Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaikeimmat pelit?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO

Kuitenkin turhauttavin ja samalla yksi kaikkien aikojen nautinnollisimmista peleistä on varmasti Championship Manager -sarja. Aina ei peli kulje vaikka minkä teki, ja ongelmia koittikin ratkoa usein aamuyön pikkutunteina, niin että sai vetää aamupalan naamaan ennenkö meni nukkumaan. :D

Tuosta ei voi olla kuin samaa mieltä! masokistina ostin vielä tämän uusimman tekeleenkin, jos joku peli vie yöunet niin tämä! :D
Konsolipeleistä vastaavan tuskan kautta nautintoon fiiliksen on tarjonnut Gran tursimot. ...mikäli peli ei ole tarpeeksi hyvä niin useimmiten luovutan(lopetan pelin pelaamisen) ennen kuin lopullisesti turhaudun...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Heh, tämähän oli vasta lämmittelyä verrattuna "Chase the Gunman" (D2) tai "President Run" (D1) tehtäviin... Hermot olivat pari kertaa kovalla koetuksella noissa tehtävissä!

3 n k! n E

Chase the Gunmanhan oli helpohk minulle, kun puolipullalla pääsin auton edelle ja kiilasin rotkoon heti toisella yrityksellä. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Olen JakII:ssa vasta ensimmäisessä kisassa (niitä tulee kolme, ensimmäisen vaikeustaso on helpoin, kolmannen vaikein), joten pelkään pahinta tuosta maintisemastasi kisasta. :mad:

Olihan se aika vaikea, juu, varsinkin kaverilleni, mutta hän ei olekaan pelannut autopelejä lainkaan :) Vaikean siitä tekivät huijaavat kilpailijat, aivan ylivoimainen päävastus, helposti vahingoittuva auto (whatever) ja mutkallinen kenttä (boostaukset pitää suunnitella tarkkaan).

Olisi kyllä hienoa, jos Naughty Dog tekisi taas jonkun Kart tai muun autokisailupelin.

Sitten myös Max Payne 1 PS2:lla, unijakso, jossa pitää mennä punaista lankaa pitkin, oli melkoisen tuskallinen. PC:llä sen vielä jotenkin suodatti, mutta PS2:lla se oli kamala. Lopetin pelaamisen siihen kohtaan pitkäksi aikaa.
 
Dreamcastin Skies of Arcadia. Laivataistelut venyivät helposti tunnin mittaisiksi ja selvitäkseen oli itselläni kirjattava parissa "jättihiviö"-taistelussa kokeilemani vaihtoehdot ylös, jotten seuraavaksi mahdollisesti epäonnistuessani tekisi samoja ratkaisuja. Lopun kolme erittäin hankalaa päävastusta oli liikaa, varsinkin kun ei voinut peliä taisteluiden välissä tallentaa :mad:. Olen edelleen jumissa samassa kohdassa ja saas nähdä koska yritän uudelleen...
 
Keksin omalla kohdallani vastauksen tähän aiheeseen, peli oli C64:lla ja nimeltään Mindshadow! Sain tuon ensimmäisenä pelinäni "kuusnepalle", ja olen varmasti pelannut satoja tunteja tuota peliä, ilman että olen päässyt pois siltä kirotulta rannalta! ja kuinka turhauttavaa olikaan kun kone aina ilmoitteli "I do not understand the meaning of "f***"" jne... pitäisi varmaan ladata tuollainen C64-emulattori ja pelata peli läpi, vaikka sitten läpipeluu ohjeiden kera! :(
 


Toivottavasti et ihan tuota kokolistaa tarkoittanut koska ainakin siinä mainittu turtles ja yleensäkin turtles sarja (tai siis nämä uudemmat sivusta kuvatut, joissa voi pelata kaksi samaan aikaan) on lievästi sanottuna helppoja.

Mulla saattaa kaverin kanssa mennä (ensin easyllä, sit ku opitaan paikat ni normal ja sit hard) 1-3 pelikerralla ne läpi.

Turhauttavimpiin peleihin kuuluu kyllä Lolo, mulla oli joskus muistaakseni Lolo 1 mutta en sitä kovin pitkälle pelannut kun en mihinkään päässyt.

Toinen mikä jäi addiktoivana mieleen, jonka "vedin läpi" (eli pääsin paikkaan josta ei eteenpäin päässyt) on C64:n Frantic Freddie:

http://www.lemon64.com/?mainurl=http://www.lemon64.com/reviews/view.php?gameID=972
 
Gran Turismo´n pitkät kisat ovat ehkä kokopelialan ärsyttävimpiä. Ensimmäinen GT on ehkä yksi parhaista peleistä ikinä ja sen vaikeimmat lisenssikokeet meinasivat todellakin mennä liian vaikeiksi, mutta kova yritys palkittiin. Juuri äsken vedin kaverilleni GT2:n kaikki lisenssit läpi, eikä yksikään tuottanut mitään vaikeuksia.
 
