Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

vekkuli sanoi:
699 on pelkästä konsolista minulle liikaa, mutta sitten tuli tuo starterpackki 659eurolla, joka sai raottamaan kukkaron nyörejä. Olisin kuitenkin ostanut nämä molemmat pelit jotka mukana tuli, joten ne voin hyvällä omalla tunnolla vähentää täysimääräisenä paketin hinnasta. Toista ohjainta en kyllä olisi aivan heti ainakaan ostanut, mutta onhan sekin pelkkää plussaa. Hyväksi kaupaksi pelikonsolista sitä on kyllä tuollakaan hinnalla paha sanoa. Ehken joku 450e olisi sopiva hinta PSkolmesta, jos Xbox maksoi 399. 500euroa on semmoinen kiperä kipuraja konsolista ,kun sillä melkein saa jo PC:n. Blu-ray käytölle en anna mitään arvoa, koska minä en ala 30euroa elokuvista maksamaan.

Tjaa no minä kipasen tosta makuunista 4 päivä vuokralle yhden blu-rayn.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Olen valmis ps3:een sijoittamaan, kun sen aika tulee. Ja sen aika todennäköisesti alkaa olemaan ensi kevään pelitarjonnan tullessa markkinoille.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kohta tulee kaksi vuotta X360 julkaisusta ja pian varmaan tulee kyseinen loota kotiin hankittua. Ehkäpä siis vielä menee n. 1,5 vuotta pleikkarin kanssa ennenkö se kotiin kannetaan. Hinta kun asettuu tuonne 300-400 ja alkaa pelejäkin enemmän olemaan sekä blu-ray leffat vähän halvemmissa hinnoissa, niin sitten on ajankohtainen hankinta.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Jos meinaa koneen ostaa niin pitää mennä kauppaan ja ostaa, hinnanalennuksia jos joka asiassa vuositolkulla jää odottelee niin mitään ei saa, ja jos tuohon XBoksiin pannaan samat rojut sisään niin hinta on taatusti sama jos ei kalliimpi, ajattelin ostaa tuon XBoksin mutta onneksi tein oikean valinnan ja otin tään ps3:n, toimii kun junan vessa, mitä peleihin tulee niin kun mennään vuoden loppuun niin satavarmaa että kolmonen myy paljon paremmin kun boksi, itse ainakin arvostan tosi paljon kun kolmonen on suomenkielinen ja useat pelit on kans saa tämmönen huonokielitaitonenkin koneesta ja peleistä kaiken irti:)..ei muuta kun isien taskulle ja sieltä se parisatanen joka nyt näkyis olevan nuiden koneiden hintaero niin ei kaduta jälkeenpäin, toinen juttu on tietysti jos kaverilla on boksiin pelejä ja itsellä ei ole hilloa ostaa niitä kolmoseen niin sitten on vähän kinkkinen juttu...no nää on näitä juttuja
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

sama täällä.. olisin maksanut enemmänkin, kun tulee kaikki ominaisuudet heti mukaan.
itselle parhaat hintaa silsältyneet asiat wi-fi ja tuo blueray asema kun hifistelen.
ja jos tuo digi-systeemi tulee niin sitten kaikki on hiton hyvin, ps3:sta saa tallentavan digiboxin.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

669e (starter-pack), paljoa enempää en olisi maksanutkaan. Mutta onhan tuo kova laite, ja varmaan pysyy taloudessa monta vuotta.

Vertaa PS2 jonka möin pois kuukauden sisällä (kökkö graffa) ..
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Pleikkari tulee tähän taloon siinä vaiheessa kun sen saa 350. Ei siksi etteikö ole rahaa vaan siksi etten periattessa osta mitään konsolia kalliimmalla kuin tuolla hintaan. Yleensä kuitenkin kun konsolin saa tuohon hintaan niin on jo paljon hyviä pelejä, jotka saa myöskin halvalla.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Thilli sanoi:
Pleikkari tulee tähän taloon siinä vaiheessa kun sen saa 350. Ei siksi etteikö ole rahaa vaan siksi etten periattessa osta mitään konsolia kalliimmalla kuin tuolla hintaan.

Ota huomioon, että PS3 ei ole pelkästään konsoli vaan multimediakeskus. :)
Noh periaatteessahan joku voi sanoa, että ei osta tietokonettakaan yli tuon hinnan, mutta silloin joutuu tyytymään huomattavasti vanhempaan rautaan.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Dreamfly sanoi:
Ota huomioon, että PS3 ei ole pelkästään konsoli vaan multimediakeskus. :)
Noh periaatteessahan joku voi sanoa, että ei osta tietokonettakaan yli tuon hinnan, mutta silloin joutuu tyytymään huomattavasti vanhempaan rautaan.

Pidän pelikonsoleita vain ja ainoastaan pelaamiseen. Tietokone on tällä hetkellä kuitenkin vielä se kodin ykkös multimediakeskus. Tietokoneesta saa kuitenkin noin 100x monipuolisempi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Thilli sanoi:
Pidän pelikonsoleita vain ja ainoastaan pelaamiseen. Tietokone on tällä hetkellä kuitenkin vielä se kodin ykkös multimediakeskus. Tietokoneesta saa kuitenkin noin 100x monipuolisempi.

Ehkä tietokone on monipuolisempi, mutta PS on 100x mukavampi käyttää sohvan uumenista kaukosäätimen avulla. Itseä kun ei hirveästi kiehdo ajatus tuoda puuceeta olohuonetta rumentamaan.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

TeRm0z sanoi:
Ehkä tietokone on monipuolisempi, mutta PS on 100x mukavampi käyttää sohvan uumenista kaukosäätimen avulla. Itseä kun ei hirveästi kiehdo ajatus tuoda puuceeta olohuonetta rumentamaan.

