Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaikeimmat pelit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pexi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vaikeimmat pelit?

Nesin Shadowgate on kyllä vaikeimpia pelejä, mitä olen koskaan pelannut. En ole vieläkää läpäissyt peliä. Onkos tääl joku, joka on päässyt kyseisen pelin läpi? :D

Shadowgaten pelasin naperona läpi ruotsinkielellä...
Öppnas, Gå, Titta, Slå, Lämna...
Isukki tulkkas joskus kun ehti, vaikka ei siltäkään ruotsi kauheasti taipunut.

Shadowgatehan ei nyt kauheasti tätä "refleksi hand-eye kordinatiikkaa" tarvitse, mutta oli se kyllä kinkkinen peli silti.

Kokeilkaas sitä Swords and Serpentsiä (vai mikä liene)... siinä vasta luolastomättöä. Keksi sille joka läpäisee.

Hmm. "Nykypeleistä" voisi mainita F-Zero GX:n. Ja nimenomaan Story moden tehtävät etenkin vaikeammilla tasoilla.

Djungel sanoi:
Dragon's Lair: Aivan käsittämättömän rasittava, tönkkö ja hankala peli! En ikinä päässyt tässä kovin pitkälle, enkä kauaa jaksanut yrittääkään. Onko kukaan pelannut tätä läpi?

Joo omistin silloin pienenä itsekin tämän pelin. Käsittämättömän vaikea. Tais eka kenttä vielä mennä, mut toinen jo ihan sairaalloinen. Ukkeli meni aina painalluksesta tietyn pikselimäärän etiäppäin ja kun oli kerran liikaa vahingossa painanut niin huomasi, että äijä kävelee kuoppaan eikä mitään tehtävissä vaikka kaukaa jo näki. Ja ne hyppelyt ja tikarin heitot... Huoh! Oli kyllä kökkö ohjaus.

Yhdeksi suureksi suosikiksi nousi nes aikana kyllä Zelda 2. Oli aivan loistava kuten myös ykkönen.

Ihmettelen kyllä edelleen miten sitä pienenä löysi kaikista peleistä kaikki salapaikat ym. bonusjutut vaikka niihin ne oli välillä oikeesti hyvin kätketty. Onko niitä tosiaan jaksanut niin paljon kokeilla, että mistä löytyy. Mm. Marion piilotetut kolikot ja kakkosessa nämä health sienet kun meni ovesta sinne yöhön, Megaman, Zeldat, Solar Jetmanin aikahypyt... +monet lukemattomat muut.

Muistattekos sellaista peliä kuin Rescue the Embassy tms.? Piti ensiksi yön varjoissa sijoittaa tarkk'ampujat hyviin paikkoihin varoen valoja jolloin pystyi roistoja ampumaan kerrostalosta ja tasoittamaan tietä lopuille erikoisryhmän kavereille, jotka hyppäsivät köysien kanssa ikkunasta sisään. Näiden äijien kanssa sitten lahdattiin kolmesta kerroksesta loput roistot ja pelastettiin siviilit. Loistava peli!

Sanovat, että I Wanna Be The Guy on kohtuullisen vaikea. Väittipä hyvä ystäväni, että keskivertopelaaja ei todennäköisesti selviä edes ensimmäisestä "kentästä", sen verran sadistisia ja säälimättömiä tapoja pelaajan päänmenoksi pelistä löytyy. Mutta noin muuten on kuuleman mukaan myös oikeasti hyvä ja viihdyttävä peli, josta löytää paljon viittauksia menneiden aikojen klassikoihin.

Ainakin mulle toi PS1:sen Oddworld Abe's Exodus oli ihan käsittämättömän vaikee :rolleyes:
En tainnu päästä ees ekaa tehtävää/kenttää läpi, heh. Mulla on kyl vielä se tuolla kaapissa, et vois joskus yrittää uudestaan, paremmalla menestyksellä :D

Pelaajalehti.comin tämän viikon perjantaikevennys on sadistisen vaikea juoksupeli. Ideana on se, että pelaajalle annetaan neljä näppäintä, joiden avulla liikutellaan jalkojen osia.

Itse pääsin vain 13 metrin kohdalle :D

Suora linkki peliin

101,4m. Todisteeksi 50m kohdalla tulee aita ja 100m kohdalla pitäisi hypätä. Ei tota mun suoritusta oikein juoksuksi voi laskea, kun oikealla polvella vauhtia lykin, mutta perhana oli urhea suoritus. :D Jos toi koittais nyt vaikka pysytellä kengillä.

edit: ei tule mitään jaloilla pysymisessä.

101,4m. Todisteeksi 50m kohdalla tulee aita ja 100m kohdalla pitäisi hypätä. Ei tota mun suoritusta oikein juoksuksi voi laskea, kun oikealla polvella vauhtia lykin, mutta perhana oli urhea suoritus. :D Jos toi koittais nyt vaikka pysytellä kengillä.

edit: ei tule mitään jaloilla pysymisessä.
Miten sä sen aidan oikein ylitit? Itellä jäi siihen.

2 metriä siinä juoksu pelissä. Vaikein peli ainakin alkuun. 2 tuntia kun pelaa niin varmaan hiffaa jipon ja pääsee pitkälle :D.

itsekkin polvella työntämällä 34.1m mutta sitten aattelin kokeilla sitä juoksua :o :)

cod 3 ja 4 ainakin veteranilla. itteltäni meni hermot lopulta :o

COD4 veteranilla oli kyllä melkoista tuskaa. Varsinkin itse campaignin jälkeinen lentokoneosio, joka piti vetästä minuuttiin. Se jos joku oli ihan oikeasti vaikeaa. Yksikin virhe niin ei mitään toivoa päästä läpi niin lyhyessä ajassa. Muistan, kun taistelin sen kanssa n. 1½h putkeen (ja yksi yrityshän kesti latausaikoineen ehkä sen 1-2min...). Mutta pakko myöntää, olen erittäin ylpeä, että onnistuin vetämään sen lopulta läpi. ;)

COD4 veteranilla oli kyllä melkoista tuskaa. Varsinkin itse campaignin jälkeinen lentokoneosio, joka piti vetästä minuuttiin. Se jos joku oli ihan oikeasti vaikeaa. Yksikin virhe niin ei mitään toivoa päästä läpi niin lyhyessä ajassa. Muistan, kun taistelin sen kanssa n. 1½h putkeen (ja yksi yrityshän kesti latausaikoineen ehkä sen 1-2min...). Mutta pakko myöntää, olen erittäin ylpeä, että onnistuin vetämään sen lopulta läpi. ;)

hattua täytyy nostaa. itte taisin kaverin accountilla pelata maailmanpyörään asti. sen jälkeen loppui kiinnostus jo hardillakin pelatessa

Ylös Bottom