Yllätys yllätys, myös minä sanon että Gran Turismo oli aluksi aivan älyttömän vaikea. Mutta nykyään hankaluuksia tuottavat vain muutamat lisenssiajot jos niistä yrittääpi saada kultaa. Ainoa asia joka GT:ssä on turhauttavaa ovat pitkät maratonkisat joiden aikana ei voi tallentaa. Joten toivonkin oikein hartaasti että GT4:ssä voipi tallentaa kesken maratonin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Sitten myös Max Payne 1 PS2:lla, unijakso, jossa pitää mennä punaista lankaa pitkin, oli melkoisen tuskallinen. PC:llä sen vielä jotenkin suodatti, mutta PS2:lla se oli kamala. Lopetin pelaamisen siihen kohtaan pitkäksi aikaa.

Pääsin ekalla ton, mutta se eka unijakso jossa oli labyrintti ja kuulu jotain "Please, i'm sorryyyyyyy" ja itkemistä niin siihen piti hakea kartta netitistä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Toivottavasti et ihan tuota kokolistaa tarkoittanut koska ainakin siinä mainittu turtles ja yleensäkin turtles sarja (tai siis nämä uudemmat sivusta kuvatut, joissa voi pelata kaksi samaan aikaan) on lievästi sanottuna helppoja.


en tiedä miten antamani linkki näkyy teillä, svorry, mutta ideahan oli antaa täysin samankaltainen keskustelu ihan vain muistutukseksi.
 
Kyllä se on tuo NHL99 joka on todella turhauttava, varsinkin kun pelaa vaikeimmalla, ei saa sitten millään ohitettua maalivahtia ja sitten vastustaja tulee siniviivalle ja tekee surkean laukauksen ja sinne uppoaa ;). Kyllä siinä on vähän hermo mennyt kun itse pyörittää peliä ja sitten vastustaja takoo helppoja maaleja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Belarus_Traktor
en tiedä miten antamani linkki näkyy teillä, svorry, mutta ideahan oli antaa täysin samankaltainen keskustelu ihan vain muistutukseksi.
Ööö...muistutukseksi mistä?
 
Super Mario Sunshine!

Just ne järjettömät tehtävät joissa piti loikkia palikalta toiselle, ja jos tipahti niin joutu alottaan koko homman alusta. Ei oo ikinä hionnu käet yhtä kovasti! Kyrsii että pelin läpäseminen jäi semmosista paskatehtävistä kiinni.:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Super Mario Sunshine!

Just ne järjettömät tehtävät joissa piti loikkia palikalta toiselle, ja jos tipahti niin joutu alottaan koko homman alusta. Ei oo ikinä hionnu käet yhtä kovasti! Kyrsii että pelin läpäseminen jäi semmosista paskatehtävistä kiinni.:mad:
Jaa, minun mielestäni ne platform-osiot taas olivat pelin parasta antia!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly

Tuo Pexin mainitsema veneilypeli oli kyllä mainio. Minäkään en kyllä muista sen nimeä enää.

Pelin nimi on Cobra Triangle. Kaikki on varmaan miettineet tätä kuukausikaupalla;)
 
Hankalimmat pelit mitä olen pelannut olivat aikoinaan Prince of Persia ja Castlevania, mutta myös tuo joidenkin jo mainitsema Metal Gear oli aikanaan todella paljon harmaita hiuksia tuottava peli.
 
Lisäilenpä muutamia, jotka toivottavasti ovat jääneet mainitsematta:

Contrat (koko sarja), lisäelämäkoodin kanssakin teki tiukkaa NESillä.

Double Dragon 3, uskomattoman paha kakkoseen verrattuna! Kakkonen sentään tuli pienenä pelattua moneen kertaan läpi vaikka yksinpelinä, mutta kolmosen ennätys taitaa olla kahdestaan viidennen kentän alkuosaan (jos sinnekään).

Blaster Master, viides maailma taitaa olla ennätykseni. Sitten tuli semmonen parin minuutin sähkökatko ja ohjain lensi seinään. Emuloimalla ei tullut tästäkään yhtään mitään. On sitä vaan ollut pentuna tosi kova pelaamaan. :D

Bigfoot, jonka kanssa tuli fyysisiä ongelmia. Muutama minuutti putkeen vasen-oikea-rämppäystä NESin pädillä kilpaa kaveria vastaan, paras kolmesta. Sitten seuraavaan kisaan "normiajelua", minkä jälkeen vähän pidempi rämppäysurakka edessä. Seuraavana päivänä oli muhkea vesirakkula peukalossa.

Super Mario: Lost Levels, lyhyt kokeilu ja monta kuolemaa. Enemmän pelanneilla kavereillakin on ollut mahdottomasti ongelmia.
 
Ylös Bottom