Sekin on vain ja ainoastaan järjestely kysymys. HTPC:n kanssa saa kaukosäätimen toimimaan myös ja monen mielestä komea HTPC kotelo ei varmastikkaan rumenna olohuonetta yhtään.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ilmeisesti 611 euroa oli minulle triggeri, koska sillä hintaa lähti Starter Pack (Resistance+Motorstorm+lisäohjain). :D

Bonuksena Gamestopista 6 kpl vanhoilla hyllyssä lojuneilla ~5e arvoisilla PS2 peleillä 2 uutta peliä (Heavenly Sword + Warhawk), joten ei paha tuokaan lisätriggrerinä.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Sitten voisin itse harkita, kun koneen saa samaan hintaan kuin USA:ssa, jossa Amazon myy sitä hintaan 500 ameriikan dollaria, siis huom. DOLLARIA. Nyt kun yksi euro on 1,40 dollarin arvoinen, tekee tuo hinta euroissa about 360 egeä. Jos Sony saa USA:ssa konsolistaan 360 euroa ja on valmis sen myymään siihen hintaan, en näe mitään syytä, miksei samaa voisi tapahtua myös Euroopassa. En ole yhtään alempiarvoinen kuin joku jenkki. Ärsyttää muutenkin ihan mielettömästi tuo Sonyn kusetushinnoittelu kun samat tuotteet maksavat Euroopassa suhteessa enemmän. Rahastusta, sanon minä.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Dimmu sanoi:
Ärsyttää muutenkin ihan mielettömästi tuo Sonyn kusetushinnoittelu kun samat tuotteet maksavat Euroopassa suhteessa enemmän. Rahastusta, sanon minä.
Sony ei eroa tässä tapauksessa yhtään muista konsolinvalmistajista. Wii maksaa 250$:a Jenkeissä (~180 euroa), Euroopassa 250-270 euroa (350-380 dollaria). Xbox 360 on hinnoiteltu aikalailla samalla tavalla. Esim. Elite 449 dollaria (325 euroa) Pohjois-Amerikassa, 449e Euroopassa (~630 dollaria).

Turha tässä on pelkästään Sonyä syyttää, kun kaikki tekevät samoin. Se vain on tapana, että hinnat menevät tyyliin 500 dollaria P-A:ssa, 500 euroa Euroopassa. Ei niin, että myytäisiin Euroopassa dollari-hinnoista käännetyillä eurohinnoilla. Kaikki "kusettavat" Eurooppaa, ei tässä ole vain Sonyn salaliitosta kyse. Pelien kohdalla on täsmälleen sama juttu. Melkolailla kaikki PS3- ja Xbox 360 -pelit maksavat sen 60-70 euroa, mikä on n. 85-100 dollaria, kun ne saa Pohjois-Amerikassa 60 dollarilla. Vaikka Wii-pelit ovat PS3- ja Xbox 360 -pelejä halvempia, nekin noudattavat samaa hinnoitteluperiaatetta. Nintendon pelit 50 dollaria (35 euroa) ja Euroopassa 50 euroa (70 dollaria). Paska homma olla eurooppalainen. Toisaalta eurooppalaisten tulotaso on keskimäärin melko huomattavastikin parempi (länsi-)Euroopassa kuin USA:ssa, mikä selittää hinnat melko hyvin.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

FamaZ sanoi:
Turha tässä on pelkästään Sonyä syyttää, kun kaikki tekevät samoin. Se vain on tapana, että hinnat menevät tyyliin 500 dollaria P-A:ssa, 500 euroa Euroopassa.

Osittain näin, osittain syynä ovat myös korkeammat verot, lokalisoinnin kulut, ylipäätänsä euroopan jakautuminen eri maihin ja kieliin. Tällä hetkellä tosin vahvan euron pitäisi näkyä halvempia hintoina niissä tuotteissa, jotka tuodaa euroalueen ulkopuolelta dollarihinnoin. Vaan eipä näy.

keskimäärin melko huomattavastikin parempi (länsi-)Euroopassa kuin USA:ssa, mikä selittää hinnat melko hyvin.

Taitaa olla juuri toisinpäin. Palkat ja erityisesti kuluttajien ostovoima USAssa ovat paljon korkeampia kuin euroopassa keskimäärin.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

En ole varma olen jo vastannu tähän, mutta en todella aio noit kaikkia viestei kattoo läpi. Eli sanotaan, että olin valmis maksamaan laadusta. Ennen joulua 2006 en todellakaan tiennyt ostanko vaiko en, mutta kun alkoi tulla positiivista palautetta laitteen kestävyydestä, monipuolisuudesta ym., niin lopulta kävin sit euro julkasus hakee-
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

200 - 300, ei ole niin hyvä konsoli, että voisi pulittaa enempää. PS. tuo on käytetyn hinta, uutena pulittaisin max. 400.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse konsolihan juuri on kaikinpuolin hyvä mutta se peli tarjonta ei oikein iske.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Semmoinen 300 olisi hyvä hinta. Ei tässä mikään kiire ps3 oston kanssa, saisi ensin tuon x360 ostettua. MGS4, FF XII ja Killzone2 tällä hetkellä ainoat pelit mitkä oikeasti kiinnostaa pleikalla, muut ovat semmoisia jotka boxillekin tulevat ja boxilla on enemmän yksinoikeuspelejä mitkä kiinnostaa.
 
Ylös Bottom