Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Jos hintaa tulee yli 700 eoroa niin olen varma että se veroittaa pelaajia mutta itse olen valmis vielä tuohon 700 asti
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Saapa nähdä, onko Sonylla pokkaa laittaa merkittävästi 360 Premiumia korkeampaa hintaa. Epäilen.. konsolilla tähdätään massamarkkinoille. :rolleyes:

399€/$ kuulostaisi hyvältä. :p
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

eiköhän se tuonne 500 eeron korville hinta osu, sonylla on kuitenkin alkuunsakin myydä laitetta tappiolla, tuottaahan tehtaat piiput punaisina kuitenkin televisioita,dvd-soittimia ja muuta tilpehööriä.

jos kuitenkin menee kovastikkin yli viidensadan niin luovutan oman yksilö jollekkin toiselle :D

ja tämäkin aivan siitä syystä että s3/headset kombinaatio + uus näppis ja muutamat piuhat
makso jo sellasen nipun tuohta että vähemmästäkin vois pari kyyneltä päästää :(
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

XO:lla pärjäillään kunnes pleikkaria saa 300:lla. Tämän päätöksen aikoinaan tein ja siinä pysytään. Toivottavasti...... :D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Eipä tuolla hinnalla niin väliä ole, maksakoon mitä maksaa. Mutta tuskinpa hinta kuitenkaan yli 500:n menee.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

PlayStation 3 marraskuussa:

Ehkä E3-tapahtumien kovin uutinen näki päivänvalon jo tänään, kun Sony paljasti yksityiskohtia PlayStation 3:n julkaisusta.

Konsoli tullaan näkemään kauppojen hyllyillä marraskuun 17. päivästä lähtien ja laitteesta tulee myyntiin kaksi eri versiota. Halvempi, 20 gigatavun kovalevyllä varustettu malli maksaa näillä näkymin 499 ja 60 gigatavun kovalevyllä varustetusta PS3:sta tullaan pyytämään 599.


http://www.tilt.tv/?cm=news&aid=12454
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

eewokki sanoi:
PlayStation 3 marraskuussa:

Ehkä E3-tapahtumien kovin uutinen näki päivänvalon jo tänään, kun Sony paljasti yksityiskohtia PlayStation 3:n julkaisusta.

Konsoli tullaan näkemään kauppojen hyllyillä marraskuun 17. päivästä lähtien ja laitteesta tulee myyntiin kaksi eri versiota. Halvempi, 20 gigatavun kovalevyllä varustettu malli maksaa näillä näkymin 499 ja 60 gigatavun kovalevyllä varustetusta PS3:sta tullaan pyytämään 599.


http://www.tilt.tv/?cm=news&aid=12454

No huh huh, eihän tuosta ollutkaan juttua etusivulla kuin viitisen tuntia aikaisemmin. Ja aika hyvinhän nuo arviot (ainakin osalla) osuivat kohdilleen.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

7% tämän boardin käyttäjistä siis on valmis maksamaan tuosta kalliimmasta versiosta. Niin tai 13% jos ne kenellä on niin paljon rahaa ettei kalle taivu haluavat myös ostaa koneen.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

keiu sanoi:
7% tämän boardin käyttäjistä siis on valmis maksamaan tuosta kalliimmasta versiosta. Niin tai 13% jos ne kenellä on niin paljon rahaa ettei kalle taivu haluavat myös ostaa koneen.
Jos otos on edustava. ;)

Ja vastauksethan joka tapauksessa on varmaan annettu jokaisen omilla perusoletuksilla ostohetken pelitarjonnasta sekä muilla oletuksilla itse koneesta. Odotusten toteutumisen näkee vasta sitten aikanaan.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

keiu sanoi:
7% tämän boardin käyttäjistä siis on valmis maksamaan tuosta kalliimmasta versiosta. Niin tai 13% jos ne kenellä on niin paljon rahaa ettei kalle taivu haluavat myös ostaa koneen.
Eli varmaankin varsin sopiva määrä. Koneita ei riitä julkaisussa kuitenkaan kaikille halukkaille, vaikka pätäkkää löytyisikin.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Hex sanoi:
Jos otos on edustava. ;)

Ja vastauksethan joka tapauksessa on varmaan annettu jokaisen omilla perusoletuksilla ostohetken pelitarjonnasta sekä muilla oletuksilla itse koneesta. Odotusten toteutumisen näkee vasta sitten aikanaan.

