihan kuluttajansuojalain mukaan tanssittu.

Tosin. En tiedä onko tällä merkitystä, mutta oltiinko tuosta tarjouksesta mitenkään mainostettu, vai oliko se vaan suusta - suuhun periaatteella levinnyt ?

Jokatapauksessa varsin epämääräiseltä touhulta EBgamesin "tarjoukset" vaikuttaa.
 
Ylös Bottom