Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vaimon/vaimokkeen Gamerscore

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Mites teidän kauniimmat puoliskonne, ovatko kuinka kovia pelaamaan? Onko heille kertynyt Gamerscorea? (onko heillä ylipäätään omaa Gamertagia?)

Oma vaimoke pelaa aina silloin tällöin: joskus ihan päivittäinkin. Joitain pelejä pelataan yhdessä, esim. Lego Indy vedettiin läpi. Gamerscorea hänelle on kertynyt varsin hienosti, 6000:n raja häämöttää: Olkis. Joskus hän oikein yrittää saada achievementteja, joten hyvällä meiningillä mennään. :)

Vastaus: Vaimon/vaimokkeen Gamerscore

Mites teidän kauniimmat puoliskonne, ovatko kuinka kovia pelaamaan? Onko heille kertynyt Gamerscorea? (onko heillä ylipäätään omaa Gamertagia?)
Ei ole erillistä Gamertagia, joten on kerryttänyt meikun tilille muutaman kymmenen GS-pinnaa Bejeweled 2:ta ja Viva Pinaattia pelaamalla. Mutta noin muuten vaimo pelaa korkeintaan SingStaria tai jotain DS-pelejä.

Toistaseks ei ainakaan vaimoke ole omaa gamertagia kinunnut, vaikka itse tanssimattopelin ostikin. Kovasti hän haluaisi itsekin jotain pelata, mutta toistaseks on riittänyt ihan vierestä kattominen kun pelaan Fallouttia tai GTA:a. Fallouttia en saa edes pelata eteenpäin ellei hän ole vieressä kattomassa mitä tapahtuu :D

Oma vaimoke pelailee vain satunnaisesti ikiomalla vajaan sadan GS:n Gamertagillaan (Huopis) ja silloinkin enimmäkseen kaksinpelejä vastakkain. Viimeisin kimppavääntö oli väsyneen partypeli Fusion Frenzy 2:n parissa, joka ei ollut kummankaan mieleen. Mokomassa yltiöjaaritteleva selostaja vie höpötyksillään aikaa minipeleiltä, joissa ei niissäkään ollut kehumista. Live Arcaden mainion laattarakentelupeli Carcassonnen parissa on vietetty eniten aikaa kahdestaan ja siinä typsykkä onkin aika haka. Tai sanotaan niin päin, että olen useimmiten se ottava osapuoli, kun otteluun lähdetään. Apuva!

Muuten puoliso tyksii pelailla Corcana pieneen yhteiseen saavutuspottiin, ja sporttijulkaisut pois lukien kaikenlaiset virtuaaliteokset kelpaavat testipenkkiin. Suosikkeina ison kokoluokan seikkailu- ja roolipelit, kuten Elder Scrolls IV: Oblivion, Mass Effect ja uusimpana Fallout 3. Fable 2:eenkin varmasti ihastuisi, jos pääsisi kokeilemaan. Myös puhtaista toimintapläjäyksistä innostuu, jos niissä on rempseä meininki ja paljon tekemistä. Ennen joulutaukoa Saint's Row 2 oli juurikin edellä mainituista syistä leidille myytyä tavaraa, vaikka oli alunperin Falloutia oli tarkoitus nautiskella. Välillä tyrkyttää minulle hetkeksi ohjainta, että "meeppä sää tää tehtävä kun on vähän vaikee" ja sitten taas jatkaa =P. Vastaavasti saman lajityypin GTA IV ei kuitenkaan lämmitä, kun on kuulemma liian ryppyotsaista meininkiä ja muutenkin yksioikoisia tehtäviä täynnä. Totuushan tulee usein naisen suusta vai miten se meni?

Pelaamisen lisäksi first lady tykkäilee jäsen kaljan tapaan vain katsella ja seurailla, kun mie pelailen. Suosituimmat "sivustaseurattavat" ovat olleet zombieheruttelu Dead Rising, jota ei uskalla kokeilla itse, mutta jännittää mielellään mukana sekä yllämainittu Oblivion IV, jossa tunnelmoi muuten vaan messissä. Pelaaminen on kieltämättä paljon kivempaa, kun on oma rakas menossa mukana ja pelitapahtumia fiilistelemässä.

Konsolipelaaminen puolison on siis varsin mukavaa puuhaa ja samalla usein myös parisuhdetta lähentävä/syventävä yhteinen harrastus. Siirappista, mutta sokerin kanssa ah niin imelää. :)

Konsolipelaaminen puolison on siis varsin mukavaa puuhaa ja samalla usein myös parisuhdetta lähentävä/syventävä yhteinen harrastus. Siirappista, mutta sokerin kanssa ah niin imelää. :)
Voitte pitää Tonpan kanssa itseänne todella onnekkaina. :) Monin tavoin olen yrittänyt omaa ihanaistani saada houkuteltua ihan "oikeiden" konsolipelienkin maailmaan, mutta ei se vaan tunnu onnistuvan. Aikanaan vaimolla oli jopa oma Gamecube, mutta silläkin hän pelaili vain Animal Crossingia, Harvest Moonia ja Mario Partya. Kaksi ensinmainittua menevät Viva Pinatan kanssa melko lailla samaan "hoivauskategoriaan", ja Mario Party jaksoi viihdyttää sen aikaa, että kaikki minipelit ja pelimuodot oli muutamaan kertaan kahlattu läpi.