Noh, minä ainakin voin käsi Originilla sanoa, etten tuota konsolia osta tänä vuonna, enkä ehkä seuraavanakaan. Vastaukseni tähän kyselyyn oli 400 euroa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Juu no niinkuin aiemmin sanoin, että 750e suostun maksamaan joten luultavasti saan koneen ostettua. Toivottavasti koneita vaan riittää niin että saan omani... Aika vaikea varmaan päästä ensimmäiseen erään käsiksi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Tohonha menee melkeen koko palkka :( Ostaa konsolin heti julkaisussa, peli(t) sitten seuraavalla palkalla :D Saattaa kyllä lykkääntyä tuon osto ensi vuoteen ellei julkaisun mukana ole mitään älyttömän hyviä pelejä :D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse pidän kiinni tuosta 400 euron hintahaarukasta. Ja katsotaan nyt muutenkin, miten tuosta innostuu. Kieltämättä uusien tietojen valossa ei innosta hankinta yhtä paljon kuin ennen. Uusi tietokone ja telkku ovat entistä selkeämmin ostoslistalla PS3:n yläpuolella.

edit. Ja 400 euroa koskee siis sitä kokonaista pakettia, ei satasen halvempaa karvalakkimallia.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Jää kyllä noilla ryöstöhinnoilla kaupan hyllylle, sillä ei noiden pelien ero kovin suuri tuli kalaan verrattuna olemaan (niin, ja kumman hyväksi se ero kallistuu, onkin pelikohtainen kysymys). Tuolla kunnollisen mallin hinnoilla kuitenkin pelailen vuoden verran mm. ITG-kabinetilla ihan oikeiden ihmisten kanssa, joka tällä hetkellä vie huomiosta ainakin yhtä suuren osan kuin perinteinen pelaaminen. Tietenkin jos ei tarvitsisi opiskelijabudjetilla kituuttaa niin ratkaisu olisi helppo, sillä aika useinhan ne realiteetit iskevät vastaan (ainakin opiskelijalla) siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa maksamaan.

Täytyy palailla asiaan sitten ensi vuoden kesän jälkeen jos tuon hinta olisi yhtään siihen mennessä laskenut. Henkilökohtainen kipuraja tuon PS3:n kanssa on aika lähellä 300 euroa (kiintolevymalli tietenkin) kun jo X0 talosta löytyy eikä sen suhteen enää ole pakottavaa tarvetta siirtyä uuteen konsolisukupolveen.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Tämän hetken tietojen sekä kuvien perusteella maksaisin maksimissaan luultavasti 500 hujakoille, mutta se on jo aivan liikaa. Vastasin siispä 300, koska se on hyvinkin inhimillinen ja kuitenkin melko sopiva hinta tuollaisesta viihdekeskuksesta, vaikkakin kyllähän se 50e lisää voidaan pistää ja ei se vaikuttaisi yhtään mitään ainakaan minun tapauksessani.
Mutta mutta, tuollaisia on ehkä turha nyt miettiä, koska syntymäpäiväni ovat tuon vekottimen julkaisun jälkeen melko pian ja eihän sitä muuta lahjaa tarvitse kuin tuo ja yksi peli niin eiköhän tuo paketista löydy, mutta siihen nyt on vielä aikaa ;)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Saa nähdä millaisia pelejä PS3:lle tulee. Sen jälkeen voi harkita onko hinta liikaa vai ei. Mielenkiintoinen seikka PS3 on Blu-ray asema, joka taitaa tehdä sen hinta eron x360 verrattuna. Jospa isommalle levylle saadaan sopimaan hienompia pelejä... ;)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Niin, Blu-ray -soittimien hinnaksihan on arvioitu aluksi noin 1000 dollaria, joten siinä mielessä PS3 on edullinen. 600 euroa itsekin olin arvioinut ja sen olen valmis maksamaan.
eBayssä noita kuitenkin myydään taas 10000 dollarilla...:rolleyes:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Juup, itsekin arvioin juuri tuon 600 euroa about. Mun mielestä ihan hyvä hinta tuollaiselle koneelle.
 
Ylös Bottom