Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Djungel sanoi:Dragon's Lair: Aivan käsittämättömän rasittava, tönkkö ja hankala peli! En ikinä päässyt tässä kovin pitkälle, enkä kauaa jaksanut yrittääkään. Onko kukaan pelannut tätä läpi?
Pelaajalehti.comin tämän viikon perjantaikevennys on sadistisen vaikea juoksupeli. Ideana on se, että pelaajalle annetaan neljä näppäintä, joiden avulla liikutellaan jalkojen osia.
Itse pääsin vain 13 metrin kohdalle
Suora linkki peliin
Pelaajalehti.comin tämän viikon perjantaikevennys on sadistisen vaikea juoksupeli. Ideana on se, että pelaajalle annetaan neljä näppäintä, joiden avulla liikutellaan jalkojen osia.
Suora linkki peliin
Suora linkki peliin
Miten sä sen aidan oikein ylitit? Itellä jäi siihen.101,4m. Todisteeksi 50m kohdalla tulee aita ja 100m kohdalla pitäisi hypätä. Ei tota mun suoritusta oikein juoksuksi voi laskea, kun oikealla polvella vauhtia lykin, mutta perhana oli urhea suoritus.Jos toi koittais nyt vaikka pysytellä kengillä.
edit: ei tule mitään jaloilla pysymisessä.
cod 3 ja 4 ainakin veteranilla. itteltäni meni hermot lopulta![]()
COD4 veteranilla oli kyllä melkoista tuskaa. Varsinkin itse campaignin jälkeinen lentokoneosio, joka piti vetästä minuuttiin. Se jos joku oli ihan oikeasti vaikeaa. Yksikin virhe niin ei mitään toivoa päästä läpi niin lyhyessä ajassa. Muistan, kun taistelin sen kanssa n. 1½h putkeen (ja yksi yrityshän kesti latausaikoineen ehkä sen 1-2min...). Mutta pakko myöntää, olen erittäin ylpeä, että onnistuin vetämään sen lopulta läpi.![]()