Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaikeimmat trophyt!

Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Mielestäni "vaikein", tai ainakin kriteereiltään naurettavin, on "Send a Mugshot or Smugshot" Burnout Paradisessa. Ihan vaan koska tämä pronssinen patsas vaatii kameran. Eli niille joilla ei ole kameraa, tämä trophy on täysin mahdoton. Mielestäni kaikki trophyt jotka vaativat jonkun tietyn lisälaitteen, joka ei tule pelin mukana, ovat ihan...no tiedätte varmasti mistä.

Kyllä samaa mieltä. :mad: Oon jo käyny kaikki kaverit läpi keillä on kamera mut mikään ei toimi pleikassa... Eikä sitä eyetä viitti ostaa vain sen takia...:( Sais olla sitte jotai kiinnostavia pelejä kans...mutta eikös ps2 eye toimi myös??:confused: jos tosi halvalla sais niin vois ehkä harkita...
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Kyllä samaa mieltä. :mad: Oon jo käyny kaikki kaverit läpi keillä on kamera mut mikään ei toimi pleikassa... Eikä sitä eyetä viitti ostaa vain sen takia...:( Sais olla sitte jotai kiinnostavia pelejä kans...mutta eikös ps2 eye toimi myös??:confused: jos tosi halvalla sais niin vois ehkä harkita...
Jep, itse tein tuon lainatulla ps2eyellä.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Mielestäni "vaikein", tai ainakin kriteereiltään naurettavin, on "Send a Mugshot or Smugshot" Burnout Paradisessa. Ihan vaan koska tämä pronssinen patsas vaatii kameran. Eli niille joilla ei ole kameraa, tämä trophy on täysin mahdoton. Mielestäni kaikki trophyt jotka vaativat jonkun tietyn lisälaitteen, joka ei tule pelin mukana, ovat ihan...no tiedätte varmasti mistä.

Agree... Tässä voidaankin sitten taas alkaa keskustelemaan siitä, mihin on valmis saadakseen virtuaalipokaaleja...
Ei mutta nyt mun täytyy irrottautua tästä KFin-todellisuudesta ja yrittää saada pelattua hetki :D
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Nyyh, tulkaa joku vetää mulle toi komppi #75 Rock Band2 tai muuten räjähdän. On se jumalauta kun kaikki ne muut 76 komppia sain vedettyä puhtaasti, mut tää yks ei vaan oo mahdollinen. Tai siis, menee se tietenkin 80 tempolla, muttei 100 (jolla saisin sen fucking trophyn).

Se on sitten niin lähellä, mutta niin kaukana... =(
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Trophyn nimi Unchartedissa (Drake's Fortune ja Among Thieves) jossa peli täytyy läpäistä murskaavalla (~ very hard) tasolla läpi.

Tuo on kylläkin "Kartoitettu! Vaikea" / "Charted! Hard", ei Crushing-vaikeustaso. Mut vastasit tosiaan todella vanhaan viestiin, johon oli jo muutenkin vastaus. :)
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Ninja Gaiden ∑ 2 ei varmaan tarvi sanoa muuta =) joo tossa ninja pelissä oleva "All missions successfully completed" palkinto aivan mahdoton ULTIMATE NINJA 01 Mission on siis käytännössä mahdoton kun vastaan tulee 3 pomo hahmoa kerralla ja jos elät kauvemmin kun 20 sekkaa niin on jo kova
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

En tiedä olenko tulossa vanhaksi, mutta jotenkin noi Batmanin Freeflow challenget niin että jokaisesta saa sen 3 batrangii, tuntuu olevan jotenki täysin mahdottomuus. Jos halua täydet pisteen niin pitää tehää hulluna komboja, eikä saa ottaa osumia ym. Kyllä ne alkupään challenget meni jotenkuten, mutta yritä siinä niitä extreme kohtauksia jossa vastustajii on miljoona ja siinä sitten tapella täydellisesti. Aluks oletin että eihän toi nyt mitään, senku vaa rämpyttää niitä nappuloita, mutta kun ei. Noh täytyy kokeilla jos joskus taas innostuis yrittää.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

GTA IV:n platina huutaa AWP ja wanted pyttyjä ja jää huutamaankin melko varmasti.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

GTA IV:n platina huutaa AWP ja wanted pyttyjä ja jää huutamaankin melko varmasti.

Näin on. Vituttaa kun Rockstar ei voi tuota AWP:tä patchata. Jos sen saisin tehtyä "normaalisti", eli ei yhdessä pelisessiossa, niin kyllä mä sen Wantedinkin sitten hommaisin vaikka kauan siihen meniskin... Mut en viiti ees yrittää kun molemmat lähes mahdottomia.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Fly the CO-OP muuten tuli vaikken pelannut kaikkia kolmea yhdessä sessiossa. deal breaker meni aivan oudolla porukalla ja eri päivänä kuin loput kavereiden kanssa.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Wipeout HD:n Bling Brigade. Ei tarkkaan ottaen vaikein, mutta nyt olen ollut jo 3 järjestetyssä kisassa ja aina joktkut henkilöt eivät saavu paikalle. Turhauttavin siis. Eli siis vaatimus on, että pelaa pelin 7 muun kanssa, joilla on campaign skin, eli on vetänyt campaignin läpi.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Wipeout HD:n Bling Brigade. Ei tarkkaan ottaen vaikein, mutta nyt olen ollut jo 3 järjestetyssä kisassa ja aina joktkut henkilöt eivät saavu paikalle. Turhauttavin siis. Eli siis vaatimus on, että pelaa pelin 7 muun kanssa, joilla on campaign skin, eli on vetänyt campaignin läpi.

Kutsut kavereita peliin, joilla on campaign läpivedettynä..?
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Näinhän juuri teinkin, mutta se on sitten haaste saada kaikki tulemaan sovittuun aikaan pelaamaan kun kaikki eivät ole ikinä samaan aikaan onlinessa.

Foorumilla sovitte ajan ja tuutte kaikki samaan aikaan..? Ei oo niin vaikee trophy.. :p
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Foorumilla sovitte ajan ja tuutte kaikki samaan aikaan..? Ei oo niin vaikee trophy.. :p

Kai minulla on sitten ollut vain huonoa tuuria. Ainakin kolmessa järjestetyssä kisassa olen ollut ja kertaakaan ei ole kaikki tullut paikalle. Ja kuten sanoin, ei vaikein, mutta ainakin yksi turhauttavimmista.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Kai minulla on sitten ollut vain huonoa tuuria. Ainakin kolmessa järjestetyssä kisassa olen ollut ja kertaakaan ei ole kaikki tullut paikalle. Ja kuten sanoin, ei vaikein, mutta ainakin yksi turhauttavimmista.

Juu kyllä tuossa minullakin taisi mennä yksi kerta harakoille, kun ei ollut populaa tarpeeksi. Fifan 10 vs 10 trophya muistelen kyllä lämpimästi, niin monta kertaa siihen meni.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Little Big Planetin trophyt on siinä mielessä kinkkisiä että niiden saamisen täytyy nähdä paljon vaivaa.
Kultainen 'Create' nyt ainakin tulee mieleen.

Ninja Gaiden Sigma 2:n trophyistä 'All Team Missions Completed' vaikuttais myös aika vaikealta
pelkästään sen takia että se ei ole pelkästään omista ninjailutaidoista kiinni, vaan myös partnerin.
Tekoälyapuri on siis täysin pois laskuista.
 
Vastaus: Vaikeimmat trophyt!

Vaikein on Motorstorm Pacific rift: Kilpikonna - varmasti en oo painanu buusti nappuaa :mad:
 
Ylös Bottom