Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Jos uuden sukupolven konsolia olisin nyt hommaamassa, niin en edelleenkään siitä 400 enempää kyllä maksaisi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

En missään nimessä maksaisi nykyistä hintaa ja 599e olisi myös aivan liikaa. Jos hinta tippuisi nyt luvatun hinnanalennuksen jäljiltä jonnekin 499e kieppeille niin voisi alkaa harkitsemaan tulevaisuudessa. :rolleyes:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse maksoin 550 uudesta, ja sekin tuntui isolta summalta silloin, mutta hetkeäkään oston jälkeen en ole katunut. Resistancen kanssa kulunut kymmeni tunteja.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

699 tuli maksettua, mikä tuntui pahalta ja liialta, varsinkin kun Boksin sain halvemmalla. Kun se tuli myytyä pois, kävi mielessä ekan pari päivää että tuliko tehtyä virhe....helpotuksen huokaisu : ei todellakaan. Mahtava laite kokonaisuutena ja pelipuolikin korjaantuu syksyn mittaan :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Aika mukava paketti olisi verkkokauppa.comissa myytävänä (ja varmaan muuallakin).

Konsoli + 2 peliä + 2 ohjainta + kuviointi 650 egeä....ei kuulosta kovin pahalta. Ihan mukava hinta, jos vertaa julkaisuhintaan ja nuo pelit vielä päälle.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10592

Melkein tekisi mieli tilata...heh.

voisi siirtää tämän viestin tietenkin hintaseuranta ketjuun.... :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse hankin Ps3 käytettynä ja maksoin siitä 560e ja sain kämäisen F1 pelin mukaan :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Oma maaginen raharaja konsoleille on siinä 300 eurossa. Enempää en suostu maksamaan mistään konsolista. X0:ni sain 270e käytettynä. En olisi siitäkään maksanut yli 300 euroa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Blu-ray-soittimen käypä hinta on ~500 euroa. Laadukkaan DVD-soittimen hinta on ~250 euroa. Jos nämä saa samaan pakettiin (miinuksena toki region-koodauksen purun toistainen mahdottomuus) ja sillä voi vielä sivujuonteena pelata jotain pelejäkin(!), niin kyllä siitä kelpaa 650e maksaa ihan heittämällä IMO, vaikka pelien tekeminen loppuisi tähän paikkaan.

Tästä pääsemmekin siihen, että Sony olisi kyllä saanut tehdä PS3:sta version ilman pelienpelaamisoptiota, jolloin paketin olisi saanut vieläkin halvemmalla!
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

sCeNtEd sanoi:
Aika mukava paketti olisi verkkokauppa.comissa myytävänä (ja varmaan muuallakin).

Konsoli + 2 peliä + 2 ohjainta + kuviointi 650 egeä....ei kuulosta kovin pahalta. Ihan mukava hinta, jos vertaa julkaisuhintaan ja nuo pelit vielä päälle.

*klonk* Ei helv...nyt lähti muuten tilaukseen! :eek:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Tibor sanoi:
Laadukas dvd-soitin 250 euroa? Ahahahaha.

Näytäpä minulle laadukas 1080p asti ylöspäin skaalaava DVD-soitin, joka tukee DVD-Audiota ja jonka saa minuutissa region freeksi ja joka toistaa DivX/Xvid jne. tiedostot ylöspäin kovertattuna subtitlejen kanssa hintaan alle 250 euroa. Tilasin nimittäin juuri omani hintaan 279e + postikulut 7,40e ja sekin on alihinnoiteltu.

PS3 on kepittänyt saksalaisissa testeissä parikymmentä 500-1000 euroa/kpl maksavaa DVD-soitinta niin kuvan-kuin äänenlaadussa heittämällä. Ja niillä muilla koneilla ei tosiaan voi tehdä muuta kuin katsoa DVD-levyjä, kun PS3:ssa on samassa paketissa myös Blu-Ray soitin ja sillä voi pelata pelejäkin! :eek:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Jona Asih sanoi:
Blu-ray-soittimen käypä hinta on ~500 euroa. Laadukkaan DVD-soittimen hinta on ~250 euroa. Jos nämä saa samaan pakettiin (miinuksena toki region-koodauksen purun toistainen mahdottomuus) ja sillä voi vielä sivujuonteena pelata jotain pelejäkin(!), niin kyllä siitä kelpaa 650e maksaa

