On.
Mun ongelmani heidän kanssaan on se, että he eivät noudata normaalia takuu proseduuria:
Kone rikki -> Kone myyntipaikkaan -> kone maahantuojalle, joka vaihtaa koneen ja toimittaa vaihtiksen kauppaan, josta se saadaan haettua.
Capi toimii näin:
Kone rikki -> Capi levittelee käsiään, antaa virallisen maahantuojan numban, ja toivoo, että ne hoitavat heidän sotkunsa. Capin tapauksessa he ovat sekä maahantuoja, että myyjä.
Kyse ei ole siitä, etteikö Capista ostetulla koneella ole takuuta. Totta helvetissä sillä on. Kyse on siitä, että Capi ei yksinkertaisesti toimi oikein takuiden kohdalla, eikä myöskään koneessa tule mukana suomimanuskaa. Joten, jos jotain käy, niin Capin asiakkaat saavat soitella ympäriinsä ja postitella koneita ja muuta ympäriinsä.
Edit 2
Tällä hetkellä Capissa 40GB PS3 maksaa 469e ja Verkkokaupassa 469 mutta bundlen kanssa. Ilman bundlea 468. Miksi tilata Capista ja mahdollisesti päästä leikkimään puhelinhippaa, kun voi hoitaa hommat ongelmitta?