Vastaus: Vaimon/vaimokkeen Gamerscore
Oma vaimoke pelailee vain satunnaisesti ikiomalla vajaan sadan GS:n Gamertagillaan (Huopis) ja silloinkin enimmäkseen kaksinpelejä vastakkain. Viimeisin kimppavääntö oli väsyneen partypeli Fusion Frenzy 2:n parissa, joka ei ollut kummankaan mieleen. Mokomassa yltiöjaaritteleva selostaja vie höpötyksillään aikaa minipeleiltä, joissa ei niissäkään ollut kehumista. Live Arcaden mainion laattarakentelupeli Carcassonnen parissa on vietetty eniten aikaa kahdestaan ja siinä typsykkä onkin aika haka. Tai sanotaan niin päin, että olen useimmiten se ottava osapuoli, kun otteluun lähdetään. Apuva!
Muuten puoliso tyksii pelailla Corcana pieneen yhteiseen saavutuspottiin, ja sporttijulkaisut pois lukien kaikenlaiset virtuaaliteokset kelpaavat testipenkkiin. Suosikkeina ison kokoluokan seikkailu- ja roolipelit, kuten Elder Scrolls IV: Oblivion, Mass Effect ja uusimpana Fallout 3. Fable 2:eenkin varmasti ihastuisi, jos pääsisi kokeilemaan. Myös puhtaista toimintapläjäyksistä innostuu, jos niissä on rempseä meininki ja paljon tekemistä. Ennen joulutaukoa Saint's Row 2 oli juurikin edellä mainituista syistä leidille myytyä tavaraa, vaikka oli alunperin Falloutia oli tarkoitus nautiskella. Välillä tyrkyttää minulle hetkeksi ohjainta, että "meeppä sää tää tehtävä kun on vähän vaikee" ja sitten taas jatkaa =P. Vastaavasti saman lajityypin GTA IV ei kuitenkaan lämmitä, kun on kuulemma liian ryppyotsaista meininkiä ja muutenkin yksioikoisia tehtäviä täynnä. Totuushan tulee usein naisen suusta vai miten se meni?
Pelaamisen lisäksi first lady tykkäilee jäsen kaljan tapaan vain katsella ja seurailla, kun mie pelailen. Suosituimmat "sivustaseurattavat" ovat olleet zombieheruttelu Dead Rising, jota ei uskalla kokeilla itse, mutta jännittää mielellään mukana sekä yllämainittu Oblivion IV, jossa tunnelmoi muuten vaan messissä. Pelaaminen on kieltämättä paljon kivempaa, kun on oma rakas menossa mukana ja pelitapahtumia fiilistelemässä.
Konsolipelaaminen puolison on siis varsin mukavaa puuhaa ja samalla usein myös parisuhdetta lähentävä/syventävä yhteinen harrastus. Siirappista, mutta sokerin kanssa ah niin imelää.