Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmiit kotiteatteripaketit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmiit kotiteatteri paketit

SirEatAlot sanoi:
Vinkkini on siis, että osta vain sellainen paketti, johon voit liittää pelikoneesi niin, että saat siitä ulos pelisuunnittelijoiden tekemät tilaäänet. Nykyään se kai tarkoittaa juuri optista sisääntuloliitäntää. Näitä voisi olla kiva olla uuseempikin, jos vaikka digitaalisesta tv:stä saisi tilaääniä joskus?

Eikös siihen käy myös sellainen kuin AUX- input? :confused:

Vastaus: Valmiit kotiteatteri paketit

gefilus A sanoi:
Eikös siihen käy myös sellainen kuin AUX- input? :confused:

Ei jos nimenomaan aitoa kolmiulotteista ääntä haluaa. AUX-inputtiinhan törkätään kiinni vain normaali RCA-johto, jossa on oma johto vain oikealle ja vasemmalle kaiuttimelle, ei 5.1 systeemeille. Kyllä kait vahvistimet osaavat tuonkin jotenkin miksata kuulostamaan joltakin 5.1-laitteilla, mutta jos nimenomaan kunnon 5.1-äänet haluaa, niin kyllä siihen tarvii optisen kaapelin (siis ps2:n tapauksessa).

Niin ja ps2:han ei muuten edes tue varsinaista 5.1-ääntä (paitsi joissain harvoissa peleissä), mutta huhupuheitten mukaan myös siitä ps2:n käyttämästä signaalista on saatu kuulumaan ihan kivat äänet.

Vastaus: Valmiit kotiteatteripaketit

Kaivetaas ikivanhaa keskusteluaihetta esille, kun aihe tuli itselleni ajankohtaiseksi.

Tilanne on nyt se, että talon dvd-pyöritin päätti sanoa itsensä irti ja samalla kodin äänentoisto kaipaisi päivitystä. Kerrottakoon vielä, että en ole mikään hifisti enkä kultakorva. Tarkoitus olis saada monikanavaääntä peleistä, elokuvista ja kuunnella musiikkia.

Juuri DVD-soittimen hajoamisen takia olen kallistunut johonkin valmiiseen kotiteatteripakettiin, koska silloin ei tarvitsisi ostaa lisätilaa vievää dvd-soitinta erikseen. Laitteeseen pitäsi saada kiinni tietokone optisen liitännä kautta, digiboksi ja siihen kytketty Wii ja tietysti itse telkkari. Rahaa olen varannut käyttöön noin 500, mutta budjetissa on pientä tarkistamisen varaa,
Taloudesta löytyy myös etukaiuttimet, joten mietin ovatko ne mahdollista liittää ns. valmiiseen kotiteatteripakettiin. Lisäksi takakaiuttimien tulisi mielellään olla pylväsmallisia, kun seiniin en mielellään reikiä porailisi.

Kaipaisin tähän aiheeseen lisää kokemusta valmispaketeista ja ehdotuksia sopivaksi laitteeksi.
Jotain tämäntyylistä olen hakemassa: http://www.veikonkone.fi/applicatio...uct_id=1433&cat_sel_id=154&category_main_id=2

Vastaus: Valmiit kotiteatteripaketit

Nostetaas vanhaa aihetta. Suositelkaas jotain hyvää 2.1 settiä
Hinta max. 600 Ja setin pitää olla musta.

Ylös Bottom