Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Minä menin ostamaan Capista ennen joulua. Viikon jälkeen laite alkoi pitämään ihme ääntä. Muutaman buutin jälkeen ei suostunu enää palvelemaan. :mad: Saakeli, meinas mennä loma pilalle.
No, soitin capiin ja pyysivät postittaan romun sinne. Meni puoltoista viikkoa ja posti toi uuden laitteen tilalle! :eek: :D
Eli ainaki mulla takuun kans ei mitään ongelmia, päinvastoin...

ps.mistä löytyy halvin väh. 37"full hoodee..ärsyttää perus pöntöstä pelata
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Hiski sanoi:
ps.mistä löytyy halvin väh. 37"full hoodee..ärsyttää perus pöntöstä pelata

720p ja 1080p välinen ero on niin huomaamaton tolla koolla että osta 720p ja jos et usko niin mene kattomaan jonnekkin kauppaan
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Larzeniuz sanoi:

Juu siellä se näyttää taas olevan. Ilmeisesti ottavat sen silloin pois näkyvistä, kun heillä ei ole laitetta varastossa. Mutta osaako joku sanoa, onko tuossa laitteessa jotain muuta eroa tohon "suomi"versioon, kuin käyttöohje. Aika kallis hinta yksistä ohjeista.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

mikaz sanoi:
Juu siellä se näyttää taas olevan. Ilmeisesti ottavat sen silloin pois näkyvistä, kun heillä ei ole laitetta varastossa. Mutta osaako joku sanoa, onko tuossa laitteessa jotain muuta eroa tohon "suomi"versioon, kuin käyttöohje. Aika kallis hinta yksistä ohjeista.

Ei ole mtn muuta eroa. Suomenkieliset käyttöohjeet saat myös netistä.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Joo mut tuoteturva maksaa sit vähän ylimääräistä...
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Joo mut tuoteturva maksaa sit vähän ylimääräistä...
Ja tuoteturva on pakko ottaa, koska...(täytä itse).

Normaali takuuhan tuossa tulee, otti tuoteturvan tai ei. Capista ei käsittääkseni saa kuin normaalin (jossain tapauksissa heikohkosti toimivan) takuun.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

On muuten hyvä paketti. Siis Talladega Nights on mahtava leffa. Vaikka on pari kertaa nähnytkin jo niin voishan sen tohon ensimmäiseks Blue-Rayks hyllyyn laitta.

Pitää toivoa, että toi tarjous kestäis ees pari viikkoa, kun tilipäivä on vasta silloin :) SHAKE & BAKE!

E:
Maksumahdollisuudet
Internetkaupassa käyvät seuraavat maksutavat:

Maksu verkossa (Visa & Mastercard)
saat lisätietoja seuraavilta sivuilta.

Eli pystyykö siellä maksamaan vain kortilla?
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

200e siinä tapauksessa että final fantasy 13 ja gow3 saa metacriticissä >9.5. Ei siitä kymppiäkään nyt maksaisi kun pelattavia pelejä on 0.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Outoa on, että 68 ihmistä ei ottais PS3:sta edes ilmaiseksi. En vaan osaa ymmärtää tällaisia ihmisiä.
Mielenkiintoista ois ollut jos vaihtoehtona ois viel: En ottais vaikka mulle maksettais.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Outoa on, että 68 ihmistä ei ottais PS3:sta edes ilmaiseksi. En vaan osaa ymmärtää tällaisia ihmisiä.
Mielenkiintoista ois ollut jos vaihtoehtona ois viel: En ottais vaikka mulle maksettais.

kukaan noista 68 ihmisestä ei ole tosissaan.koska vaikka ei sitä haluaisi,niin JOKAINEN ottaisi sen ilmatteeksi. sillä sen voisi sitten myydä ja voisin väittää että kuka vaan täältä ottaa 450-600 ilmaiseksi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Outoa on, että 68 ihmistä ei ottais PS3:sta edes ilmaiseksi. En vaan osaa ymmärtää tällaisia ihmisiä.
Mielenkiintoista ois ollut jos vaihtoehtona ois viel: En ottais vaikka mulle maksettais.

Eihän tuossa missään sanota etteivätkö kyseiset 68 henkilöä sitä ilmaiseksi ottaisi.
Kysymys on paljonko siitä olisi valmis maksamaan.
Jos vastaus on "ei mitään" niin kyllähän he sen ilmaiseksi ottaisivat mutta eivät siitä suostuisi maksamaan...
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Tänään alkoi Suomen Gamestopeissa (vastaava tarjous Norja/Tanska/Ruotsi) uusi Bundletarjous (mainokset tulevat liikkeisiin ensi viikolla):

PS3 40Gb versio + Ratchet: ToD + Uncharted: Drakes Fortune hintaan 529e
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Tänään alkoi Suomen Gamestopeissa (vastaava tarjous Norja/Tanska/Ruotsi) uusi Bundletarjous (mainokset tulevat liikkeisiin ensi viikolla):

PS3 40Gb versio + Ratchet: ToD + Uncharted: Drakes Fortune hintaan 529e

Eli vieläkin sen 63 kalliimpi, kuin tuo vastaava yhdistelmä briteissä. Laittaa kyllä jo miettimään tuokin hinta, tosin en kauhean innostunut ole tuosta Ratchetista(mikä lasten peli sekin on? :D).

E: Jos ostais tuon ja myis Ratchetin suoraan jollekki vaikka 50(vai paljon siitä sais jostain?), niin sais 479:lla PS3+Unchartedin.
 
Ylös Bottom