Ennen kaikkea olisi kiva löytää jokin viihdyttävä co-op-peli. Muun muassa Castle Crashersia olen yrittänyt tarjota, mutta ei kelpaa, ei sitten alkuunkaan. Pitäisi varmaan löytää jokin tuollainen "hoivauspeli", jossa olisi hyvä yhteistyötila. Vinkkejä? :)

Mulla muija pelaa minun gamertagilla ja on kai se saanu sinne joku n. 3000 scorea. Viva pinatat kummatkin menee ja aikalailla suurin osa mun gamertagin tiedoista löytyvistä arcade peleistä on sen pelaamia.

Meillä on periaatteessa yhteinen gamertag, mutta coop-pelejä varten on luotu sitten offline tili. Yhteensä scoreja on noin 500 ehtinyt hänelle kertymään. Osa yhteiselle tilille, osa omalleen. Pelaisi varmaan enemmän jos ehtisi. Viva Pinatat uppoaa ja tuo Hexic ainakin, samoin Gears of War 2 on myös suosikkeina ja harmitteli sitä, että loppui niin nopeasti tarina.

Omalle mimmille ei ole tagiin kertynyt kuin noita co-op saavutuksia Halo 3:sta ja Gearssista. Tykkää enemmänkin sivustaseurailla joitain pelejä joissa on jotain tarinaa. Esim GTA4:stä seurasi urheasti vierestä koko 35 tuntisen läpipeluun :D Jos tuli jotain "aja tonne" tehtäviä niin ajoi sitten sinne.

Kyllähän toi on ihan kivaa kun ei muija heti lähde ovet paukkuen ulos kun konsoli hurahtaa päälle :rolleyes: Itse voi sitten välillä auttaa marsukasvatuksen kanssa...

Meillä vaimoke pelailee suurimmaksi osaksi PS3:lla, sillä on innokas nettipelaaja ja XO:lla ei oikein viitsisi kahta Gold tiliä pitää. Myös PS3:n ohjain on kuulemma parempi.
Gamerscorea taitaa löytyä vain vajaat 1000GS (Viva Pinata&COD2 pahimmat koukuttajat aikanaan, sekä tietenkin Worms).
Mutta jos plösöllä törmäätte etenkin CODeissa Killerlady_Fin:iin niin varokaa!! :D

Noin 4000 pojoo löytyy paremman puoliskon tililtä. Viimeisimpänä Kindom for keflings, mutta oblivionit ja Bladestorm menee myös joissa hänellä on enemmän pisteitä kuin minulla.

Avoke pelailee minun Gamertagilla Arcade pelejä... Niitä onkin kertynyt varmaan yli 50 kpl :D
Kaippa tuo on Gamerscoreakin kerryttänyt jonkin verran.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kiitos Puzzle Arcaden oman geen kerääminen on jäänyt. Neiti pelaa omalla live-tunnuksella ja geetäkin on kohta 800! Vivat maistuvat, ja Carcassone käännytti hänet aikoinaan kokeilemaan myös toista kapulaa käteensä. Live Arcadesta valittaessa kysyn myös emännältä, että kiinnostaako? Banjon trialin kerkes kokeilemaan ennen minua ja Castle Crashers oli kuulema huippu. Siitä sitten sai jouluksi hieman pelattavaa. Pojoilla mitkä hän minulle joululahjaksi osti :)

Paremmalta puoliskolta löytyy 4630 ja itseltäni 6625 pojoa. Boxi ollut talossa muutamaa päivää vajaan vuoden.
Co-opeista on pelattu Halo 3, GH III, GH World Tour, Lego Indiana Jones ja tällä hetkellä pelataan Lego Star Warsia. Lego-pelien parissa on naurettu useammat kerrat ja suosittelenkin niitä kaikille varsinkin co-oppina. Indiana Jonesista on muistaakseni ~98% tahkottu läpi, joten onhan siinä aikaa vierähtänyt :)

Ei o vielä poksia kauaa omistettu, mutta kungfu pandaa oma neiti tykkää tahkota ja jostai kumman syystä ko pelaan niin tulee aina pyyntiä, että pitäisi piestä gears of waria (ygöstä tai kagosta) kun on kuulemma mielenkiintoinen seurata.. Ja välivideot pitää seurata tarkasti ettei me juoni hukkaan.. Toinen ohjain vaa hankintaan niin menee co-opit yhdessä :)

Ei ole vaimolla omaa gamertagia, kun ei peleistä paljon välitä lukuunottamatta kitarasankari ja rock band pelejä. Niitä kyllä tykkää veivaa ja mukavaahan se onkin cooppina vedellä.
Ei voi kyllä moittiakaan ettei pelaa, kun melkein kaikki pelini liittyvät sotaan tai yleiseen pahennuksen aiheuttamiseen. Joskus muinoin muistan et pelattii PS2 burnouttia paljon.

Avokilla kanssa oma gt, ja oisko pojoja joku noin 4500. :) Aluksi avokki ei juuri välittänyt kuin Wormsista ja Viva Pinatasta, mutta nykyään menee melki mikä vaan, fps-pelit nyt uusimpana aluevaltauksena. Kerran tulin töistä kotiin ja ihmettelin jyskettä eteiseen asti, niin koneessa pauhasi Orange Box. Fable kakkosta ja usein mainittua Indya pelattu paljon yhdessä. Alkaa vaan tuntumaan siltä, että kohta on ostettava toinen konsoli. Ja sen verta tuo avokki pääsi myös ottamaan tuntumaa liveen, joten nyt on oma tili hänelläkin. Fablea kovasti pelannut kavereidensa kanssa. :D Urheilu- ja ajopelit ovat vielä genrejä joihin ei rouva lämpene.

Ylös Bottom