Eiköhän ne saa samaan pakettiin ihan vain pelkästään sen BD-soittimenkin ostamalla. Tai ehkä hintalaskelmaan pitäisi ynnätä mukaan vielä muutaman satasen CD-soitinkin, jotta diili alkaisi näyttää paremmalta... :D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Jona Asih sanoi:
Näytäpä minulle laadukas 1080p asti ylöspäin skaalaava DVD-soitin, joka tukee DVD-Audiota ja jonka saa minuutissa region freeksi ja joka toistaa DivX/Xvid jne. tiedostot ylöspäin kovertattuna subtitlejen kanssa hintaan alle 250 euroa. Tilasin nimittäin juuri omani hintaan 279e + postikulut 7,40e ja sekin on alihinnoiteltu.

Tekeekös PS3 tuon saman?
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Xbugs sanoi:
Eiköhän ne saa samaan pakettiin ihan vain pelkästään sen BD-soittimenkin ostamalla. Tai ehkä hintalaskelmaan pitäisi ynnätä mukaan vielä muutaman satasen CD-soitinkin, jotta diili alkaisi näyttää paremmalta... :D

Naurakaa pois vain, mutta meikäläisellä on oikeasti käyttöä noille kaikille ominaisuuksille eivätkä aivan kaikki BD-soittimet skaalaa kunnolla DVD-levyjä ylöspäin. PS3:n extrana mukaan tuleva pelitoiminto on täsmälleen ainoa syy, miksi en aio hankkia "tavallista" BD-soitinta vaan PS3:n.

Tosihifistin (jollaiseksi en kuitenkaan itseäni miellä) CD-soittimen kohdalla ei muuten puhuta satasista vaan päälle tonnista eikä sellaista sentään PS3:lla korvata.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

noose01 sanoi:
Tekeekös PS3 tuon saman?

Firmwarepäivityksellä käsittääkseni ainakin joidenkin itse poltettujen tiedostomuotojen ylöspäinskaalaus onnistuu (valaiskaa minua)? DVD-soitinpuolella tuo on kuitenkin semiharvinaista tai pöljästi rajoitettua.

Nähtyäni verkkokaupan tarjouksen alkaa jo hitusen kaduttaa erillisen DVD-soittimen osto, kun PS3 lähtee niin halvalla. Noh, onpahan Oppo ainakin regionvapaa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

699 on pelkästä konsolista minulle liikaa, mutta sitten tuli tuo starterpackki 659eurolla, joka sai raottamaan kukkaron nyörejä. Olisin kuitenkin ostanut nämä molemmat pelit jotka mukana tuli, joten ne voin hyvällä omalla tunnolla vähentää täysimääräisenä paketin hinnasta. Toista ohjainta en kyllä olisi aivan heti ainakaan ostanut, mutta onhan sekin pelkkää plussaa. Hyväksi kaupaksi pelikonsolista sitä on kyllä tuollakaan hinnalla paha sanoa. Ehken joku 450e olisi sopiva hinta PSkolmesta, jos Xbox maksoi 399. 500euroa on semmoinen kiperä kipuraja konsolista ,kun sillä melkein saa jo PC:n. Blu-ray käytölle en anna mitään arvoa, koska minä en ala 30euroa elokuvista maksamaan.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Luulisi, että ps3:in tulisi se peinempikokoinen versio joskus aikanaan ja silloin kai hintakaan ei ole enää kovin paha. Tällä tietoa kuitenkin hankin ps3.en vasta aikaisintaan viiden vuoden päästä, heh.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Nyt olen valmis maksamaan 629, jolla sen aion huomenissa käydä hakemassa Järvenpään Megaswapista. :)

Vähän ajan päästä, kun olen tuon hankkinut, tulee kuitenkin hinnanalennus ja sitten nakertaa jonkin verran, mutta sellaista se elämä on. :p
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

PS3 ja yksi padi lähti eilen verkkokaupasta 525 hintaan. Testikappale kuulemma...
 
Ylös Bottom